Jelmer850i schreef:Mail mij dan ok maar even, ben ook wel geintereseerd om die blaffer van paul eens te bekijken, is al een tijd geleden.
///M3 Supercharged GOES SWEDEN!!!!!! SOLD!!!!!!!!
- RVV
Re: ///M3 Supercharged,2 NIEUWE VIDS!!!!!!!!!
- frank de jonge
Doordeweekse dagen lukt me nooit om weg te gaan
Weekendje zou me nu wel weer passen
Weekendje zou me nu wel weer passen
-
Paul
Had een heel verhaal getypt en tijdens het posten klapt het forum eruit..
auto is geschorst en staat weer in de stalling, heb zelfs een serieus iemand die geinteresseerd is, dus misschien is ie binnenkort ook wel weg.
We zullen zien..
auto is geschorst en staat weer in de stalling, heb zelfs een serieus iemand die geinteresseerd is, dus misschien is ie binnenkort ook wel weg.
We zullen zien..
- Rutger...
- RVV
- GTRene
damn...missen we de titanenstrijd misschien...Rico schreef:wel jammer had er al lange tijd naar uitgekeken.
en hij zou nog in dat autoblad komen als ie helemaal klaar was, samen met mijne
op zich wel weer apart als je hem zo kan verkopen, als de prijs goed is gewoon doen, mooie nwe kansen genoeg voor leuk spul.
- duifjes.com
Ik snap het niet........heb je een dikke baffer is net klaar...eigenlijk loopt ie nog niet goed.......en staat ie stil....
-
Paul
Loopt ie niet goed??????? mankeert niets aan hoor, loopt misschien iets te rijk maar das dan alles.
Heb er sinds de SC conversie dik 2000km mee gereden en dat waren "harde" kms voor het apparaat,maar heeft geen kik gegeven.
Ik ben nu 4 jaar bezig met dit ding en af en toe is gewoon de zin eraf,blijft een hobbyiets en ben je niet echt gemotiveerd meer dan moet je even afscheid nemen, weet zeker dat als ik hem volgend jaar weer zie dat de liefde er weer is.
Had na het spuiten en opbouwen al eigenlijk weinig zin meer om te rijden.
Ik heb mn zinnen nu eerst gezet op een knappe daily en die gaat er ook komen, gaat de ///M weg dan komt ie er sneller anders zal het begin volgend jaar worden.
Blijft de ///M wel , dan gaan we volgend jaar fullout hardcore, strippen dat ding, oordoppen in, en dan zullen jullie me ook wel zien op de circuitdaagjes
498pk en 510nm op 1370kilo is leuk, maar verveeld na een dag alweer.
@ Rico, ons onderonsje komt nog wel.. denk ik.. dont worry
@ Rene, stonden nog 5 photoshootjes in de wachtrij en een videocoverage, maar zelfs daar had ik weinig zin meer in.
Heb er sinds de SC conversie dik 2000km mee gereden en dat waren "harde" kms voor het apparaat,maar heeft geen kik gegeven.
Ik ben nu 4 jaar bezig met dit ding en af en toe is gewoon de zin eraf,blijft een hobbyiets en ben je niet echt gemotiveerd meer dan moet je even afscheid nemen, weet zeker dat als ik hem volgend jaar weer zie dat de liefde er weer is.
Had na het spuiten en opbouwen al eigenlijk weinig zin meer om te rijden.
Ik heb mn zinnen nu eerst gezet op een knappe daily en die gaat er ook komen, gaat de ///M weg dan komt ie er sneller anders zal het begin volgend jaar worden.
Blijft de ///M wel , dan gaan we volgend jaar fullout hardcore, strippen dat ding, oordoppen in, en dan zullen jullie me ook wel zien op de circuitdaagjes
498pk en 510nm op 1370kilo is leuk, maar verveeld na een dag alweer.
@ Rico, ons onderonsje komt nog wel.. denk ik.. dont worry
@ Rene, stonden nog 5 photoshootjes in de wachtrij en een videocoverage, maar zelfs daar had ik weinig zin meer in.
- Jarno
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Geen probleem... het verkopen van een projekt
Ben er zelf een aantal keren geweest...
Jaren gewerkt, resultaat bereikt, plezier gehad, verkopen, volgende projekt...
Zolang de motivatie boven de 100% is: Doorgaan
Zakt hij onder de 100% : Verkopen
Ben er zelf een aantal keren geweest...
Jaren gewerkt, resultaat bereikt, plezier gehad, verkopen, volgende projekt...
