Het grote FAIL topic Pt. II

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Rich

Re: Het grote FAIL topic Pt. II

Bericht door Rich » 21 aug 2010, 14:29

Peric schreef:
Luco schreef:Ben benieuwd hoe ze de acceptgiro op willen sturen zonder kenteken :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:
Valt me mee dat ze 'm niet af laten slepen.. :)
Je ziet haar ook zoeken naar een ruitenwisser om 't bonnetje achter te proppen, wat triest dit zeg, pfffffffffft :please:

KW

Bericht door KW » 22 aug 2010, 22:42

Stoer spelen op een grasveldje...

Afbeelding

Robertdj

Bericht door Robertdj » 22 aug 2010, 22:52

Iets met een vangrail

Vanmiddag teruggekomen van Pukkelpop met een groep vrienden. De 1e dag waren er 3 stoelen uit de tent gejat, en 1 van de meiden was een slipper kwijt. Vanmiddag waren bijna alle tenten weg, zien we een stel Belgen zitten, op onze stoelen. Dus wij gaan verhaal halen, zien we die slipper in hun tent liggen :roflol: Naast het feit dat jatten sowieso fail is, is het jatten van 1 slipper een beetje apart...

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 22 aug 2010, 23:43

KW schreef:Stoer spelen op een grasveldje...

Afbeelding
Best knap gedaan :thumbup:

Hielke

Bericht door Hielke » 23 aug 2010, 13:56

Zit nu net naar het SWAT team op de Filipijnen te kijken via CNN. Ze proberen al een half uur een gegijzelde bus in te komen.

Nou, als iets fail is dan is het dat SWAT team wel.

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 23 aug 2010, 13:59

Ik zag dat 1 van de leiders van 't SWAT team een lila mintgroen plastic klokje droeg....

...een SWATS

Hielke

Bericht door Hielke » 23 aug 2010, 14:13

Ze zijn nog bezig.

Met zulke getrainde krachten zijn we in '40 ook de oorlog ingegaan.

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 23 aug 2010, 14:21

Hielke schreef:Ze zijn nog bezig.

Met zulke getrainde krachten zijn we in '40 ook de oorlog ingegaan.
Die duitsers hadden toen behoorlijk mazzel dat jij net afgekeurd was op platvoeten...............
Anders had het allemaal heel anders gelopen...... :sealed: (platvoeten..........gelopen....... :whistle: )

Grtz,Hanz06 voor al uw pedicure problemen................... :wink:

Youp
Locatie: GT86, Saxo VTS 16v, Husky 510SMR, Husky FS450, TM SMX450, Peug Boxer 2.8HDi

Bericht door Youp » 23 aug 2010, 15:06

Hey Honz, kan ik dan bij jou langskomen? Ik heb een beetje last van wildgroei...

Afbeelding

:mrgreen:

Jeroen van Emmerik
Locatie: Haarlem; auto: toyota supra mk3; Ruska classika 1966/1977; Lexus LS400 UCF10 1992

Bericht door Jeroen van Emmerik » 23 aug 2010, 17:14

Robertdj schreef:Iets met een vangrail

Vanmiddag teruggekomen van Pukkelpop met een groep vrienden. De 1e dag waren er 3 stoelen uit de tent gejat, en 1 van de meiden was een slipper kwijt. Vanmiddag waren bijna alle tenten weg, zien we een stel Belgen zitten, op onze stoelen. Dus wij gaan verhaal halen, zien we die slipper in hun tent liggen :roflol: Naast het feit dat jatten sowieso fail is, is het jatten van 1 slipper een beetje apart...
pukkelpop bij Hasselt, komend weekend zit ik in Hasselt voor een toernooi en ook wij moeten elk jaar weer opzoek naar onze eigen stoelen!!

rare lui die Belgen.. :beer:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 23 aug 2010, 17:28

Ik kijk niet meer vreemd op wanneer een stoel gejat wordt, je hebt daar nou eenmaal veel linkse rakkers rondlopen die graag profiteren van andermans spullen. Als je op een festival je stoel onbewaakt buiten laat staan is hij binnen no-time weg, zo is het helaas. Maar welk halfje gaat in godsnaam een tent in om één slipper te jatten. :stom:

HansD

Bericht door HansD » 23 aug 2010, 18:03

:lol: :lol: Sorry hoor maar wat heeft dit met links te maken? Het feit dat het een festival is met de bijbehorende camping en hoeveelheid drank zou er niet iets mee te maken kunnen hebben? Het is echt vanuit politieke overtuiging gedaan?

Ik vond er donderdag trouwens opvallend veel wat oudere Iron Maiden fans rondlopen. Best grappig optreden van ze, stel ouwe knarren die nog behoorlijk losgingen.

Je hebt verder wel een leuk festival gehad? Voor de artiesten was het niet het beste festival met 2 doden. Die hartaanval op donderdag was 2 kleedkamers bij ons vandaan en die zelfmoord is helemaal bizar.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 23 aug 2010, 23:05

Wel degelijk links gedrag. Arm stoel en slipperloos volk wat jat van mensen die het wel goed voor elkaar hebben. :hosanna:

Heb tijdens het festival via via meegekregen dat er wat gebeurd was, maar niet precies wat. Die zelfmoord en de zaken ervoor zijn echt bizar. :shock: Vind het ook erg triest voor het meisje. :( Wel vreemd dat er verder niets over gezegd is.

