Nederland gaat naar de haaien
-
- Auto: Fun Damn Mentally
Re: Nederland gaat naar de haaien
Ik erger me vaak gauw genoeg aan dingen, maar dit deert me niet.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Zo maar een greep uit het actuele nieuws;
1 Rutte had geen "herinnering" van notities in de formatie bespreking aangaande de dividend belasting, de WOB haalde hem echter rechts in.
2 De regering wist al jaren dat de Salafistische Islam voor miljoenen wordt gesponsord uit "niet vrije" naties. Het moest en zou onder de pet blijven want info uit "diplomatiek" verkeer en wederom rechts ingehaald door de realiteit.
3 Het koningshuis kost geen €60 miljoen (zoals in de boeken opgevoerd) maar een becijferde €350 miljoen
4 In Duitsland adviseert de Joodse Raad om de keppeltjes maar thuis te laten, niet meer dragen in de stad
Intussen drinken we een glas, doen we een plas en alles blijft zoals het was...........het orkest speelt door, het schip zinkende.
1 Rutte had geen "herinnering" van notities in de formatie bespreking aangaande de dividend belasting, de WOB haalde hem echter rechts in.
2 De regering wist al jaren dat de Salafistische Islam voor miljoenen wordt gesponsord uit "niet vrije" naties. Het moest en zou onder de pet blijven want info uit "diplomatiek" verkeer en wederom rechts ingehaald door de realiteit.
3 Het koningshuis kost geen €60 miljoen (zoals in de boeken opgevoerd) maar een becijferde €350 miljoen
4 In Duitsland adviseert de Joodse Raad om de keppeltjes maar thuis te laten, niet meer dragen in de stad
Intussen drinken we een glas, doen we een plas en alles blijft zoals het was...........het orkest speelt door, het schip zinkende.
-
Ik neem deze vrijdag extra Oranjebitter!
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
^LOL, doe mij der ook een paar, je zou je toch van de planeet zuipen als je dit allemaal leest.
Niet de Rus, niet de Chinees, niet de Islam lijkt de ergste vijand, je eigen regering is your worst enemy geworden, dat moet toch het failliet van de democratie zijn.
Niet de Rus, niet de Chinees, niet de Islam lijkt de ergste vijand, je eigen regering is your worst enemy geworden, dat moet toch het failliet van de democratie zijn.
-
- Auto: 292PS/402,7NM/6.600U/pm.
Dit zijn inmiddels allemaal feiten. Had dit twee jaar geleden geroepen en je was een tokkie of racist.romo schreef: 24 apr 2018, 15:32 Zo maar een greep uit het actuele nieuws;
-
OnlineBram
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
Als je met creatief rekenwerk de begroting van het koningshuis vast stelt, lijkt me dat niet in beton gegoten.
-
En we weten ook wel dat Ons Koningshuis door de decennia en eeuwen altijd open en duidelijk is geweest naar ons volk en dat geen lid dat vertrouwen ooit heeft beschaamd. Dus ik vind dat nogal wat, die aantijgingen van die rare republikeinen. Wie wil er nou 'n republiek? Dat werkt toch nooit?
- romo
Van dat door mij genoemde lijstje is het koningshuis nog wel de laatste van mijn zorgen
Vanmiddag eens zien wat Rutte voor draaikonterij tentoonspreid om zijn hachje te redden, Wiebes idem.
Niet een leugentje om bestwil, nee, gewoon knetterhard liegen beide, het parlement buitenspel zetten. Normaliter is het toch inpakken en wegwezen, maar niks is nog normaal tegenwoordig.

