Alles over de 1 serie (part III)

Alles over Duitse auto's, van Beierse fapmobielen via VAG klonen tot achteruit de strontbult in Porkers.
Plaats reactie

BMW Performance:

Een gouden stap !
32
29%
Niet onaardig, kan zeker iets toevoegen
47
43%
BMW Tupperware party
31
28%
 
Totaal aantal stemmen: 110

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 26 mar 2008, 11:38

Inderdaad erg druk, eigenlijk zijn alleen de eerste afleveringen leuk.. zoals die van jou Andre, nu boeit het niet meer om te volgen.

Andre
Berichten: 11403
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 26 mar 2008, 11:58

Nu komen de trackday 135i rico. De lui die straks maximaal rammen met die dingen. Dat vindt ik dus super om te volgen hoe dat gaat straks.

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Bericht door Sperdy » 26 mar 2008, 12:52

Andre schreef:Nu komen de trackday 135i rico. De lui die straks maximaal rammen met die dingen. Dat vindt ik dus super om te volgen hoe dat gaat straks.
Andre. Ik heb gisteren in een 360pk Coupe 135i van AC Schnitzer gereden. Allejezus, wat rijdt dat ding hard. Niet normaal. Onbeschofte tussensprints. Ze spreken overigens over tenminste 360pk. Volledige motorgarantie blijft. (@Hielke) ze hebben mij beloofd een grafiekje op te sturen. Schnitsel zegt dat die 135i ACS de 300 km/u haalt.

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 26 mar 2008, 13:23

Andre schreef:Nu komen de trackday 135i rico. De lui die straks maximaal rammen met die dingen. Dat vindt ik dus super om te volgen hoe dat gaat straks.
Klopt da's wel boeiend.

Andre
Berichten: 11403
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 26 mar 2008, 16:44

rico hele enthousiaste reacties.

:)

Andre
Berichten: 11403
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 27 mar 2008, 10:35

Hab gestern am Lizenzkurs in Hockenheim teilgenommen, ein 135 mit Slicks und anderen Federn (Motor Original) war auch vertreten.

Das Ding ist richtig flott, hab den Wagen mit meiner Stopuhr um die 2.04 - 2.05 gemessen (Aussentemperatur ca. 6 grad).


Ik weet niet of dat uberhaubt snel is. Weet iemand tijden van hockenheimring.

Gebruikersavatar
Roman
Berichten: 3237
Lid geworden op: 12 sep 2006, 11:05
Locatie: Liverpool

Bericht door Roman » 27 mar 2008, 11:12

Andre schreef:Hab gestern am Lizenzkurs in Hockenheim teilgenommen, ein 135 mit Slicks und anderen Federn (Motor Original) war auch vertreten.

Das Ding ist richtig flott, hab den Wagen mit meiner Stopuhr um die 2.04 - 2.05 gemessen (Aussentemperatur ca. 6 grad).


Ik weet niet of dat uberhaubt snel is. Weet iemand tijden van hockenheimring.
DTM doen het in anderhalve minuut toch ofzoiets?

Zou het niet weten
:roll:


Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 27 mar 2008, 11:38

Andre schreef:Hab gestern am Lizenzkurs in Hockenheim teilgenommen, ein 135 mit Slicks und anderen Federn (Motor Original) war auch vertreten.

Das Ding ist richtig flott, hab den Wagen mit meiner Stopuhr um die 2.04 - 2.05 gemessen (Aussentemperatur ca. 6 grad).


Ik weet niet of dat uberhaubt snel is. Weet iemand tijden van hockenheimring.
Hij moest hem zeker zelf duwen :lol:

Andre
Berichten: 11403
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 27 mar 2008, 11:56

rene dat is hockenheim short.

tijden van de volledige rennstrecke bitte:)

Gebruikersavatar
GTRene
Berichten: 54882
Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06

Bericht door GTRene » 27 mar 2008, 11:57

Andre schreef:rene dat is hockenheim short.

tijden van de volledige rennstrecke bitte:)
dacht ik al...alhoewel de 135i hier ook bij tussenstaat en ook een leuke tijd... ik zal eens kijken of ik wat andere tijden vind.