Zolang de motivatie boven de 100% is: Doorgaan
Zakt hij onder de 100% : Verkopen
-
Paul
Kreeg net een leuk aanbod, gozer heb ik al eens eerder mee gemailed is compleet verliefd op mn auto.
Wil graag zijn E30 inruilen met 3.2 M3 motor en 6 bak en de supercharger kit mag ik houden en laat die nou net ook passen op een 3.2
Ik ben wel toe aan een nieuw projectje en E30 blijft gewoon uber! en hier is nog wel wat aan te doen. ding is net gespoten en alles is tiptop
hier wat pics,voor mij tempting
Heb ook een aanbod uit Duitsland die wil ruilen tegen een E39 M5 avusblauw uit 99,daar heb ik nog geen pics van

zou dat wat willen 500 ps in een E30, strippen! de GT3 stoelen erin en kooi erin en hopsakee! los gehts
Wil graag zijn E30 inruilen met 3.2 M3 motor en 6 bak en de supercharger kit mag ik houden en laat die nou net ook passen op een 3.2
Ik ben wel toe aan een nieuw projectje en E30 blijft gewoon uber! en hier is nog wel wat aan te doen. ding is net gespoten en alles is tiptop
hier wat pics,voor mij tempting
Heb ook een aanbod uit Duitsland die wil ruilen tegen een E39 M5 avusblauw uit 99,daar heb ik nog geen pics van
zou dat wat willen 500 ps in een E30, strippen! de GT3 stoelen erin en kooi erin en hopsakee! los gehts
- Jarno
- Locatie: Drachten BMW 320D Touring VVT Ducati 916 SP Honda SP2
Re: ///M3 Supercharged,E30 3.2 M3???????????
DOEN !!!
Stuurhuisje van de ENIGE ECHTE M3 erop en fertig für kurve !!!
Stuurhuisje van de ENIGE ECHTE M3 erop en fertig für kurve !!!
- Michel P
Hoe gek ik ook ben van een e30, door de lijn is een e36 coupe gewoon 100x fijner met zoveel vermogen.
Michel
Michel
-
Paul
Hahaha ik lach me dood, komt nu net een nog leuker aanbod..
ben nu aant onderhandelen op msn..
binnenkort meer info!
behooorlijk mooier dan die E30... en ook behoorlijk nieuwer
ben nu aant onderhandelen op msn..
binnenkort meer info!
behooorlijk mooier dan die E30... en ook behoorlijk nieuwer
- GTRene
E30 met M3 is leuk, maar carrosserie te slap...(ik heb zelf 1 gehad met 3.6 M5 motor getuned 340pk...maar een E30 M3 koets kan de zeg 320pk gemakkelijk aan, die is stijver...en met wat aanpassingen ook wel 500 en meer
benieuwd wat die nieuwere je brengt...misschien wel zo'n stoere M coupe

benieuwd wat die nieuwere je brengt...misschien wel zo'n stoere M coupe
- Jelmer850i
ik zou persoonlijk niet voor de e30 gaan, ik zou toch enige vooruitgang willen, dus richting de e46 / e39 M5 gaan.
Ik ben benieuwd!
Ik ben benieuwd!
-
Paul
Super leuk aanbod gehad , moet weinig geld bijbetalen op een witte E46 M3 compleet CSL uitgevoerd
2002 SMG, zo goed als fulloptions,6bak,HK soundsystem,fullnavi,zwart nappaleer,gechipped,+ lichtvliegwiel, 367pk prufstand en OEM CSL goodies etc.
110.000 km en dealeronderhouden.
de Vorsteiner motorkap zit er niet meer op.
Komt mij nu niet geschikt uit financieel gezien, eind of begin volgend jaar geen probleem, hij wil dolgraag wachten daarop en heeft zijn auto ook niet te koop, hij zoekt een aparte E36, en was zowieso van plan om die te superchargen.
Dus hele grote kans dat dit witte geval in Januari overkomt naar NL,wat moet er aan BPM nog bij om dat ding op NLs kenteken te zetten?
pics

ik wacht ook nog even de duitser af met een 99er M5 die wil 1:1 ruilen, is de bpm dus alleen nog voor mn rekening, daar krijg ik van de week fotos van,in ieder geval wel de lekkere kleur Avusblauw
2002 SMG, zo goed als fulloptions,6bak,HK soundsystem,fullnavi,zwart nappaleer,gechipped,+ lichtvliegwiel, 367pk prufstand en OEM CSL goodies etc.
