Het grote E39 M5 (occasion) draadje
- dvh
Re: Het grote E39 M5 (occasion) draadje
Jij zocht een M5 toch ?
Denk dat de auto van knot zo'n beetje de beste deal is die je kan maken op dit moment !
Denk dat de auto van knot zo'n beetje de beste deal is die je kan maken op dit moment !
-
Auto met die km-stand zonder slijtageplekken is bijna 100% zeker gerepareerd. Ook auto's uit de huisselectie / premium selection worden met regelmaat door mobiele leder reparatiebedrijfjes op orde gemaakt voordat ze in de verkoop gaan.
-
- Auto: E63 M6
bij mijn auto zie je ook wel een klein beetje instapschade dat voorkom je toch bijna niet en mijne heeft 155k op de teller.
- Jelmer850i
De mijne had dus werkelijk helemaal niets, verbaasde mijzelf daar ook over. Heb er van 125.000 naar 155.000 mee gereden ook geen extra slijtage. Wel netjes altijd in het vet gezet.
Mijn huidige wagen is gespoten (330cd), nou na 2000 kilometer zag het er al niet meer uit zoals bedoeld...
Mijn huidige wagen is gespoten (330cd), nou na 2000 kilometer zag het er al niet meer uit zoals bedoeld...
-
Ik ben inderdaad op zoek naar een M5 of M3. Met alle respect voor Knot, want voor die km-stand ziet het ding er erg netjes uit op de foto's, maar ik zoek eentje met ongeveer de helft van het aantal km en eentje die niet zilver is en al zeker geen bi-color interieur heeftdvh schreef:Jij zocht een M5 toch ?

speedy25 schreef:bij mijn auto zie je ook wel een klein beetje instapschade dat voorkom je toch bijna niet en mijne heeft 155k op de teller.
Mijn 2e M5 met 2ton op de klok was als nieuw!!!!! nooit schade gehad en interieur al kwam die zo uit de showroom ,geen krasje of kreukje in het leder....
eerste met behoorlijk minder kms trouwens ook niet
- Reind
M.b.t. slijtage van leer.
Het draait om onderhoud, onderhoud en nog eens onderhoud.
Wanneer de bekleding na 2 jaar niet wordt behandeld met leer onderhoudsproducten kun je het vergeten. Dan is er geen houden aan. Wat ook meetelr is de manier van instappen en kleding. Heb je altijd stroeve kleding met een open structuur = bv spijkerstof icm slecht onderhoud, kun je het helemaal vergeten.
Vergelijk het met de lak op een auto. Met wax bescherm je de lak waardoor hij tegen een stootje kan.
Jammer is alleen dat slecht onderhouden en lelijk leer niet meer mooi te krijgen is. Met colourlook kun je het wel weer redelijk krijgen maar nieuw word het nooit meer en je blijft met dat spul aan de gang.
Het draait om onderhoud, onderhoud en nog eens onderhoud.
Wanneer de bekleding na 2 jaar niet wordt behandeld met leer onderhoudsproducten kun je het vergeten. Dan is er geen houden aan. Wat ook meetelr is de manier van instappen en kleding. Heb je altijd stroeve kleding met een open structuur = bv spijkerstof icm slecht onderhoud, kun je het helemaal vergeten.
Vergelijk het met de lak op een auto. Met wax bescherm je de lak waardoor hij tegen een stootje kan.
Jammer is alleen dat slecht onderhouden en lelijk leer niet meer mooi te krijgen is. Met colourlook kun je het wel weer redelijk krijgen maar nieuw word het nooit meer en je blijft met dat spul aan de gang.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Er kan toch best garantie opzitten? Geen PS, zoals FaF al zegt, maar Bovag kan toch gewoon?
1995 M3 schreef:Vind 20k flink veel voor die auto...helemaal als er niet eens garantie op zit.
- Fabian
Gezien de advertentie denk ik van niet, dan hadden ze het erbij gezet (logo van BOVAG garantie wordt dan vermeld).
Wat wel frapant is is dat ze met Premium Selectie adverteren, dat mag niet van BMW NL denk ik ........
Wat wel frapant is is dat ze met Premium Selectie adverteren, dat mag niet van BMW NL denk ik ........
- Arthur
- Auto: Nr.51
Hopelijk weten we het binnenkort 

- Hans
Autohan M5 is al verkocht.
- Jelmer850i
WTF dat gaat snel en dat voor zo'n bedrag 

- Knot
Mensen geilen op lage kmstanden en daarna worden ze waarschijnlijk alsnog genaaid als ze echt gaan sturen met zo'n auto en hadden ze er een E60 M5 voor kunnen halen.
- Tristan
Ik vind 26K voor een M5 met 50K op de teller verre van genaaid worden. Die auto zag er als nieuw uit en was praktisch nog nieuw.
- Jelmer850i
eens heb ook nog een paar seconden nagedacht todat ik weer bij tankbonnen erbij pakte
Met > 30k per jaar geen aanrader.

