Die man steekt ook werkelijk overal en altijd de kop op

Die man steekt ook werkelijk overal en altijd de kop op
BamiesGTA je bewijst precies mijn punt bij mijn pws over de Wet van Godwin. geen idee hoe oud u bent maar dank u.BamiesGTA schreef: 25 nov 2021, 09:18Je hoort zo nu en dan toch echt tegengeluid, maar vaak worden deze berichten snel weer ondergesneeuwd door nieuwe besmettingcijfers, lockdown alerts en op moment kun je je kont niet keren of daar is "code zwart" weer.Forza schreef: 25 nov 2021, 08:33 En het complete ambtenarenapparaat dat het beleid daadwerkelijk uitvoert, daar zit niemand tussen die aan de bel trekt?
Ik moet echt smakelijk lachen om dit soort berichten. Waarna ik meteen ook wat droevig ben omdat het triest is dat mensen zich echt zo druk kunnen maken om iets dat in hun eigen fantasiewereld werkelijkheid lijkt te worden.
Door de gehele geschiedenis van de mensheid zijn er mensen opgestaan, die als ultiem doel werelddominantie hadden. Adolf Hitler is hier een recent voorbeeld van. Nu is het ineens ondenkbaar dat dit nog steeds kan gebeuren?
Misschien heeft men geleerd van fouten uit het verleden en zijn oorlogen niet het middel om werelddominantie te verkrijgen.
Met wat er nu allemaal aan de hand is vind ik het steeds aannemelijker worden dat dit virus gebruikt wordt om een groter doel te bereiken.
Ik denk dit: Lukasjenko bestaat. Cuba bestaat nog steeds, Noord Korea idem. Venezuela... Het Oostblok/DDR/USSR heeft ook decennia bestaan.KoenM schreef: 25 nov 2021, 08:23Is dan de gedachte dat Hugo, Mark en Kaag dit voor de hele wereld regelen? Of is dan de regering van elk land (een paar uitgezonderd) ook onderdeel van het complot?jos_br schreef: 25 nov 2021, 08:02 Ik heb iets van een andere site "geleend". Iets waar ik in geloof, maar hierdoor door een paar voor dom en laagopgeleid uitgemaakt Wordt (wat precies de bedoeling van dit beleid is, hulde!),
"Langzaam maar zeker wordt het mensen duidelijk dat Hugo de Jonge een spel speelt. En met hem Mark Rutte, en Sigrid Kaag, werkend voor het World Economic Forum. Al 15 jaar heeft deze club voorbereid wat nu in gang wordt gezet. Een transitie naar een nieuwe maatschappij, die ze de 'sustainable world' noemen, onder 'world governance'.
Een maatschappij zonder bezit, met deelgebruik, minder mensen, minder consumptie, minder reizen, thuis werken en leven, sociale contacten online. Geen contant geld meer, de megagrote reset van al het geleende geld, opheffen banken, centrale digitale munt. Geen detailhandel meer, centrale staatsproductie. Geen eigen bedrijf meer, maar een klein basisloon. Geen eigen huizenbezit meer. Alles geregeld door de wereldregering. Onder streng toezicht / dwang van een app met puntensysteem voor 'goed gedrag', waarmee wordt bepaald wat u nog mag.
Modern ophokken en in leven houden van een kleinere groep mensen, om te overleven op aarde. Met minimaal verbruik en totalitaire communistische macht.
Onzin? U wordt er stapje voor stapje gewend mee gemaakt en zit al in het begin van het proces. Met leugens over een vooraf zeer bewust verkleinde, en klein gehouden, zorg, om als excuus te dienen voor de 'noodzakelijke' maatregelen. Het is fake. Hugo de Jonge is een meester in maar doorpraten tot het mensen duizelt voor de ogen, maar voert met precizie stapje voor stapje voor stapje de lijn van het plan uit. Het wordt nog veel erger. Met na het pandemie-sprookje een 'event' dat de maatschappij nog verder zal ontwrichten, waarna oorlogswetgeving en tenslotte 'world governance' 'noodzakelijk' zal zijn. Bijna overal op aarde gebeurt hetzelfde. Het is groot en ik heb niet de illusie dat het nog gestopt kan worden. Ik kan u alleen wakker maken. Orienteer u, lees 'The great reset' van Klaus Schwab, zie het fanatisme van Bill Gates over het verkleinen van de wereldbevolking, zie het World Economic Forum, zie wat er gebeurt in vooroplopende landen als Australië en Israel.
