ahhh Misa Campo, zo lekker! zelfde als Leah dizon , midori yamasaki en ga zo maar doorromo schreef:![]()
NSFW !!!
- Fietsbel
Re: NSFW !!!
- GTRene
die foto die Joop ook copy tjonge je zou maar tegenover zo'n dame staan..kun je liplezen en der aanwijzen met je handjes op je rug
en Romo, de wereld hiero is wat fucked up...ik krijg ook veel gezeur ow jij zult ze wel bij bosjes hebben...ik van owja? waar dan...ze moesten eens weten.
magoed, die voor mij moet ook nog gemaakt worden, en tot die tijd maar hopen dat we af en toe wat leuks tegenkomen voor ontdek je plekje
ow...ken nog wel een mooie/leuke...die vond mij te min omdat ik niet zoveel aankan (zo via mail e.d. gesproken maar ik lul te veel, ben te open haah achja ze willen liever leugenaars lijkt wel) e.d.
maar een mooie meid en in Enschede, ik kan je haar facebook geven...dan mail je me maar ff...en ow ook nog een echte topper super beauty...ook Enschede ook vrijgezel maar way out of reach voor mij...voor jou niet.

en Romo, de wereld hiero is wat fucked up...ik krijg ook veel gezeur ow jij zult ze wel bij bosjes hebben...ik van owja? waar dan...ze moesten eens weten.
magoed, die voor mij moet ook nog gemaakt worden, en tot die tijd maar hopen dat we af en toe wat leuks tegenkomen voor ontdek je plekje

ow...ken nog wel een mooie/leuke...die vond mij te min omdat ik niet zoveel aankan (zo via mail e.d. gesproken maar ik lul te veel, ben te open haah achja ze willen liever leugenaars lijkt wel) e.d.

- dvh
Vrijgezel zijn is ook wel lekker hoor !!
Kan me het alleen niet meer heugen .....
Kan me het alleen niet meer heugen .....

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Tom schreef:http://www.google.nl/search?q=russian+bridesromo schreef:
Ik heb aan 1 genoeg.................................maar die moet waarschijnlijk nog geboren worden...............en dat relatieplanet gedoe werkt voor geen mm...........................
Vooralsnog (helaas pindakaas) dan maar plaatjes..............................
gewoon online bestellen, alleen hebben ze nu wat vertraging vanwege die bosbranden daar
Ik heb het, ooit, overwogen

Ik ben er niet vooor geboren denk ik wel eens..............................nou, dan maar niet...................
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
En wie beweert dat een dikke kar wel vrouwen aantrekt, die kan ik hierbij mededelen dat daar dus geen r.k van klopt.......................... 

- GTRene
@Romo...
ik heb de naam ff weg gehaald, maar deze is uit Enschede...maar zit ook af en toe elders voor werk.
vrijgezel Enschede wat wil je nog meer...tis wel een klasse dame voor mij out of reach maar wie weet kun jij je aanpassen...

interesse? geef ik je der gegevens en kun je contact opnemen met de groetjes van mij
ik heb de naam ff weg gehaald, maar deze is uit Enschede...maar zit ook af en toe elders voor werk.
vrijgezel Enschede wat wil je nog meer...tis wel een klasse dame voor mij out of reach maar wie weet kun jij je aanpassen...
interesse? geef ik je der gegevens en kun je contact opnemen met de groetjes van mij

Laatst gewijzigd door GTRene op 09 aug 2010, 22:38, 1 keer totaal gewijzigd.
- Fietsbel
- romo
GTRene schreef:die foto die Joop ook copy tjonge je zou maar tegenover zo'n dame staan..kun je liplezen en der aanwijzen met je handjes op je rug![]()
magoed, die voor mij moet ook nog gemaakt worden, en tot die tijd maar hopen dat we af en toe wat leuks tegenkomen voor ontdek je plekje![]()
ow...ken nog wel een mooie/leuke...die vond mij te min omdat ik niet zoveel aankan (zo via mail e.d. gesproken maar ik lul te veel, ben te open haah achja ze willen liever leugenaars lijkt wel) e.d.maar een mooie meid en in Enschede, ik kan je haar facebook geven...dan mail je me maar ff...en ow ook nog een echte topper super beauty...ook Enschede ook vrijgezel maar way out of reach voor mij...voor jou niet.
Ik doe niets met facebook, twitter en weet ik wat er nog meer is.....................waarom voor mij niet out of reach?
Die goudvinkjes kunnen me gestolen worden hoor.........................
- romo
GTRene schreef:@Romo...
Definieer aanpassen....................??
De knip trekken of niet?
Dus toch een goudvinkje.....................................
- GTRene
heb je der foto gezien wat naar boven in men post?
ja die, maar zorgt voor der zelf...ze regelt veel shows...
zit ook op hyves
ja die, maar zorgt voor der zelf...ze regelt veel shows...
zit ook op hyves
- romo
Nou, misschien kan je me introduceren?...................................
Ik bedoel, you never know.................
Hyves doe ik ook niet aan....................

- GTRene
kan ik wel...je hebt mail.romo schreef:Nou, misschien kan je me introduceren?...................................![]()
- dvh
Romo, jij werkt toch in de zorg(of dergelijke)
Lopen daar geen leuke vrijgezelle meiden rond die wellicht interesse hebben ?
-
Daar lopen er VEEL rond
over het algemeen dan. Je moet dan niet altijd bij de 'verpleegstertjes' zoeken maar er worden ook veel studentes ed aangenomen voor onderzoek :banaan: 

- romo
dvh schreef:Romo, jij werkt toch in de zorg(of dergelijke)
egh.....................neh dus.........................das meer categorie geitewollensokken met harige benen en Birckenstoks enzo.....................
- romo
Rene, mail retour.............................iets werkt er niet...................
Heren, ik ben ahum....................44 jaar......................................dus een jong ding van 25 gaat ook niet werken..........
( mag wel hoor
)
Heren, ik ben ahum....................44 jaar......................................dus een jong ding van 25 gaat ook niet werken..........

-
zie boven... gewoon weten waar je het zoeken moetromo schreef:dvh schreef:Romo, jij werkt toch in de zorg(of dergelijke)
egh.....................neh dus.........................das meer categorie geitewollensokken met harige benen en Birckenstoks enzo.....................

- dvh
Ik heb nog wel wat vrijgezelle werknemersromo schreef:Rene, mail retour.............................iets werkt er niet...................
Heren, ik ben ahum....................44 jaar......................................dus een jong ding van 25 gaat ook niet werken..........( mag wel hoor
)

- romo
Studentes he..........................ja die zien opa al "komen"............................
- romo
Nou, hou me niet langer in spanning......................... 

- Macboy
ROMORE PLEASE 

- dvh
Mja... kheb ze niet op het uiterlijk aangenomen zullen we maar zeggen..
Daarbij... 3 maanden zwangerschapsverlof zit niemand op te wachten natuurlijk..

Daarbij... 3 maanden zwangerschapsverlof zit niemand op te wachten natuurlijk..

-
hahaha... dat kon ik niet wetenromo schreef:Studentes he..........................ja die zien opa al "komen"............................

Maargoed... het lijkt Datingbureau 'De Geile Goudvis' wel hier zeg

- romo
Zo iets ja.......................maar what the heck.....................als het niet links om kan, dan maar rechts om...................dus kom maar op ...................