Met > 30k per jaar geen aanrader.
- Knot
Aanschaf zal wellicht te verantwoorden zijn maar denk dat bij die auto net zo hard grondig onderhoud eraan gaat komen, jaartallen tellen ook mee en ook alle rubbertjes en pakkingen worden ouder. Stilstaan is ook niet goed.
Kan ik het best mis hebben hoor maar denk dat een hoop ook denken dat ze een auto kopen die pas een paar jaar oud is, de gedachtengang.
Kan ik het best mis hebben hoor maar denk dat een hoop ook denken dat ze een auto kopen die pas een paar jaar oud is, de gedachtengang.
- Tristan
Kom op, met een auto met 50K achter de kiezen kan vrij weinig mis zijn. Al die problemen krijg je misschien pas na 100K. En wie zegt dat er niet al dingen aan verspijkerd zijn. Je bent af en toe wel een doemdenker, Rody. 

- Knot
Ga maar serieus sturen, rubbertjes hebben waarschijnlijk nooit kracht gezien en als dat ineens wel moet werken nu... maargoed, we zullen zien.
Als de nieuwe eigenaar de auto ook stilzet en afentoe een blokje om doet met 2500rpm dan is er denkik weinig aan t handje.
Ik dacht ook dat ik de perfecte auto kocht en ben ook 6k verder
Als de nieuwe eigenaar de auto ook stilzet en afentoe een blokje om doet met 2500rpm dan is er denkik weinig aan t handje.

- Erik dB
Waaronder cosmetische zaken als een mk4 computer etc, toch?Knot schreef:Ga maar serieus sturen, rubbertjes hebben waarschijnlijk nooit kracht gezien en als dat ineens wel moet werken nu... maargoed, we zullen zien.
- Knot
Mwah, dat was 1100, taxatie 120 euro, scm certificaat 100 euro etc.... maar totaal na aanschaf zeker wel 7500 gespendeerd excl verzekering/belasting/brandstof.
-
je kan het ook zo bekijken: een [vrijwel] fabrieksnieuwe E39 M5 voor een fractie van wat 'ie origineel heeft gekost! 

- Knot
Dat wel maar dan heb ik toch liever dat ze m deze zomer even vanaf kaal helemaal nieuw voor me opbouwen, krijgen ze wel 100 euro extra 

-
Sorry maar ik vind je nu toch wel een beetje irritant worden Knot. Je doet net alsof jou auto met 200k op de teller werkelijk waar perfect is en een auto met 50k op de teller een enorme miskoop waarbij je de eerstkomende tijd nog 10k aan onderhoud moet gaan uitgeven
Denk je nu ook echt dat een liefhebber +26k gaat neerleggen voor een auto waaraan (volgens jou) zoveel gedaan moet worden? Natuurlijk niet....er zal heus wel grondig zijn gecheckt of de rubbers, riemen, koppeling, etc etc etc nog in goede staat waren.
Dat ding is gewoon een collectersitem en dat is die van jou niet....26k is echt niet teveel geld voor zo'n prachtige M5 (als je er het geld voor over hebt).
Je hebt zelfs waarschijnlijk niet eens door hoe je opmerkingen over komen, ''mijn M5 is perfect en de rest allemaal niet''.

Denk je nu ook echt dat een liefhebber +26k gaat neerleggen voor een auto waaraan (volgens jou) zoveel gedaan moet worden? Natuurlijk niet....er zal heus wel grondig zijn gecheckt of de rubbers, riemen, koppeling, etc etc etc nog in goede staat waren.
Dat ding is gewoon een collectersitem en dat is die van jou niet....26k is echt niet teveel geld voor zo'n prachtige M5 (als je er het geld voor over hebt).
Je hebt zelfs waarschijnlijk niet eens door hoe je opmerkingen over komen, ''mijn M5 is perfect en de rest allemaal niet''.
-
hier eentje met nog geen 40k op de teller:
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=btmkw12e3yc1" onclick="window.open(this.href);return false;
zelfde uitvoering, de raamlijsten zijn wel chrome...moet je van houden.
http://www.autoscout24.nl/Details.aspx?id=btmkw12e3yc1" onclick="window.open(this.href);return false;
zelfde uitvoering, de raamlijsten zijn wel chrome...moet je van houden.
-
Ik ben het eens met 1995 M3. Het exemplaar van knot zal heus wel goed rijden en is goed onderhouden (kijkende naar de historie). Maar of alles nou nog echt zo strak aanvoelt als een exemplaar met 50k op de klok? Dat betwijfel ik.
Ik heb de M5 van autohan in het echt mogen aanschouwen op zaterdag en de auto is gewoon om door een ringetje te halen. Originele lak 100% en nergens bijgespoten. Het interieur was ook nog prachtig, diegene die hem heeft gekocht gaat daar nog veel plezier aan beleven.
@bm-dub volgens mij zijn die lijsten te vervangen, chromen lijsten zien er zeker op een M auto niet uit.
Ik heb de M5 van autohan in het echt mogen aanschouwen op zaterdag en de auto is gewoon om door een ringetje te halen. Originele lak 100% en nergens bijgespoten. Het interieur was ook nog prachtig, diegene die hem heeft gekocht gaat daar nog veel plezier aan beleven.
@bm-dub volgens mij zijn die lijsten te vervangen, chromen lijsten zien er zeker op een M auto niet uit.