F1 Seizoen 2020
- Arthur
- Auto: Nr.51
Re: F1 Seizoen 2020 - Tijden in openingspost
Blijft gewoon slaapverwekkend natuurlijk. Uiteraard werd ik 2-3 rondes voor het eind wakker, maar blijft makkelijk voorspellen voor volgende week. Teams doen hun huiswerk ff opnieuw en vul 1-2-3 maar alvast in voor de toto (nee,JP, niet Wolff).
- Hielke
Heb de race net teruggekeken. Mol die Albon tot racer van de dag wil verklaren. Ik dacht dat het in 2020 niet gekker kon.
- Arthur
- Auto: Nr.51
Als dat je enige commentaar is
Ik heb andere ‘hoogtepunten’ gezien of gehoord in een verder saaie race.

- Hielke
Ok, op die momenten zal ik de opname dan wel doorgespoeld hebben.Arthur schreef: 02 aug 2020, 20:50 Als dat je enige commentaar isIk heb andere ‘hoogtepunten’ gezien of gehoord in een verder saaie race.
- Luco
Het schijnt.......
Dat RP dit weekend een meerjarige deal met Vettel bekend wilde maken.
Men zou besloten hebben dit uit te stellen vanwege de positieve test bij Perez.
- Knot
Ik vond het best spannend, mercedes en verstappen let ik niet eens meer op, kijk juist naar het middenveld daar gebeurt het.JP schreef: 02 aug 2020, 17:37 Ze weten gewoon van gekkigheid niet wat ze moeten verzinnen om het nog een beetje spannend te houden.
- RS-Ron
Denk dat Bottas de komende race Lewis niet meer onder druk mag zetten. Je zag dat hij iedere keer stuivertje wisselde met Lewis voor de snelste ronde. Daardoor werden de banden toch behoorlijk uitgewoond. En Max zat toch nog zodanig in de buurt dat ze bij een bandenwissel achter Max zouden komen. Dat was 10 ronden voor het eind van de wedstrijd wel te doen geweest, ze hadden dan waarschijnlijk 3 seconden per ronde sneller geweest, maar vijf ronden voor het einde was het wel krap geworden. Gevecht in middenveld vond ik grappig, vond het best een redelijke race met een prima finale.
gr Ron
gr Ron
- Knot
Zou toch te gek voor woorden zijn als Bottas aan alle kanten wordt teruggefloten.... die juwelier had alleen een klapband moeten krijgen en Bottas ruim op kop in het kampioenschap met Verstappen in de achtervolging, die gek krijgt anders alles kado.
"Ah men.. these tires...." "Why is the SC driving so slow?" ..... jankerd.
"Ah men.. these tires...." "Why is the SC driving so slow?" ..... jankerd.
- Hielke
Magnifiek van Verstappen dat ie met die beroerd geconstrueerde RB de Mercedessen nog tot brekens toe weet op te jagen.
Dat de mindere goden in het middenveld hun onderlinge strijdjes uitvechten boeit me minder.
Dat de mindere goden in het middenveld hun onderlinge strijdjes uitvechten boeit me minder.
- JP
In de 45e ronde (ik kijk nu de wedstrijd terug) heeft Mollie het over Sainz en absoluut niet Albon. Intentie was om op te roepen om de Hulk te laten uitroepen, maar ja , dan moest die wel eerst mee doen.Hielke schreef: 02 aug 2020, 20:38 Heb de race net teruggekeken. Mol die Albon tot racer van de dag wil verklaren. Ik dacht dat het in 2020 niet gekker kon.
- Knot
Hij haalde idd wel een paar keer wat rijders door elkaar zeg, wordt oud die man.
Snap niet hoe het middenveld je niet kan boeien overigens, die top 3 was helemaal niks aan, het middenveld daar gebeurde vanalles en zat allemaal binnen DRS afstand van elkaar, top om naar te kijken!
De regie deed het top, de gevechten tussen P5 en P13 volgen en de mercedessen pas in beeld halen toen ze defect waren
Snap niet hoe het middenveld je niet kan boeien overigens, die top 3 was helemaal niks aan, het middenveld daar gebeurde vanalles en zat allemaal binnen DRS afstand van elkaar, top om naar te kijken!
De regie deed het top, de gevechten tussen P5 en P13 volgen en de mercedessen pas in beeld halen toen ze defect waren

-
Lewis heeft nu een goede auto. Maar buiten dat is hij misschien wel de beste Formule 1 rijder ooit.
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Helemaal mee eens, gevechten in het middenveld waren best leuk om te volgen, de top 3 was een optocht min of meer, het einde was bijna perfect, had Hamilton moeten zijn die op de plek van Bottas een lekke band moest krijgen voor een mooiere afsluiting van deze GPKnot schreef: 02 aug 2020, 23:59 Hij haalde idd wel een paar keer wat rijders door elkaar zeg, wordt oud die man.
De regie deed het top, de gevechten tussen P5 en P13 volgen en de mercedessen pas in beeld halen toen ze defect waren![]()

- JP
Dat is wel erg door een zwarte bril bekeken......Emi schreef: 03 aug 2020, 00:23 Lewis heeft nu een goede auto. Maar buiten dat is hij misschien wel de beste Formule 1 rijder ooit.
- Knot
Hij is in ieder geval de beste blaaskaak ooit!Emi schreef: 03 aug 2020, 00:23 Lewis heeft nu een goede auto. Maar buiten dat is hij misschien wel de beste Formule 1 rijder ooit.