Zie de gevaren van dit nu 'noodzakelijk' ingezette nieuwe type vaccin, dat na meerdere prikken het immuunsysteem verzwakt en als een paard van troje op termijn heel veel slachtoffers kan maken.
Ze gaan nonstop door, en steeds verder.
Ik wil geen discussie. Ik hoef geen gelijk. Als ik hiermee een paar mensen wakker kan maken, met alle risico's op uitsluiting, verlies van werk of erger, is er al winst."
Ik denk er echt goed over na....
Jos.
Corona is niet weg, maar wordt daar geaccepteerd als ziekte en dat er mensen aan kunnen overlijden. Net als andere ziekten die dodelijk kunnen zijn. Overigens sterven er in de UK gemiddeld zo'n 12.000 per week en hebben ze het over ongeveer 500 doden aan oversterfte per week. Absoluut klinkt dat als veel, maar procentueel natuurlijk niet heel schokkend.Philipoo schreef: 25 nov 2021, 09:0645.000 besmettingen per dag, 1000 doden per week, 1000 ziekenhuisopnames per dag. Corona is daar echt weg ja..jos_br schreef: 25 nov 2021, 09:00https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b5c5dc66/KoenM schreef: 25 nov 2021, 08:54
Verdiep je anders even wat er in Engeland speelt? Kun je nog concreter zijn, of moet ik in de hele geschiedenis van Engeland duiken?
Vrij onzinnig argument als je niet aangeeft waar je op doelt.
En ik heb genoeg vrienden/kennissen die in Engeland werken. Nog nooit gehoord dat die zich slap lachen voor wat er hier gebeurt.
Ik heb ze vooral horen klagen over de veel strengere lockdown in de UK, niet naar Nederland/andere landen mogen reizen, etc. Ik gok dat jij daar niet op doelt?
Jos.
Ook hoop ik dit echt!Downforce Hans schreef: 25 nov 2021, 09:49 Ze krijgen de neuzen wat betreft één Europa al niet één kant op , laat staan met "the great reset". Gaat echt niet gebeuren.....![]()
+1. In Nederland overlijden er gemiddeld 2800 mensen aan alles behalve aan Corona elke week 52 weken per jaar.frankie schreef: 25 nov 2021, 10:05Corona is niet weg, maar wordt daar geaccepteerd als ziekte en dat er mensen aan kunnen overlijden. Net als andere ziekten die dodelijk kunnen zijn. Overigens sterven er in de UK gemiddeld zo'n 12.000 per week en hebben ze het over ongeveer 500 doden aan oversterfte per week. Absoluut klinkt dat als veel, maar procentueel natuurlijk niet heel schokkend.Philipoo schreef: 25 nov 2021, 09:0645.000 besmettingen per dag, 1000 doden per week, 1000 ziekenhuisopnames per dag. Corona is daar echt weg ja..
Wanneer was jij voor het laatst op een universiteit?alt schreef: 25 nov 2021, 10:26
Op de universiteiten wereldwijd worden niet de studenten meer beoordeeld naar capaciteit maar naar kleur, woke, transgender.
Ergens in Apeldoorn volgens mij
Wat er speelt met betrekking tot WEF, great reset en meer van dat geleuter bedoel je? Niks.
Wat een heerlijk verfrissend antwoord.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Beut67, Bing [Bot], Bombadil, Google [Bot], Majestic-12 [Bot], SAH, SlowCo, WillemBoer en 11 gasten