Andre
Berichten: 11403
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 27 mar 2008, 17:30


Andre
Berichten: 11403
Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57

Bericht door Andre » 27 mar 2008, 17:35

Scott insider bmw.

M division have many intentions but the output war is over , it is not defeat for BMW or surrender. Just the priorities have changed
As I have mentioned before M-Division will become the pinnacle for BMW's "Efficient Dynamics" programme. Lower emissions are what is capable with turbo charging . As I said a few years ago on the annoucement of BMW turbo-charged future. "Turbo charging would be on BMW's terms" And the fear alluded when the 335i appeared in 2006. M-Division have some interesting developments upcoming that do use twin and quad-turbos.

First of all you will see M fettled model of the 1er Coupe and Cabrio it wont be known as the M1 but M135i it will use a boosted output of the current 135i to 355 PS , why M135i? There was no original M6 the E63 is the first M6 the latter was simply the M635 , that is why it makes more sense to follow this tradition. Also to be available will be a CS package (Coupe only) that will involve the addition of lightweight body panels such as Carbon Fibre reinforced roof and additional performance enhancing equipment . An M120i will be the entry model again using a four cylinder turbo charged powerplant of 240PS again with option of the CS package. As of now the 135i is doing well it wont be disturbed or unleashed of it's potential until late 2009.

Gebruikersavatar
Jelmer850i
Berichten: 5631
Lid geworden op: 21 jun 2006, 19:06
Locatie: Kantoor: www.jumptide.nl of M5

Bericht door Jelmer850i » 27 mar 2008, 17:43

Doe mij dy maar:

[img:1024:683]http://image.eurotuner.com/f/euro-proje ... -coupe.jpg[/img]

Is zeker een Amerikaanse versie?

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Bericht door Sperdy » 27 mar 2008, 18:03

k33z schreef:Heb een tijdje naast die 135i gestaan bij de paasraces. Erg mooi ding, maar niet heel erg onder de indruk van de performance parts die ik zag.

De wielen zijn niet helemaal mijn stijl, vind die van Andre veel mooier, het carbon in de achterbumper vind ik ook niet echt mooi. Enige wat ik wel redelijk cool vond was het vleugeltje op de achterklep. Vooral als deze gewoon in de kleur van de lak zou zijn.
Dat komt K33Z, naar mijn bescheiden mening, omdat het wit met de carbondelen te constraterend is. Ik weet zeker dat deze carbondelen op mijn Le Mans Blauwe ontzettend goed zullen staan: Donkergrijs (carbon), zilveren uitlaatpijpen icm. met Le Mans Blauw, geeft een prachtig beeld, let maar eens op :lol:

Gebruikersavatar
RVV
Berichten: 32209
Lid geworden op: 01 feb 2006, 11:44
Locatie: Rudi Rolex@Basel

Bericht door RVV » 27 mar 2008, 18:30

Andre dat klinkt allemaal goed !

k33z
Berichten: 2885
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:45
Locatie: Leidschendam

Bericht door k33z » 27 mar 2008, 20:29

Ik hou gewoon niet van die Carbon delen Ferdinand, vind het nogal fout zeg maar :)

Gebruikersavatar
Femme
Berichten: 1595
Lid geworden op: 02 aug 2006, 21:27
Locatie: Ruurlo

Bericht door Femme » 27 mar 2008, 20:35

Klinkt goed, die plannen van BMW.

Die laatste coupé is nogal fout verlaagd. De afstand tussen velgrand en wielkast hoort overal gelijk te zijn. Te laag is een idioot gezegd en goed rijden zal het ook niet doen.

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27060
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 27 mar 2008, 21:25

By by, zwaai zwaai naar ///M NA motoren............................future ///M alleen maar met TT of QT...........................