Vanmiddag eens zien wat Rutte voor draaikonterij tentoonspreid om zijn hachje te redden, Wiebes idem.
Niet een leugentje om bestwil, nee, gewoon knetterhard liegen beide, het parlement buitenspel zetten. Normaliter is het toch inpakken en wegwezen, maar niks is nog normaal tegenwoordig.
-
Koningshuis zit mij ook niet in de weg(geen sarcasme) en inderdaad, zelfs Bennie Jolink is niet meer normaal tegenwoordig.
Wel bijzonder dat in deze maatschappelijk zeer snel veranderende tijden(Zwarte Piet discussie, koloniaal verleden, standbeelden/namen van 'helden' mogen niet meer icm slavernij en oplaaiende homohaat plus Islam = Liefde, 4 mei schreeuwpartij etc ) dat het Koningshuis geen rake klappen krijgt in dat hele verhaal....
Wel bijzonder dat in deze maatschappelijk zeer snel veranderende tijden(Zwarte Piet discussie, koloniaal verleden, standbeelden/namen van 'helden' mogen niet meer icm slavernij en oplaaiende homohaat plus Islam = Liefde, 4 mei schreeuwpartij etc ) dat het Koningshuis geen rake klappen krijgt in dat hele verhaal....
- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
2 jaar voorarrest voor het gooien van een waxinelichtje geeft de norm, en een dikke waarschuwing voor de rest wel aan.
- romo
Het gaat een buitengewoon mooie middag worden, althans vanuit mijn perspectief;
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1960038 ... videndtaks
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1960038 ... videndtaks
- smiley
Ik denk een mooie poppenkast voor de buhne.
De oppositie blaft maar bijt niet, en als het toch misloopt stort Wiebes zich wel op het zwaard.
De oppositie blaft maar bijt niet, en als het toch misloopt stort Wiebes zich wel op het zwaard.
Laatst gewijzigd door smiley op 25 apr 2018, 11:21, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
^ja de weg naar Omsk is lang, de wolven hongerig
De trojka/datsja raakt steeds leger, Wiebes zou zo maar de volgende kunnen worden......
Van Halbe waarheid naar hele leugen...................
zet Drs. P. maar weer op.

De trojka/datsja raakt steeds leger, Wiebes zou zo maar de volgende kunnen worden......
Van Halbe waarheid naar hele leugen...................
zet Drs. P. maar weer op.
-
Goed punt inderdaad.smiley schreef: 25 apr 2018, 09:58 2 jaar voorarrest voor het gooien van een waxinelichtje geeft de norm, en een dikke waarschuwing voor de rest wel aan.
Het zal onze tijd nog wel duren, maar ik denk dat ivm bovengenoemde veranderende maatschappelijke tijden ons Koningshuis de volgende eeuw niet haalt. En een waxinelichtje waarschijnlijk wel.
-
Dan zitten Willem en Maxima apart van elkaar in de bus als ze de stad in gaan.Robin schreef: 25 apr 2018, 11:30Goed punt inderdaad.smiley schreef: 25 apr 2018, 09:58 2 jaar voorarrest voor het gooien van een waxinelichtje geeft de norm, en een dikke waarschuwing voor de rest wel aan.
Het zal onze tijd nog wel duren, maar ik denk dat ivm bovengenoemde veranderende maatschappelijke tijden ons Koningshuis de volgende eeuw niet haalt. En een waxinelichtje waarschijnlijk wel.
- romo
Gisteren, met plaatsvervangende schaamte, het Dividend Debat gevolgd.
Nog nooit is op een dergelijke schaamteloze wijze het persisterend ontkennen van een feitelijk aantoonbare leugen tentoon gespreid.
Buma, Segers, Dijkhof en Pechtold stonden kinderlijk te schutteren, hadden allemaal last van gelegenheids amnesie, van gelegenheids dementie, onwaarschijnlijk wat een wanvertoning.
Rutte idem, de man met de meest dossierkennis, de man van de details, liegen dat het gedrukt staat.
Nou vraag ik u; Wat is nog het verschil tussen Rutte en Trump?
Voor wie nog niet wakker was, dit moet iedereen toch de ogen openen, de wetgevende macht die hier flagrante leugens in stand houdt, die feitelijk weerlegd kunnen worden, iedereen oproept zich vooral aan de NL wetgeving te houden, om normen en waarden te handhaven, om de eigen bevolking aangaande deze materie steeds belerend en bestraffend toe te spreken, is hiermede volstrekt ongeloofwaardig, volledig ongeschikt voor de aan haar toevertrouwde taken aangaande het dienen van het NL staats belang.
Kortom; een perfecte demonstratie om aan te tonen dat de kloof tussen regering en electoraat oneindig is, werd gisteren gegeven. De democratie, of wat daar voor moet doorgaan, is dood als een pier, Machiavelli is gisteren boven zich zelf uitgestegen.
Nog nooit is op een dergelijke schaamteloze wijze het persisterend ontkennen van een feitelijk aantoonbare leugen tentoon gespreid.
Buma, Segers, Dijkhof en Pechtold stonden kinderlijk te schutteren, hadden allemaal last van gelegenheids amnesie, van gelegenheids dementie, onwaarschijnlijk wat een wanvertoning.
Rutte idem, de man met de meest dossierkennis, de man van de details, liegen dat het gedrukt staat.
Nou vraag ik u; Wat is nog het verschil tussen Rutte en Trump?
Voor wie nog niet wakker was, dit moet iedereen toch de ogen openen, de wetgevende macht die hier flagrante leugens in stand houdt, die feitelijk weerlegd kunnen worden, iedereen oproept zich vooral aan de NL wetgeving te houden, om normen en waarden te handhaven, om de eigen bevolking aangaande deze materie steeds belerend en bestraffend toe te spreken, is hiermede volstrekt ongeloofwaardig, volledig ongeschikt voor de aan haar toevertrouwde taken aangaande het dienen van het NL staats belang.
Kortom; een perfecte demonstratie om aan te tonen dat de kloof tussen regering en electoraat oneindig is, werd gisteren gegeven. De democratie, of wat daar voor moet doorgaan, is dood als een pier, Machiavelli is gisteren boven zich zelf uitgestegen.
- Peric
En voor de bühne heeft hij het nét gered..
Het mooie is dat ze er ook nog vanuit gaan dat wij denken dat het allemaal echt is.. Pff.....
Het mooie is dat ze er ook nog vanuit gaan dat wij denken dat het allemaal echt is.. Pff.....
-
Euh Trump heeft 'n lekker wijf misschien?
Of was dit 'n strikvraag?
- romo
Geen strik vraag, wel een retorische.
Dat was je wel duidelijk. Definieer lekker wijf?
Dan denk ik dat Rutte beter af is
Dat was je wel duidelijk. Definieer lekker wijf?
Dan denk ik dat Rutte beter af is