-
Lewis geniet bij mij een hoge mate van respect. Bijna in de categorie Muhammad Ali wat mij betreft.
- Knot
Koning discriminatie wat mij betreft.
All Lives Matter......
All Lives Matter......
-
Dat zeggen Lewis en Muhammad Ali ook.
Maar sta jij bijvoorbeeld wel eens stil bij het Nederlandse slavernijverleden en de oorlogsmisdaden die Nederlanders hebben gepleegd tijdens politionele acties in een door ons bezet gebied?
Heb je daar inhoudelijk benul van?
Ben je trots op je voorouders? En zo ja, waarom ben je trots op ons Slavernijverleden en onze Politionele Acties (ik begin nog maar even niet over wat je een aantal decennia geleden met zwangere ongehuwde moeders hebt gedaan).
Modedit: wederom: discussies over BLM graag in het daarvoor bedoelde topic. Dit topic gaat uitsluitend over de F1.
Laatst gewijzigd door DF-user-13935 op 03 aug 2020, 02:55, 7 keer totaal gewijzigd.
-
Hopelijk rijdt Max binnenkort in de beste auto. Want dan kan hij wereldkampioen worden.
- RS-Ron
Nou nou, kom net uit mijn werk, zie ik dit stukje proza weer van jou Emi. Vind dat je een dikke pluim verdiend ! Zo veel onzin en onzinnige aannames in één reactie, tis gewoon een prestatie.Emi schreef: 03 aug 2020, 01:11Dat zeggen Lewis en Muhammad Ali ook.
Maar sta jij bijvoorbeeld wel eens stil bij het Nederlandse slavernijverleden en de oorlogsmisdaden die Nederlanders hebben gepleegd tijdens politionele acties in een door ons bezet gebied?
Heb je daar inhoudelijk benul van?
Ben je trots op je voorouders? En zo ja, waarom ben je trots op ons Slavernijverleden en onze Politionele Acties (ik begin nog maar even niet over wat je een aantal decennia geleden met zwangere ongehuwde moeders hebt gedaan).
Inhoudelijk:
Ali zegt al een tijdje vrij weinig, die heeft nogal stijve kaken;
Het slavernijverleden van Nederland is een zwarte bladzijde .evenals de politionele acties in Nederlands Indië geld ook voor de manier hoe er in bijv. Suriname met mensen werd omgegaan. Daar sta ik niet iedere keer bij stil, dat vind ik. ik vind ook dat Nederland daar zijn lessen uit heeft geleerd en dat we het nu lang niet zo slecht doen. We hadden alleen eerder een ander beleid moeten voeren om de integratie beter te laten verlopen. We hadden zakelijker moeten zijn en eerder afscheid moeten nemen van mensen die niets bijdragen aan de maatschappij en hier alleen aan het infuus hangen. Zoals de Canadezen dat bijvoorbeeld doen. Zachte heelmeesters en kijk naar het resultaat.
Ik ben trots op mijn voorouders. Ze hebben uiteindelijk, binnen de bandbreedte van de toenmalige maatschappelijk aanvaarde kaders een land opgebouwd waar ik het prima naar mijn zin heb. Als de extreme kaders van de huidige kleine groep harde schreeuwers worden gehanteerd bouwt niemand ooit meer iets op. Maar ik maak me geen zorgen, daar komt een passende reactie op, dan is dat schreeuwen weer een tijdje over. Dat roepen mensen zoals jij over zich af. Iedereen de maat nemen, maar als het spel op de wagen gaat blijken ze nergens tegen opgewassen te zijn. Daarom hebbem ze ook tijd voor dit soort onzin, de rest werkt en draagt bij.
Ik.hoop dat je volgende reactie begint met de zin: ik begin nog maar even niet............. daar kan je dan ook meteen stoppen, mist hier niemand ook maar iets aan.
Gr Ron
Modedit: zie hierboven, ik laat het bericht staan maar het verzoek er ook niet op te reageren
-
Ik vind dat jij in beginsel een goed verhaal hebt RS-Ron.
-
Mol heeft het in de laatste ronde toch echt, als een geintje en nadat Albon op plaats 9 rijdt, over Albon als driver of the DayJP schreef: 02 aug 2020, 23:57In de 45e ronde (ik kijk nu de wedstrijd terug) heeft Mollie het over Sainz en absoluut niet Albon. Intentie was om op te roepen om de Hulk te laten uitroepen, maar ja , dan moest die wel eerst mee doen.Hielke schreef: 02 aug 2020, 20:38 Heb de race net teruggekeken. Mol die Albon tot racer van de dag wil verklaren. Ik dacht dat het in 2020 niet gekker kon.

-
+1, en dat met een goed banden management.Hielke schreef: 02 aug 2020, 23:57 Magnifiek van Verstappen dat ie met die beroerd geconstrueerde RB de Mercedessen nog tot brekens toe weet op te jagen.
Ik zie 2e in het kampioenschap nog wel gebeuren.
En kan iemand Emi van het forum af tiefen? Wat een irritant figuur zeg.
- Luco
Plus 1000ErikS schreef: 03 aug 2020, 07:53+1, en dat met een goed banden management.Hielke schreef: 02 aug 2020, 23:57 Magnifiek van Verstappen dat ie met die beroerd geconstrueerde RB de Mercedessen nog tot brekens toe weet op te jagen.
Ik zie 2e in het kampioenschap nog wel gebeuren.
En kan iemand Emi van het forum af tiefen? Wat een irritant figuur zeg.
- daNpy
Hij is dan ook best aardig terug gekomen nadat zo'n Haas hem van de baan wilde snijden.PeterB schreef: 03 aug 2020, 07:49
Mol heeft het in de laatste ronde toch echt, als een geintje en nadat Albon op plaats 9 rijdt, over Albon als driver of the Day![]()
De rest van de top 10 heeft geluk dat er een paar klapbanden waren en over het algemeen zijn er geen bijzondere acties te zien geweest zo ver ik weet.