Wat dacht je? Bukken, tweedehandsjes uitzoeken en slotsommen bepalen natuurlijkRebel schreef:Wat kun je trouwens met die "De Beier"-App ?

Wat dacht je? Bukken, tweedehandsjes uitzoeken en slotsommen bepalen natuurlijkRebel schreef:Wat kun je trouwens met die "De Beier"-App ?
Inderdaad.....Robin Hartog schreef:Lol, ga met safari naar maps.google.com en voeg hem toe aan het startscreen.
Dat is dus niet de oude app inderdaad. Leek me al.Rebel schreef:Inderdaad.....Robin Hartog schreef:Lol, ga met safari naar maps.google.com en voeg hem toe aan het startscreen.
Nou dan gebruik ik toch liever "Kaarten" van IO6, dat is net iets minder bagger dan dit.
AMSTERDAM - Het kost Apple 207 dollar (160 euro) om een iPhone 5 te maken en in elkaar te zetten. De verkoopprijs ligt rond de 679 euro.
Foto: ANP
Onderzoeksbureau IHS heeft de kosten van alle onderdelen berekend en concludeert dat het maken van de goedkoopste iPhone 5 met 16 GB aan opslag omgerekend 160 euro kost.
Het 32 GB-model kost 168 euro om te maken en bij de variant met 64 GB gaat de kostprijs omhoog naar ruim 184 euro. De iPhone 5 is daarmee iets duurder om te maken dan de iPhone 4s, dat zou vooral vanwege het grotere scherm zijn.
Uiteraard is Apple ook nog geld kwijt aan het verschepen van de toestellen en aan bijvoorbeeld het maken van reclame.
De telefoon gaat in Duitsland vanaf 679 euro over de toonbank. In Nederland gaat de iPhone 5 vrijdag 28 september in de verkoop. Dan wordt de prijs van een los toestel bekend. Waarschijnlijk ligt de prijs rond de 20 euro lager dan in Duitsland, dat is bij oudere modellen ook het geval.
De misdaden die het grootkapitaal de westerse wereld aandoet.MartijnGizmo schreef:Inderdaad, een consumentenproduct voor meer dan de kostprijs? Stop de persen!
Daarom film ik ook zoveel, 1 knopdruk = 25 foto's per seconde!Snipe schreef:De misdaden die het grootkapitaal de westerse wereld aandoet.
Zeg Martijn, wat kost het nou helemaal als jij met je vinger op zo'n knopje drukt om een foto te maken? En als het voor jou gratis is, waarom kost het voor je klanten dan geld? Uitknijper!
Rebel schreef:Goedkope kostprijs...so what.
Persoonlijk vind ik de Iphone veel te goedkoop. Hij moest minimaal het dubbele kosten, liefst driedubbele..
Nu is hij dermate goedkoop dat iedere pauper met zo'n ding rondloopt...
Meterslange rijen van scholieren en andere werkelozen die zo'n ding moeten hebben. Apple is gedegradeerd tot het niveau van Dacia..."it's so not us"
Zelfs dat is niet belangrijk, wat onderaan de streep overblijft < operation vs nett profit > is belangrijk.Kostprijs vs verkoopprijs 1:4 is natuurlijk niks als je enig verstand van zaken hebt.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], Dimitri, Edwin de Haas, Hitz, Mark 320iS, Semrush [Bot], smiley, Ti-Tourist (Erik), Will F. en 6 gasten