Zeker nog nooit in een Impreza GTT/WRX gereden?!romo schreef:achter het stuur zit vind ik het zicht naar voren te veel gestoord door die opzichtige bult helaas.

.Macboy schreef:Het begint hier weer aardig off-topic te worden met veel mega-geneuzel tussendoor. Daar is niks mis mee, maar laten we nou niet gaan overdrijven allemaal, anders moet er maar een tijdelijk slotje op
Even wat feiten op een rij:
1. M3 is geen rasechte sportwagen. Is het ook nooit geweest. Hoeft het ook niet te zijn. Wordt ook niet door dat soort mensen gekocht. Waarom dan tot in den treure hierover zeuren?
2. De E92 M3 is marginaal zwaarder dan een E46 M3. Voor zover de E92 hier een boot wordt genoemd, moet je ook de E46 noemen.
3. Iedereen weet dat de E46 M3 geen sportwagen is, maar behoorlijk log aanvoelt. Waarom zou de E92 dan niet ook zo zijn? Ga maar eens in een E46 zitten en dan in de Cecotto van Michel en je weet precies wat ik bedoel.
4. Interieurlijsten van leer: dit is gewoon uniek en zeer bijzonder, maar om een auto af te kraken op een optie die niet verplicht is??? Je kunt toch gewoon andere interieurstijlen nemen???
5. BMW heeft nooit met de M3 gezegd dat ze een circuit-auto hebben gemaakt. Daarvoor heb je de CSL bijvoorbeeld die dat meer benaderd. Waarom de E92 dan hierom afkraken?
6. De M3 wordt gekocht door een publiek dat hard wil rijden, veel op de snelweg komt en het meest fantastische van beide werelden wil hebben. Even naar Zürich op en neer en onderweg zonder problemen op de Ring scheuren.
Daarvoor bestaat er op dit moment maar één droomauto: de M3 ... degene die het hiermee oneens is koopt maar een Radical
Je kunt over Rebel zeggen wat je wilt maar een kontkruiper niet lijkt mijFrancisco schreef:rebel, kontkruiper dat je der bent.
Ik wil best gezien worden in een Z06. Waarom? Omdat het me geen ene moer kan schelen wat een ander denkt over de auto waar ik in rij. ..
Het massa verschil in een 135í-335i-E92 M3 is verwaarloosbaar, dus die keus kan ik niet snappen.Andre schreef:rebel koop jij nou even zo n m3 dan test ik hem wel een keer op de ring en dan hoor je wel wat ik ervan vindt.
Als ie door de keuring komt dan heb ik een probleem van 99500 euro.
Maar schat de kans zeer klein.
Vondt namelijk de 120d al leuker op de ring dan een e46 m3.
Kreeg van de week een vraag als ik het leuk zou vinden om in de GT te rijden van de DSC. Ik zei ik rij liever in de sport klasse. Man keek me toch vreemd aan snapte er niks van. Heb op oscherleben ook een gast race gereden in een 300pk e36 m3 race auto. Als ik dan de 440pk gtr vergelijk met de e36 en je vraagt mij waar ik meer plezier in had en je wilt een eerlijk antwoord dan moet ik je helaas vertellen dat het de e36 is. Niemand van jullie zal dit snappen. Want iedereen denk altijd dikker sneller etc. Maar daar ligt niet altijd de fun factor. Vandaar dat mijn auto keuze ook nooit een grote auto zal zijn. Als ik nu moet kiezen tussen een nieuwe m3 of 135i pak ik altijd de 135i. ik weet gewoon nu al zonder er al in te hebben gereden dat die MIJ veel meer plezier zal bieden dan die 420pk v8. Maar rebel ik zou zeggen koop er een en rij met plezier een paar ronden ring om een mening klaar te hebben voor je nachtrust.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 18 gasten