En feli Barend, veel plezier ermee.
Het niet zo dat ze steeds met aanhanger achter me aan reed. Alleen vanaf adres eerste week naar adres 2e week en 1e dag op terugreis naar overnachting onderweg. Rest heb ik gereden met auto en aanhanger + motorfiets.daNpy schreef: 20 sep 2020, 09:21 Gaaf Markk! Vind je vrouw dat eigenlijk ook leuk, een beetje met een aanhanger overal achteraan tuffen?
En feli Barend, veel plezier ermee.
En dan?
Dat zou ik me zomaar voor kunnen stellen,Bart is niet de grootste (qua lengte)
Ik ben 1m86 en zit geregeld op een verbeunde citta met boodschappenkratje terwijl ik een nep skai bruine jas (door vrienden "krimpkous" gedoopt) aan heb.Philipoo schreef: 21 okt 2020, 12:21 zo'n grom is ook wel tof, maar als je bijna 2 meter lang bent ziet dat er natuurlijk belachelijk uit..
Ik had vroeger een chaly, ongeveer zelfde formaat als een grom, dus weet hoe belachelijk het oogtHarrie D schreef: 22 okt 2020, 09:54Ik ben 1m86 en zit geregeld op een verbeunde citta met boodschappenkratje terwijl ik een nep skai bruine jas (door vrienden "krimpkous" gedoopt) aan heb.Philipoo schreef: 21 okt 2020, 12:21 zo'n grom is ook wel tof, maar als je bijna 2 meter lang bent ziet dat er natuurlijk belachelijk uit..
Ik denk dat het er niet heel veel slechter op kan worden![]()
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 14 gasten