Ja, erg balen!Bert ///M3 schreef:Beetje jammer dat ze voornamelijk SS2 laten zien op de livestream
Is er ook een livetiming??
Ik hoor ook net dat Laurens te kort heeft stilgestaan......straftijd dus.....
Ja, erg balen!Bert ///M3 schreef:Beetje jammer dat ze voornamelijk SS2 laten zien op de livestream
Atte Hibma schreef:Dus André 1 :banaan:
Ik sta alHielke schreef:Ik zet het volkslied alvast in. Het Frieschen wel te verstaan
Goed gezien Mark !Mark Nauta schreef:Ik vind het wel een mooie situatie, zeker na alles wat er gezegd en geschreven is!!
André de Vries met zijn eigen 130i onder de vlag van Downforce met rondom zelfs H2O op de wagen op plek nummer 1. De wonderen zijn de wereld nog
niet uit!!
Fantastisch resultaat!!!!
Mark Nauta schreef:Ik vind het wel een mooie situatie, zeker na alles wat er gezegd en geschreven is!!
André de Vries met zijn eigen 130i onder de vlag van Downforce met rondom zelfs H2O op de wagen op plek nummer 1. De wonderen zijn de wereld nog
niet uit!!
Fantastisch resultaat!!!!
Downforce for the win!! 2 maal eerste plek is FENOMENAAL!!!!!!!!!
Jan, Dennis, Peter, Björn, Laurens, André, Jitse, Nico, Leny en iedereen die ik vergeet, VAN HARTE!!!!!!!!! Wat een resultaat en wat een stoer seizoen is het
zo geweest. Veel ups en downs, maar dit is waar het voor gedaan is. 2 SUPER results!!!!!!!
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 2 gasten