-
Ja liever niks dan dit, da's wel duidelijk:)

- romo
Laat ik voor mezelf spreken; idd liever niks dan Melania, ik heb er niets mee. Stijlvol? Ja. Mooi? Nee.
Hoewel Rutte best een poging kan doen, the Donald is wel op Melania uitgekeken heb ik het idee;
https://www.tubantia.nl/buitenland/druk ... ~a603228e/
Mocht Rutte vreemdgaan heeft hij er geen herinnering aan
Het volgende heb ik even herschreven;
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1968872 ... tuig-praag
Naar;
Rutte walgt van Nederlandse Coalitiegenoten
Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE
3 uur geleden in BINNENLAND
DEN HAAG - Minister-president Rutte noemt het leugenachtige gedrag van zijn Nederlandse Coalitiegenoten die zich afgelopen maanden stelselmatig hebben misdragen met het instandhouden van bewezen onwaarheden in Den haag „walgelijk”.
„Ik schaam me enorm voor ons land als je ziet wat deze lui daar hebben gedaan”, zei de premier verder tijdens zijn wekelijkse persconferentie. „Wat ze daar hebben gedaan is buitengewoon slecht voor ons imago van de politiek in ons binnenland.”
Rutte wilde verder niet ingaan op de specifieke details van de zaak, die kon hij zich niet meer herinneren.
Hoewel Rutte best een poging kan doen, the Donald is wel op Melania uitgekeken heb ik het idee;
https://www.tubantia.nl/buitenland/druk ... ~a603228e/
Mocht Rutte vreemdgaan heeft hij er geen herinnering aan

Het volgende heb ik even herschreven;
https://www.telegraaf.nl/nieuws/1968872 ... tuig-praag
Naar;
Rutte walgt van Nederlandse Coalitiegenoten
Door ONZE PARLEMENTAIRE REDACTIE
3 uur geleden in BINNENLAND
DEN HAAG - Minister-president Rutte noemt het leugenachtige gedrag van zijn Nederlandse Coalitiegenoten die zich afgelopen maanden stelselmatig hebben misdragen met het instandhouden van bewezen onwaarheden in Den haag „walgelijk”.
„Ik schaam me enorm voor ons land als je ziet wat deze lui daar hebben gedaan”, zei de premier verder tijdens zijn wekelijkse persconferentie. „Wat ze daar hebben gedaan is buitengewoon slecht voor ons imago van de politiek in ons binnenland.”
Rutte wilde verder niet ingaan op de specifieke details van de zaak, die kon hij zich niet meer herinneren.
-
Jammer dat Donald erover heen is geweest, zou haar anders wel doen.
- smiley
Uit die categorie is deze ook wel leuk.

- romo
^Leeftijd in beeld;
Macron (40) is met zijn "moeder" getrouwd (65)
Trump (71) met zijn "dochter" (48)
- alt
Toch slim gespeeld door Rutte met zijn memo's.
Daardoor heeft hij de aandacht van de inhoud afgeleid.
Rutte kan morgen zo naar Brussel.
Rutte is als een aal in een pot met snot.
Daardoor heeft hij de aandacht van de inhoud afgeleid.
Rutte kan morgen zo naar Brussel.
Rutte is als een aal in een pot met snot.