iPhone

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
allen

Re: iPhone

Bericht door allen » 21 sep 2012, 11:30

"Ieder gek z'n gebrek" zeggen ze weleens. Eigenlijk zijn de mensen die zich om deze Apple fanaten druk maken zelf nog grotere knettertje gekke idioten en/of augurken... :mrgreen:

Joël D.
Auto: Alfa 155 / Z4 3.0

Bericht door Joël D. » 21 sep 2012, 11:38

Niemand een oude iphone over? Mijn mobieltje is overleden. :(

RVV

Bericht door RVV » 21 sep 2012, 11:39

ondertussen probleem opgelost met de ipod, en deze als nieuwe ipod geconfigureerd. wel kut nu moet ik alles weer opnieuw uitzoek wat ik wil downloaden uit icloud, moet wel zeggen dat icloud nu veel beter werkt.

maargoed de ipod doet het in iig weer.

Wouter81
Auto: GR86|California|Grand Vitara

Bericht door Wouter81 » 21 sep 2012, 11:41

Shakes schreef:Femme staat er ook tussen.

Knettertjegek
Is ook Femme zijn foto op de Telegraaf site. :)

Dwazen. Sinds gisteravond 23:00 stonden de eersten er.

MartijnGizmo

Bericht door MartijnGizmo » 21 sep 2012, 12:34

allen schreef:"Ieder gek z'n gebrek" zeggen ze weleens. Eigenlijk zijn de mensen die zich om deze Apple fanaten druk maken zelf nog grotere knettertje gekke idioten en/of augurken... :mrgreen:
Ach, dat je voor zoiets in de rij gaat staan kan ik wel begrijpen. Zelf ook wel eens 2 uur in de rij gestaan voor een iPad 2 (gewoon overdag), de mensen die daar commentaar op hadden moesten vervolgens een maand op hun bestelling wachten. :tooth:

Wat me meer verbaasd is dat het er zo aan toe gaat, voorgaande jaren was er altijd wel een gemoedelijke sfeer volgens mij. Fanboys onder elkaar, beetje over Apple's keuvelen etc... nu moest er zelfs politie en ambulance aan te pas komen in Oberhausen.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 21 sep 2012, 12:43

Ik ga niet in zo'n rij staan. (dat laat ik m'n zoon doen LOL) Alleen voor de nieuwste CD van Imca Marina maak ik 'n uitzondering.

Volgende week vrijdag zegt PhoneHouse dat ik m'n 5 kan ophalen. Prima, leuk etc.

Wanneer dan bekend wordt dat 'mijn' 5 vertraging heeft, op wat voor manier en het Sinterklaas/Kerst of volgend jaar wordt, slaap ik er geen nacht minder van.

Ben meer benieuwd naar 't uitkomen van nieuwe Astons, Ferraris, Lambos, Porsches, Mercs, BMWs, Audis en de nieuwe Golf, alsmede bepaalde klokken van gerenommeerde merken dan dingen van Apple, hoe leuk die teringshitrotzooi ook is....

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 21 sep 2012, 15:12

OMG OMG OMG het allerbeste toestel ooit gemaakt! :wave: :hot: :love: (voor de azijnpissers, was sarcastisch bedoelt) Vanochtend een paar toestellen gescoord in Parijs. Toestel ziet er leuk uit maar mis toch wel een paar echte vernieuwingen op het toestel. Het voelt wel weer ontzettend degelijk en goed in elkaar gezet aan. Het "unibody" design ziet er echt gelikt uit.

Afbeelding

Afbeelding

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 sep 2012, 15:36

Oeh, sexyness :)

RutgerK

Bericht door RutgerK » 21 sep 2012, 15:43

Mooi design, helaas alleen zichtbaar in de eerste twee dagen. Waarom loopt het merendeel van de iPhone bezitters met een afzichtelijk hoesje rond en toch te pochen over het design. Unibody my ass als er altijd een hoesje omheen moet ter bescherming van het toestel. ;-)

Gijzer

Bericht door Gijzer » 21 sep 2012, 15:53

Afbeelding

2000USA

Bericht door 2000USA » 21 sep 2012, 16:03

/Critic mode on/

**Nog niemand horen mopperen over het moeten vervangen van alle laadkabels, dan wel kopen van adaprtertjes??**

/Critic mode off/

Mooi toestel, mijne is nu ook wel aan vervanging toe, even wachten op einde contract volgende maand en dan maar eens kijken hoe en wat aan te vangen met die nieuwe (dure!) abbo's.

allen

Bericht door allen » 21 sep 2012, 17:05

Wie daarover moppert is niet goed bij z'n hoofd imho. Stilstand is achteruitgang.

HJ2

Bericht door HJ2 » 21 sep 2012, 17:37

allen schreef:Wie daarover moppert is niet goed bij z'n hoofd imho. Stilstand is achteruitgang.
Hear hear!

If it ain't broke... fix it anyway! :lol:

HansD

Bericht door HansD » 21 sep 2012, 17:48

Kudos voor de marketing frenzy van Apple. Ik moet die meuk niet :wink: maar het is wel 'knap' als je zoiets als bedrijf voor elkaar krijgt.

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 21 sep 2012, 18:39

Knap indeed.........

