Het is ook het gevoel van "is het wel waterdicht"

En om nou je klok omgekeerd te gaan dragen....
Kun jij niet in plaats van Gordon bij de Toppers?
Macboy schreef: 12 jun 2018, 11:55 Moeilijk he lezen ? Zijn jullie allemaal ongesteld of zo ?
Azijnpissers zeg.
Zijn jullie allemaal ongesteld ofzo is net zo'n kansloze opmerking als zeggen het is de laatste tijd zo onaardig op forum. Het is forum, en als je daar iets ziet wat je leuk vindt benoem je dat en zint je niet benoem je dat ook. Als iemand dat op man spelen vindt, prima, maar nogmaals als je mening geeft verdient iemand anders een andere mening. "Als het even kan" betekent niks. Het kan altijd als je alleen maar horloges met open achterkant koopt. En er zijn zat rolexen (niet de SD en DS) die best met open achterkant zouden kunnen technisch. Jij bent een liefhebber van techniek en vindt het leuk dat je die kan zien. Hoop dat je dat wilde zeggen. Dat je dat niet zo goed onder woorden kan brengen snap ik. Dat het op mensen die je kennen en aardig vinden arrogant overkomt geeft te denken hoe het overkomt voor degenen die je niet kennenMacboy schreef: 12 jun 2018, 11:55 Moeilijk he lezen ? Zijn jullie allemaal ongesteld of zo ?
Ik geef aan “als het even kan”. Dus bij bepaalde modellen kan het niet. Heeft niks met wel of geen liefhebber zijn te maken.
Persoonlijk wil ik altijd een open gewerkte achterkant. Of het wel of niet moet of past binnen het merk zal me aan mijn kont roesten. Ben liefhebber omdat ik het bén, niet omdat het van jullie of de merken moet.
Dus de geposte Longines vind ik dus mooier dan die van mij, maar mijn achterkant vind ik mooier omdat ik als liefhebber altijd de mechaniek wil kunnen zien.
Azijnpissers zeg.
Jij bent al je hele leven in de overgang dus of dat nou beter is.......Downforce Hans schreef: 12 jun 2018, 14:31 Gelukkig zit ik in de leeftijd dat ongesteldheid niet meer relevant is........![]()
De gang zit er in ieder geval weer in hier.
Godverbomme zegtomgtr schreef: 12 jun 2018, 14:51Jij bent al je hele leven in de overgang dus of dat nou beter is.......Downforce Hans schreef: 12 jun 2018, 14:31 Gelukkig zit ik in de leeftijd dat ongesteldheid niet meer relevant is........![]()
Downforce Hans schreef: 12 jun 2018, 16:40 Daar vraag je ook om, altijd macdaddy narren komt je een keer duur te staan.......
Doe gewoon als ik, altijd vriendelijk en aardig tegen mede DF ers dat wordt gewaardeerd.........behalve dan door meneertje 42 met sambal bij. Daar kan je het nooit goed bij doen........![]()
![]()
Gebruikers op dit forum: EricT, MarcF, nickdoesburg, Semrush [Bot], vigilante en 1 gast