A-Spec Extreme Dreamcar challenge al gedaan? Met de Ford GT LM Race Car Spec II moet de USA challenge lukken. En voor die Monaco challenge (in elk geval met die Toyota)moet je gewoon wat geluk hebben en erg veel ingrijpen in het tempo(zie mijn eerdere relaas). Enige die ik B-spec onder endurance niveau nog moet halen is de Nascar. En ik denk dat dat wel eens een zware dobber kan worden. Al ging Formula GT best goed eigenlijk(ook homogeen veld).Macboy schreef:Kom nu voor het eerst beetje vast te zitten in het spel. Mijn B-spec rijders kunnen in expert de Monaco niet winnen in de history challenge met de toyota. Rest alles goud. In extreme kunnen de rijders de Nascar niet winnen en ook de american challenge niet. Heb de Cadillac geprobeerd met 972pk en ook de Corvette ZR1 race uitvoering van 385.000 credits. Geen van mijn 5 rijders is hiertoe in staat. Beste rijder heeft 20 punten.
Iemand tips ??
Gran Turismo 5
- Mari Oh Oh!
Re: Gran Turismo 5
- Mark Nauta
- Auto: 996 Carrera '02 | E36 M3 '94
Nascar had ik geen problemen mee. Die kan je ook net wat meer pk geven en dan is het geen punt.
De Historic heb ik heel lang open gehad. die prutser crashte steeds of reed niet genoeg door. Toen van iemand een Chaparral geleend en was het zo gedaan.
American Challenge heb ik dacht ik ook met die Ford GT LM gedaan ja.
Enige B-spec race die ik nog moet is de 24h van de Ring. Maar dat is pas level 40, zit nu in 35.
De Historic heb ik heel lang open gehad. die prutser crashte steeds of reed niet genoeg door. Toen van iemand een Chaparral geleend en was het zo gedaan.
American Challenge heb ik dacht ik ook met die Ford GT LM gedaan ja.
Enige B-spec race die ik nog moet is de 24h van de Ring. Maar dat is pas level 40, zit nu in 35.
- Mathieu
Weet iemand welke auto te gebruiken in de GT World Championship?
Ik gebruik nu de Ferrrari 458 maar die dweil is met de controller door mij niet meer te besturen met 660pk :twisted:
Volgens mij heb ik een racewagen met vleugels nodig. FORD GT LM of zo??
Ik gebruik nu de Ferrrari 458 maar die dweil is met de controller door mij niet meer te besturen met 660pk :twisted:
- Mari Oh Oh!
Mijn online GT5-log gaat niet ver genoeg terug. Als ik thuis ben zal ik wel even kijken. Ik denk dat ik mijn RS200 gebruikt heb. Bij de Rally Gran Turismo Advanced (Special event) op goud krijg je een Historic Rally Car, dat was bij mij de RS200.Mathieu schreef:Weet iemand welke auto te gebruiken in de GT World Championship?
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Afstellen dat kreng, vond het eerst ook geen fijne auto. Maar nu rijdt ie heerlijkMathieu schreef:Weet iemand welke auto te gebruiken in de GT World Championship?
- Macboy
Goed om te horen dat het dus niet aan mij ligt. Bedankt voor de input. Ford GT LM is gewoon te koop volgens mij ? Dat is die zwarte toch ? Overigens ligt het niet zozeer aan de auto's maar aan de B-spec rijders. Die remmen constant voor de bocht af tot 200km/h ongeveer terwijl je daar makkelijk 260 doorheen kan boenderen maar goed ...
Trouwens, viel me ook op. Gisteren 10 minuten race en win je 110.000 credits. Bij Endurance moet je 2 uur racen en krijg je maar 164.000 credits (in de eerste Endurance). WTF ? Hoe zit het met de experience dan ? Krijg je daar wel veel meer points ?
Trouwens, viel me ook op. Gisteren 10 minuten race en win je 110.000 credits. Bij Endurance moet je 2 uur racen en krijg je maar 164.000 credits (in de eerste Endurance). WTF ? Hoe zit het met de experience dan ? Krijg je daar wel veel meer points ?
- Mari Oh Oh!
Hey niet zo miepen johMacboy schreef:Trouwens, viel me ook op. Gisteren 10 minuten race en win je 110.000 credits. Bij Endurance moet je 2 uur racen en krijg je maar 164.000 credits (in de eerste Endurance). WTF ? Hoe zit het met de experience dan ? Krijg je daar wel veel meer points ?
Dat was precies wat ik bedoelde. Als je verder komt(in het begin is het geen enkel probleem) zijn de rewards en dan vooral de experience points zo uit balans dat je races moet gaan herhalen om hogere races te mogen doen. Dit geldt voor A-spec en B-spec.
Ik heb het nu met B-spec. De eerste endurance mocht ik nog doen, maar voor de volgende had ik een volgend level nodig, daarvoor moest ik de eerste nog een keer doen. Toen mocht ik de volgende(laten
Naar mijn mening zou je als je alle vorige races op goud gehaald hebt altijd (minimaal)door mogen gaan met de eerst volgende en niet andere races herhalen tot het wel mag. Maar ja ik zal wel weer een zeikerd zijn.