Zoveel mensen kunnen niet ongelijk hebben denk ik...................aan de andere kant zeggen we dat dan weer niet van alle VW rijders............ :D :wink:

Maar om nou in de rij voor een telefoon te gaan staan............. :duh: :hmmm: .......iDioten......... :D

Tom

Bericht door Tom » 21 sep 2012, 21:40

2000USA schreef:/Critic mode on/

**Nog niemand horen mopperen over het moeten vervangen van alle laadkabels, dan wel kopen van adaprtertjes??**

/Critic mode off/
In jouw tv kast gebruik je ook nog scart? :lol:
Apple heeft de dock connector 9 jaar gehad. Dat is erg lang in de IT. Mensen die daarover zeuren moeten geen iphone willen/kopen.

RVV

Bericht door RVV » 21 sep 2012, 21:48

Prima, dat gezegd hebbend, waarom dan nog steeds die antieke 3.5 m jack plug gebruiken? Die had ik al in mijn Walkman zitten in 1981.

dvh

Bericht door dvh » 21 sep 2012, 22:23

Ik had minstens een cloud battery charge optie verwacht..

Ik heb de Youtube-App nog niet gebruikt. Maar qua functie vind ik het youtube van mijn huidige 4 subliem.
Een app vind ik bij voorbaat al minder aantrekkelijk klinken.

Het grote scherm vind ik dan wel weer een goede ontwikkeling. Handig voor foto(bewerken)'s en browsen.
Ook de hogere snelheid en betere camera is gewoon prima. Maar dat verwacht je ook gewoon bij een nieuw toestel. Zoals je dat ook bij een nieuwe laptop verwacht.

Punt is wel dat het die kant op gaat. Door nieuwe apps, zwaardere grafische toepassingen, en noem het maar op , ben je bijna verplicht te upgraden. Een soort 2e computer. Want bellen is secondaire belang bij een Iphone.
Het is meer een portable notebook waar je ook mee kan bellen.
Ja, een multimedia-telefoon. Dat wisten we al.

Alleen begint het nu een dwangmate vorm aan te nemen. Net als ik dat vroeger ook had bij een nieuwe spelcomputer. Je moest wel want> betere games, mooier , sneller , ect.

En begrijp me niet verkeerd. Ik heb daar helemaal geen problemen mee.
Het consumeren van telefoontjes is al jaren aan de gang. Nieuw abbo, nieuwe telefoon.

Alleen gaat het nu helemaal niet meer om het bellen.
Maar ja.. Toen eigenlijk ook niet... :dood:

Waarom dit verhaal ? Geen idee eigenlijk..

Toch naar ff naar de T-mobile wanneer ik thuis kom :kikker:

Macboy

Bericht door Macboy » 22 sep 2012, 01:13

Erg jammer om te vernemen dat Google Maps weggehaald is. Ik had hierover eerder al kritiek maar gaf Apple het voordeel van de twijfel maar nu hoor ik er meer mensen over. Google Maps had een paar sublieme mogelijkheden dus ik wacht nu mijn eigen oordeel eerst maar af.
Robin Hartog schreef:- Batterij is wél aangepakt; hij is wat groter en de iPhone is in z'n geheel iets van 20% (?) zuiniger geworden;
- Woordenboek editten; geen idee wat je bedoelt, maar je kan gewoon woorden toevoegen aan je auto-correct als dat is wat je bedoelt;
- Selecteer alles functie heb je bij foto's al zolang ik me kan heugen en bij mail heb ik eigenlijk geen idee.
Batterij zullen mensen amper verschil merken. Dat toestel zuiniger is geworden is mooi, maar ik had het over gebrek aan vooruitgang in de batterij, niet het verbruik van het toestel. Daar laten ze te veel liggen.

Woordenboek toevoegen bedoel ik niet. Editten betekent woordenboek aanpassen. Dus als dat kut apparaat van a steeds een à maakt en van the steeds een THE dan wil ik dat aanpassen. Die functie is zo simpel als wat (zie auto correct in Word) maar zit er niet op.

Selecteer alles van foto's ben ik niet tegengekomen dus ben benieuwd naar de vindplaats.

Richard430

Bericht door Richard430 » 22 sep 2012, 09:10

maarten22 schreef: Het voelt wel weer ontzettend degelijk en goed in elkaar gezet aan.
En nu is het afwachten hoelang deze Home toets het vol houdt :tooth:

Rivanov
Auto: '25 Tesla Model Y Juniper

Bericht door Rivanov » 22 sep 2012, 09:58

Gisteren in Oberhausen geweest. Stond er vanaf donderdagavond 23:45. Het ging perfect, tot 6:00 toen Apple tickets begon uit te delen. Toen was het complete chaos. Maargoed, heb 'm uiteindelijk toch. ;)

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

ErikS

Bericht door ErikS » 22 sep 2012, 10:06

Echt te kansloos dat iedereen een paar 100 km gaat rijden, en een nacht doorhalen voor een nieuwe telefoon.... :tooth: :lol:

dvh

Bericht door dvh » 22 sep 2012, 10:10

@Rivanov.

Zou je eens wat foto's kunnen maken met de 4 en de 5 van eenzelfde voorwerp om het verschil in kwaliteit aan te duiden ?

Rivanov
Auto: '25 Tesla Model Y Juniper

Bericht door Rivanov » 22 sep 2012, 10:36

Kan ik vanavond of morgen wel even doen. M'n oude iPhone 4 is naar m'n vriendin gegaan en die is vandaag werken. Dus ik zal het voor je testen zodra ik dat toestel weer heb.

@ErikS: Oberhausen is voor mij maar een uurtje rijden. Ben er sneller dan in Amsterdam. :P

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 22 sep 2012, 10:41

@Rivanov, mag ik vragen in wat voor bedragen ik moet denken die jij nu hebt, los of incl abo ofzo?

Plaats reactie