Black Friday here we come

Klopt. We waren in feb in Londen. Duur. Mooi, geweldig. 'Mijn' EU land hoor. Nouja rondom Londen dan /Zuiden:)dvh schreef:In de UK kon je toch nog steeds gewoon met de pond betalen?
Vind je 't gek? Stress, depressie, allemaal aan de zuipGrootste daler in de hoofdindex was ING dat 21 procent kwijtspeelde, gevolgd door ArcelorMittal met een min van 16,4 procent. Heineken toonde met 3,45 procent het kleinste verlies.
Met die immigratenstroom gaat niets veranderen. Die is gebaseerd op UK wetgeving met de rechten voor immigranten.Peric schreef:Dat is nu even, maar zal denk ik wel weer bijtrekken.
Allerlei doemscenario's.. Maar de bedrijven die nu al handel doen met de UK zullen daar niet mee stoppen. En ook niet eens tegen andere voorwaarden lijkt me. En Brussel heeft daar ook niets over te zeggen. Niet over leveringen, en niet over de afgesproken prijzen. Dus er wordt van tevoren wel gedreigd dat het grote gevolgen zou hebben, maar vraag me echt af wat voor sancties ze kunnen doen.
Vraag me wel af wat er nu gaat gebeuren met die grote immigrantenstroom..
Soms kan je beter geen mening hebben.GTRene schreef:mooie uitslag, de UK had toch nog steeds het Pond en stonden al vanaf de EU door het water er tussen en rijden aan de verkeerde kant![]()
er veranderd daar weinig, behalve dat het op den duur over het algemeen beter zal gaan daar en wat minder bankiers e.d. in London, daar zullen weinig mensen om treuren, behalve als ze in dat wereldje zitten.
het ligt er ook aan hoe 'gemeen' de EU gaat doen tegen de UK om hun 'gelik' te halen of de UK te pesten en of zwaarder te maken.
magoed de UK is nu ook veel vrijer om over de wereld te handelen en krijgt wellicht haar zee/vis rechten terug?
next, Nexit yeah![]()
ze zijn bang dat het een ketting reactie zal opleveren zeiden ze toen, if so waarom zou dat zo zijn als de EU zo mooi en goed en prachtig voor 'iedereen' zou zijn geweestals ze 'bang' zijn weet je eigenlijk al dat er meer landen uit willen.
Wat kort door de bocht van mij maar ik bedoel dat we ons soms gedwongen voelen een mening te moeten hebben. Het is bijna een doodzonde om geen mening te hebben maar anderen voor je te laten regeren.Robin schreef:ik vraag me dit nu even af, wat is op den duur 'gevaarlijker' (in de discussie en ook in een democratisch(...) gebeuren):
De soms ietwat bijzondere mening van René of nu RutgerK die René 's mening afdoet als 'soms kun je beter maar geen mening hebben'.
Voor mij direct persoonlijk niet echt ongunstig, al ben ik het persoonlijk met heel wat zaken niet eens.RutgerK schreef:
Ben toch wel benieuwd René hoe ongunstig de EU voor jou is geweest als je alles bij elkaar neemt?