- Chris van S.
Vorige week heb met Mark N. over die B-spec experiences gesproken. Ik kwam op lvl 20 en voor lvl 21 moest ik bepaalde races opnieuw laten rijden.
Aan de ene kant raar maar aan de andere kant denk ik dat de bedoeling is dat je verschillende rijders de B-spec races moet laten rijden om ook hun experience op niveau te houden.
Aan de andere kant op a-spec moet je het ook doen. Dus ja!
Als ik nu ergens over te miepen heb is dat t wel
Aan de ene kant raar maar aan de andere kant denk ik dat de bedoeling is dat je verschillende rijders de B-spec races moet laten rijden om ook hun experience op niveau te houden.
Aan de andere kant op a-spec moet je het ook doen. Dus ja!
Als ik nu ergens over te miepen heb is dat t wel
- Mari Oh Oh!
Blijkbaar was ik toen niet ingelogd op PSN en het lijkt erop dat hij de logs dan niet opslaat....Mari Oh Oh! schreef:Mijn online GT5-log gaat niet ver genoeg terug. Als ik thuis ben zal ik wel even kijken. Ik denk dat ik mijn RS200 gebruikt heb. Bij de Rally Gran Turismo Advanced (Special event) op goud krijg je een Historic Rally Car, dat was bij mij de RS200.Mathieu schreef:Weet iemand welke auto te gebruiken in de GT World Championship?
- Mark Nauta
Wel jammer dat je niet meer dan 20.000.000 credits kan hebben.
En net baalde ik even. Kocht ik voor 10 miljoen een Ferrari F1 2010, kan je die alleen gebruiken bij Ferrari F1 races. Waar zijn die dan? Helaas dus niet even mijn B-spec aan het rijden in de F1.
En net baalde ik even. Kocht ik voor 10 miljoen een Ferrari F1 2010, kan je die alleen gebruiken bij Ferrari F1 races. Waar zijn die dan? Helaas dus niet even mijn B-spec aan het rijden in de F1.
- Macboy
Er is bij mij een Audi R8 LM '09 te koop voor 5 miljoen !!!! Iemand interesse ? Zo ja wat bied je ? Of komt ie veel voorbij ? De 15 miljoen Lambo wil ik er wel voor terug 
-
Richardt.
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Meen je niet?Mark Nauta schreef:Wel jammer dat je niet meer dan 20.000.000 credits kan hebben.
Ik ben druk al m'n geld aan het opsparen en heb al wat lekkere auto's laten schieten daarvoor.
Vanavond dus maar even de Pescarolo Peugeot kopen die bij de occasions staat/stond
- Mr. Blue Eyes
ja 20 mil. is de max
ps de Ferrari F1 krijg je als je de endurance van level 35 of 40 wint meen ik, weet alleen niet meer of dit voor A-spec of B-spec geldde.
ps de Ferrari F1 krijg je als je de endurance van level 35 of 40 wint meen ik, weet alleen niet meer of dit voor A-spec of B-spec geldde.
- Macboy
Gisteren even opgenomen. Ik dacht ik maak eerst een perfect filmpje en toen dacht ik: dit is eigenlijk veel leuker, want zo is het driften voor de meesten van ons ook echt. Veel oefenen, veel gaat goed, maar ook heel veel gaat fout
- WJ
Leuk filmpje!
Waarmee heb je dat opgenomen? Het is best goed te zien, toen ik het probeerde vertekende de kleuren een beetje en begon het beeld te "lopen". (weet niet hoe ik het moet beschrijven)
Waarmee heb je dat opgenomen? Het is best goed te zien, toen ik het probeerde vertekende de kleuren een beetje en begon het beeld te "lopen". (weet niet hoe ik het moet beschrijven)
- Macboy
iPhone4
- Alfistroel
Omdat de playseat even naar zolder is verhuist bezig met de B-spec.
WAT EEN ONGELOOFLIJKE PRUTSER
Zit nu op nivo 10 maar die kerel kan alleen goed remmen, iemand tips om die kerel wat manieren bij te leren.
WAT EEN ONGELOOFLIJKE PRUTSER
Zit nu op nivo 10 maar die kerel kan alleen goed remmen, iemand tips om die kerel wat manieren bij te leren.
-
Rupie
Ziet er gaaf uit Ilija. Sepang bronze? 
ps: reken het jezelf niet aan, die bmw hokken blijven toch ondersturen
ps2 (nee nog geen 3): Ambilight kicks ass
ps: reken het jezelf niet aan, die bmw hokken blijven toch ondersturen
ps2 (nee nog geen 3): Ambilight kicks ass
-
ErikS
Dat geluid.....

-
Elco
Zeer irritant inderdaad, ik laat de b-spec dan ook voor wat het is en rij lekker zelf. Dan maar wat minder cash.Alfistroel schreef:Omdat de playseat even naar zolder is verhuist bezig met de B-spec.