110.000 km en dealeronderhouden.
de Vorsteiner motorkap zit er niet meer op.
Komt mij nu niet geschikt uit financieel gezien, eind of begin volgend jaar geen probleem, hij wil dolgraag wachten daarop en heeft zijn auto ook niet te koop, hij zoekt een aparte E36, en was zowieso van plan om die te superchargen.
Dus hele grote kans dat dit witte geval in Januari overkomt naar NL,wat moet er aan BPM nog bij om dat ding op NLs kenteken te zetten?
pics
ik wacht ook nog even de duitser af met een 99er M5 die wil 1:1 ruilen, is de bpm dus alleen nog voor mn rekening, daar krijg ik van de week fotos van,in ieder geval wel de lekkere kleur Avusblauw
- GTRene
mooi ding, zitten daar 2 motorkappen bij? ook van de GTR? vraag ook of die motor de rückruf heeft gehad destijds...motoren 2001<>2003
en zo'n M5 blijft leuk (dat type nog)
leuk...weer eens heel wat anders
ff afwachten wat het wordt.
en zo'n M5 blijft leuk (dat type nog)
-
Paul
Heb nu ook iemand die wil volgend weekend al langskomen om te kijken, ook uit Duitsland.
Heb nu binnen een halve dag al meer reacties dan dat ik hier in NL ooit zou krijgen in 10 jaar tijd.
E46 M3 motor heeft lagerschade gehad ergens bij 69k gehad en onder coulance nieuwe motor erin door bmw, die zit er dus net in..
Vorsteiner kap is verkocht!
Heb nu binnen een halve dag al meer reacties dan dat ik hier in NL ooit zou krijgen in 10 jaar tijd.
E46 M3 motor heeft lagerschade gehad ergens bij 69k gehad en onder coulance nieuwe motor erin door bmw, die zit er dus net in..
Vorsteiner kap is verkocht!
-
Metchu
ik ken nog iemand die een z3 probeert te verkopen, kan je die niet ff helpen? damn hej! 
-
Paul
er wordt gewoon 15K neergelegt voor een standaard m3 cabrio met rotrex supercharger kitje en 420pk metchu zonder ook maar wat exotisch leuke goodies..
wil volgende week iemand komen kijken, en heeft geen enkel probleem met mn vraagprijs, heb al van 3 te horen gekregen dat dat te laag is, en of er wat mis mee is :banaan:
Duitsers zijn gek
wil volgende week iemand komen kijken, en heeft geen enkel probleem met mn vraagprijs, heb al van 3 te horen gekregen dat dat te laag is, en of er wat mis mee is :banaan:
Duitsers zijn gek
-
Rickstah
Nee, Duitsers schatten dit soort projecten naar waardePaul schreef:er wordt gewoon 15K neergelegt voor een standaard m3 cabrio met rotrex supercharger kitje en 420pk metchu zonder ook maar wat exotisch leuke goodies..
Duitsers zijn gek
- Niall
Zou mooi zijn voor je,
Maar de vraag die bij mij naar boven komt, dat het een tering werk zal zijn om er een TÜV op te krijgen. Maar dat is het probleem van de koper
Maar de vraag die bij mij naar boven komt, dat het een tering werk zal zijn om er een TÜV op te krijgen. Maar dat is het probleem van de koper
- FreudeamFahren
Met voldoende diepe zakken en de juiste contacten krijg je in Duitsland per Einzelabnahme alles op kenteken. Er rijdt bijvoorbeeld ook een V8 Star Omega rond, volledig legaal, op kenteken...
Ik zou trouwens de voorkeur geven aan de e30, helemaal met de ombouw zoals hij hierboven beschreven staat (lekker licht, goed snel), maar ik kan me de wens naar iets moderners ook wel voorstellen. Een e39 M5 lijkt me dan 'leuker' dan een e46 M3: keertje V8 ipv straight six.
Ik zou trouwens de voorkeur geven aan de e30, helemaal met de ombouw zoals hij hierboven beschreven staat (lekker licht, goed snel), maar ik kan me de wens naar iets moderners ook wel voorstellen. Een e39 M5 lijkt me dan 'leuker' dan een e46 M3: keertje V8 ipv straight six.
-
Peter van den Berg
Paul, kun je ff samenvatten wat er allemaal aan de hand is? Gaat mij allemaal even iets te snel 
- Remmie
Erg benieuwd wat het uiteindelijk gaat worden!
Dit was wel een heel mooi project
Gr, Remmie
Dit was wel een heel mooi project
Gr, Remmie