Blijven heerlijke vrijetijds schoenen die basketball shoes van adidas (draag al jaren niet anders meer)
Dat is inderdaad leuk kopen zo. Had helemaal niet gekeken naar die links. Hoe dan ook zou ik schoenen ook eigenlijk nooit op internet willen bestellen tenzij ik heel zeker ben van de pasvorm en schoenmaat bij een bepaald model. Magnanni's heb ik in een ver verleden eens aangehad in een schoenenwinkel, maar verder ben ik eigenlijk alleen (Floris) Van Bommel en Van Lier gewend.romo schreef: 07 jan 2018, 19:10 ^Daarom bij voorkeur kopen met korting, dus januari en juli, daarom ook link gestuurd en zelf gekocht.
Een paar Magnanni`s van €300,-- voor €150,-- vind ik niet duur en als het mij qua smaak past te mooi om te laten liggen !
Shop till you drop![]()
![]()
Kijk ook eens op yoox.com, heb ik goede ervaringen mee.romo schreef: 07 jan 2018, 21:43 ^Gewoon proberen, kopen middels internet! Bovenstaande zaten net niet in de korting![]()
Magnanni dus 1 maat kleiner t.ov. van Lier, van Bommel, Greve.
Ik moest dat ook middels trial and error ondervinden, maar je krijgt gewoon een label, bon om zonder kosten retour te sturen, (Vousten Santoni werd zelfs verzekerd verzonden) uiteraard binnen een bepaalde termijn (meestal 14 dagen)
Ik heb intussen buitengewoon goede internet aankoop ervaring met;
-Monfrance
-Vousten
-Shuz
Ik betaal wel met CC, vanwege de aankoop verzekering die daar automatisch aan is gekoppeld (dus niet geleverd geld retour), middels IDEAL ben je hoe dan ook je geld kwijt bij niet geleverde goederen, daar waag ik het niet op.
Echt de hele wereld is je winkel.................![]()
Volgens mij wordt dit model nog steeds in NL gemaakt (zie je ook aan prijs!!!). Je moet nog steeds een keer mee komen naar Berlioz in Rotterdam, schoenmakerij en tevens Greve flagship store. Erg leuk om te zien!romo schreef: 07 jan 2018, 19:14Dat zijn nog "Old Skool" Greve`s, fantastische schoenen idd(waar ik zelf ook nog een paar van heb) made in NL dus, niet zo als tegenwoordig Made in Romania!tomgtr schreef: 07 jan 2018, 14:34 Greve als je sterk wil. Zijn verre van modern uitziend maar mijn pa draagt die dingen al 20 jaar geloof ik. Hij is 81 en weigert nieuwe te kopen dus vorig jaar een nieuw paar voor hem gekocht en rubberen zolen onder laten zetten. Die zijn echt nog handgemaakt en onverwoestbaar. Mijn zoon vindt het ook lastig hoor Luco, veters strikken.![]()
Daarmede is de beroemde Greve kwaliteit echt ten onder gegaan IMHO.
Ehm...romo schreef: 07 jan 2018, 16:44
Mannen, geen dank voor de tip, veel plezier met uwen skitterende stappers !!
Ik rijd in een AMG, dan tel je niet mee hePeterB schreef: 01 dec 2017, 11:20 1 december.
Start van de uitverkoop.
https://www.shuz.nl/herenschoenen/?tn_c ... %7Csantoni
Prijzen kunnen in de komende weken nog iets dalen .
tomgtr schreef: 08 jan 2018, 08:43Volgens mij wordt dit model nog steeds in NL gemaakt (zie je ook aan prijs!!!). Je moet nog steeds een keer mee komen naar Berlioz in Rotterdam, schoenmakerij en tevens Greve flagship store. Erg leuk om te zien!romo schreef: 07 jan 2018, 19:14Dat zijn nog "Old Skool" Greve`s, fantastische schoenen idd(waar ik zelf ook nog een paar van heb) made in NL dus, niet zo als tegenwoordig Made in Romania!tomgtr schreef: 07 jan 2018, 14:34 Greve als je sterk wil. Zijn verre van modern uitziend maar mijn pa draagt die dingen al 20 jaar geloof ik. Hij is 81 en weigert nieuwe te kopen dus vorig jaar een nieuw paar voor hem gekocht en rubberen zolen onder laten zetten. Die zijn echt nog handgemaakt en onverwoestbaar. Mijn zoon vindt het ook lastig hoor Luco, veters strikken.![]()
Daarmede is de beroemde Greve kwaliteit echt ten onder gegaan IMHO.
Heel DF op dezelfde schoenen. Ik heb ze ook besteld.Mike R32 schreef: 06 jan 2018, 01:40Heb deze net besteld. Bedankt voor de tip.romo schreef: 05 jan 2018, 21:32 ^Fantastisch!!
1 Maat kleiner nemen dan gebruikelijk, beetje strak om er in te komen (meestal vinden we dat niet erg) daarna waanzinnige pasvorm.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet meer naar zowel Greve als van Bommel kijk, Magnanni en Santoni it is............
![]()
Die van Romo zit nog in stickers dus blijft schoonLuco schreef: 09 jan 2018, 22:14 Een paar vieze oude kerels op een technofeest,met geile schoenen en een rolex, het moet niet gekker worden![]()
Peter excuusPeterB schreef: 01 dec 2017, 11:20 1 december.
Start van de uitverkoop.
https://www.shuz.nl/herenschoenen/?tn_c ... %7Csantoni
Prijzen kunnen in de komende weken nog iets dalen .
Gebruikers op dit forum: BartMS, Bing [Bot], Bokkepoot, Edwin de Haas, Erik dB, frankie, Google [Bot], Kadett, MarcF, Peter-Paul en 24 gasten