WAT EEN ONGELOOFLIJKE PRUTSER![]()
- Mari Oh Oh!
... en minder auto's. En sommige wagens zijn toch erg interessant.Elco schreef:Zeer irritant inderdaad, ik laat de b-spec dan ook voor wat het is en rij lekker zelf. Dan maar wat minder cash.Alfistroel schreef:Omdat de playseat even naar zolder is verhuist bezig met de B-spec.
-
indobesar
- Auto: M3P, 130i
Wat is interessant van/in de B-spec? Ik ziede lol er ook niet echt van in...Mari Oh Oh! schreef:... en minder auto's. En sommige wagens zijn toch erg interessant.Elco schreef:Zeer irritant inderdaad, ik laat de b-spec dan ook voor wat het is en rij lekker zelf. Dan maar wat minder cash.Alfistroel schreef:Omdat de playseat even naar zolder is verhuist bezig met de B-spec.
Msschien als het later via remote controle te spelen is...
- Mark Nauta
Wat zit iedereen toch altijd te zeiken op die B-spec.
Het is toch logisch dat je coureur is moet leren, daarom begin je ook in die kleine hokjes. Als je hem meer laat racen wordt ie beter en beter. Je kan toch zelf irl ook niet binnen 2 weken zo rijden als Schumacher?
En wat het nut/fun is van B-spec. Ja tuurlijk is het minder omdat je zelf niet rijdt, maar hoe makkelijk is het om de computer cash en auto's voor je te laten winnen? Als je wat verder bent met je B-spec driver krijg je wat langere races die meer credits opleveren en die je voor langere tijd aan kan zetten zodat je er zelf weer bij weg kan lopen.
@ Ion. Via remote zou inderdaad nog makkelijker zijn.
@ Elco. Toch is het wel handig hoor die cash en extra auto's. Zit leuk spul tussen.
@ Alfistroel. Je moet heb soms wel instructies geven. Als z'n mood in het rood komt moet je hem opdracht geven langzaam te rijden. Hij rijdt het beste in het middengebied. Het hangt ook een beetje van de auto af waar hij mee rijdt. Maar hij wordt op een gegeven moment echt beter hoor
. Mijne ging op een gegeven moment vrolijk driften overal met een McLaren F1.
Het is toch logisch dat je coureur is moet leren, daarom begin je ook in die kleine hokjes. Als je hem meer laat racen wordt ie beter en beter. Je kan toch zelf irl ook niet binnen 2 weken zo rijden als Schumacher?
En wat het nut/fun is van B-spec. Ja tuurlijk is het minder omdat je zelf niet rijdt, maar hoe makkelijk is het om de computer cash en auto's voor je te laten winnen? Als je wat verder bent met je B-spec driver krijg je wat langere races die meer credits opleveren en die je voor langere tijd aan kan zetten zodat je er zelf weer bij weg kan lopen.
@ Ion. Via remote zou inderdaad nog makkelijker zijn.
@ Elco. Toch is het wel handig hoor die cash en extra auto's. Zit leuk spul tussen.
@ Alfistroel. Je moet heb soms wel instructies geven. Als z'n mood in het rood komt moet je hem opdracht geven langzaam te rijden. Hij rijdt het beste in het middengebied. Het hangt ook een beetje van de auto af waar hij mee rijdt. Maar hij wordt op een gegeven moment echt beter hoor
- WJ
Ik heb 4 lvl 32 rijders, ik zet hem aan. Zet de TV uit en als ik terug kom hebben ze gewonnen. (met dank aan veelste snelle auto's, hehe)
In het begin moet je er even wat tijd in steken, maar daarna is het inderdaad een eitje.
Over dat online besturen:
"Kazunori Yamauchi re-confirms “Gran Turismo Anywhere” features will be coming to GT5 early next month."
Dat GT Anywhere is dus Bspec besturen vanaf afstand.
In het begin moet je er even wat tijd in steken, maar daarna is het inderdaad een eitje.
Over dat online besturen:
"Kazunori Yamauchi re-confirms “Gran Turismo Anywhere” features will be coming to GT5 early next month."
Dat GT Anywhere is dus Bspec besturen vanaf afstand.
- Michel P
Ik heb niet zoveel tijd, dus ook niet cash, en concentreer me dan ook vooral op de online fun. Gisteren met Ruudadring, heerlijk zoals we vroeger Colin McRea rally 2 reden online lopen vechten, BT oortje voor het eerst in, werkelijk geniaal wat een pret.
Wat echt gaaf is elkaar tips geven bij bepaalde bochten waardoor je elkaar sneller maakt.
Mensen die auto's willen doneren aan mij kunnen zich melden
Zal vanavond rond 20.30 een glasvezel server de lucht in schopen. DF ONLY DF genaamd.
Michel
Wat echt gaaf is elkaar tips geven bij bepaalde bochten waardoor je elkaar sneller maakt.
Mensen die auto's willen doneren aan mij kunnen zich melden
Zal vanavond rond 20.30 een glasvezel server de lucht in schopen. DF ONLY DF genaamd.
Michel