Het festival was verder wel fijn, was m'n eerste keer op Pukkelpop, normaalgesproken pak ik Werchter/ Pinkpop/Lowlands. Genoten van de muziek en veel lol gehad met m'n maatjes. De Belgen waren ook wel grappig, we hebben geprobeerd om er 1 te leren schelden, maar dat is echt onmogelijk. :mrgreen:

Wat deed je op Pukkelpop? :D Aangezien je bij de kleedkamers was...

HansD

Bericht door HansD » 23 aug 2010, 23:24

Ik ben niet overtuigd dat het een politiek statement was :wink: . Wel kut als het gebeurt en je dus geen stoeltje meer hebt.

Ik was er alleen op donderdag met de Jeugd van Tegenwoordig. Daar werk ik nu even tijdelijk voor als toermanager/chauffeur/manusje van alles.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 23 aug 2010, 23:29

HansD schreef:Ik ben niet overtuigd dat het een politiek statement was :wink: . Wel kut als het gebeurt en je dus geen stoeltje meer hebt.

Ik was er alleen op donderdag met de Jeugd van Tegenwoordig. Daar werk ik nu even tijdelijk voor als toermanager/chauffeur/manusje van alles.
Ik had reserve stoelen :mrgreen:

Wel cool dat je mee toert :thumbup: M'n zus sprak Willie Wartaal op Lowlands. Volgens haar een relaxte dude, wel zo fijn als je 24/7 met ze opgescheept zit. :)

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 24 aug 2010, 23:15

Ferrari onderzoekt de branden in de 458:
http://www.just-auto.com/news/ferrari-i ... 05587.aspx

Volgens mij is dit 11 al geloof ik:

maarten22
Auto: Porsche 911 964 C2

Bericht door maarten22 » 25 aug 2010, 00:07

Je aanmelden met een Chevrolet Matiz op het Chevrolet forum word niet echt gewaardeerd :hosanna: :hosanna: http://www.chevroletforum.nl/viewtopic.php?t=585

M@rcel

Bericht door M@rcel » 25 aug 2010, 15:28

maarten22 schreef:Je aanmelden met een Chevrolet Matiz op het Chevrolet forum word niet echt gewaardeerd :hosanna: :hosanna: http://www.chevroletforum.nl/viewtopic.php?t=585

Schitterend topic.
+1 voor Markske

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 25 aug 2010, 16:17

M@rcel schreef:
maarten22 schreef:Je aanmelden met een Chevrolet Matiz op het Chevrolet forum word niet echt gewaardeerd :hosanna: :hosanna: http://www.chevroletforum.nl/viewtopic.php?t=585

Schitterend topic.
+1 voor Markske
Roflol! :hosanna: :hosanna: :hosanna: :hosanna: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol: :roflol:

Mark

Bericht door Mark » 25 aug 2010, 18:25

Hahahahaha, prachtig!

dvh

Bericht door dvh » 25 aug 2010, 21:10

KW

Bericht door KW » 26 aug 2010, 00:32

Whaah vind ik niet gek :D
Een aantal users ken ik van het AAP-forum, en in ieder geval Akkemie ken ik persoonlijk (niet dat ik daar nog wat mee te maken wil hebben en vice versa), en die zijn altijd al extreem anti alles geweest dat niet origineel van Amerikaanse bodem komt :P

Best wel gewaagd om dan met een Koreaans hok je daar bij die rednecks aan te melden, dan moet je echt lef hebben! :lollol:

Metchu

Bericht door Metchu » 26 aug 2010, 00:45

haha ze zijn wel geowned :mrgreen:
Goedenavond allen!

Nou weer genoeg gelachen. Ik moet zeggen, jullie afkeer voor het Oosterse product is lovenswaardig.
Alhoewel de beledigingen wel wat harder mochten mijns inziens Wink
Ik passeer tegenwoordig iedere dag de hal van Chevrolet (Deawoo) en vroeg me eigenlijk af wat 'echte' Chevy bezitters hiervan vonden.
Het antwoord is iig duidelijk Laughing

Mochten julie het je afvragen. Nee, ik heb niet zo'n oosters hok en zal er ook nooit van z'n levensdagen een bezitten of erin gezien willen worden.
Een Amerikaan, tsja is idd leuk, als je in Amerika woont. In Europa lijkt het me vooral onhandig.

Enfin, ik (en nog een aanzienlijk aantal mensen met mij) hebben ons kostelijk vermaakt, dank daarvoor.

De groeten

Xave30

Bericht door Xave30 » 26 aug 2010, 02:29

Leugendetector!!!

Joy

Bericht door Joy » 26 aug 2010, 13:55

Ik weet niet of jullie het van de radio hebben mee gekregen.

Een paar dagen terug was er een kerel die had de laatste veerpont gemist. Dus wat doet ie, hij faked een hartaanval. Hulpdiensten van de andere kant komen met een brancard en het veerpont zijn kant op gesneld en nemen de man mee. Eenmaal met het veerpont terug aan de andere kant aangekomen springt de man weer van de brancard en zegt : "Nou bedankt he mannen toedeledokie !" Vonden ze niet zo grappig. Politie heeft 'm getraceerd en nu moet ie iets van 2200 euro kosten ophoesten voor de actie van de hulpdiensten...

:roflol:

Plaats reactie