Gebruikersavatar
Fernando
Berichten: 5076
Lid geworden op: 19 mar 2006, 03:27

Bericht door Fernando » 27 mar 2008, 22:33

romo schreef:By by, zwaai zwaai naar ///M NA motoren............................future ///M alleen maar met TT of QT...........................
en hoe vaak is niet gezegd dat ///M nooit aan de turbo's zou gaan... :wink:

Gebruikersavatar
romo
Berichten: 27060
Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 27 mar 2008, 22:40

Fernando schreef:
romo schreef:By by, zwaai zwaai naar ///M NA motoren............................future ///M alleen maar met TT of QT...........................
en hoe vaak is niet gezegd dat ///M nooit aan de turbo's zou gaan... :wink:

Dat zouden ze ook nooit uit zich zelf doen, ze worden gedwongen vanwege (doorgeslagen) wetgeving........................

Over 100 jaar maalt er geen mens meer om, auto`s, wat waren dat?...................... :lol:

Tom
Berichten: 22251
Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35

Bericht door Tom » 27 mar 2008, 22:44

Tja ik mag niks zeggen zolang ik niet in die x35i heb gereden, hoor er alleen lovende dingen over, maar zover ik nu kan oordelen ligt m'n hart toch meer bij mooie hoogtoerige NA motoren... die turbo's doen mij weinig... M3 CSL, 997GT3, Ferrari 360CS, Lambo's V10, vind ik pareltjes waar ik echt warm van kan worden itt turbo motoren.

Martijn
Berichten: 787
Lid geworden op: 02 feb 2006, 12:59

Bericht door Martijn » 28 mar 2008, 08:14

Tom schreef:Tja ik mag niks zeggen zolang ik niet in die x35i heb gereden, hoor er alleen lovende dingen over, maar zover ik nu kan oordelen ligt m'n hart toch meer bij mooie hoogtoerige NA motoren... die turbo's doen mij weinig... M3 CSL, 997GT3, Ferrari 360CS, Lambo's V10, vind ik pareltjes waar ik echt warm van kan worden itt turbo motoren.
Naja, de x35i is ook de minst spannende van het rijtje, als dat dan de enige is die je nog niet gereden hebt... :lol:

Gebruikersavatar
Sperdy
Berichten: 4635
Lid geworden op: 19 jul 2007, 11:56
Locatie: Planet Earth

Bericht door Sperdy » 28 mar 2008, 08:34

Tom schreef:Tja ik mag niks zeggen zolang ik niet in die x35i heb gereden, hoor er alleen lovende dingen over, maar zover ik nu kan oordelen ligt m'n hart toch meer bij mooie hoogtoerige NA motoren... die turbo's doen mij weinig... M3 CSL, 997GT3, Ferrari 360CS, Lambo's V10, vind ik pareltjes waar ik echt warm van kan worden itt turbo motoren.
Nou Tom, je mag er best wel wat over zeggen. :wink: En natuurlijk heb je gelijk. Ik rijd dus in dat 135i Coupe-lel, helemaal fantastisch hoor, echt super. Maar natuurlijk roept deze auto helemaal niet, maar dan ook helemaal niet, de emoties op die je hebt bij een Lambo V10, 997GT3 etc. Deze laatst genoemde auto's behoren tot een absoluut ander marktsegment.

Maar die 135i Coupe Executive, wat is dat toch een goede auto voor het geld. Het is echt niet normaal hoeveel je krijgt. Iedere keer verbaas ik mij weer. Het rijden is ver bovengemiddeld met een motorblok van grote klasse. Je haalt alles in met grote klappen. Als het uiterlijk je niet te veel tegen staat, is deze 135i Coupe super. Als je de Coupe niet mooi vindt, nooit kopen, weg er mee.

Steven N.
Berichten: 6324
Lid geworden op: 25 aug 2006, 19:52
Auto: Tesla M3 VW UP, Ducati Monster
Locatie: Friesland

Bericht door Steven N. » 28 mar 2008, 17:38

Nog even een paar plaatjes van een 120d Coupe, simpel, maar wel erg mooi moet ik zeggen.

[img:900:600]http://carfreaks.net/g2/23193-8/glasswall_00.jpg[/img]

[img:900:600]http://carfreaks.net/g2/23198-8/glasswall_01.jpg[/img]

[img:900:600]http://carfreaks.net/g2/23161-8/bluewall_01.jpg[/img]

[img:900:600]http://carfreaks.net/g2/23248-8/marimekko_00.jpg[/img]

[img:853:1280]http://carfreaks.net/g2/23288-3/glasswall_07.jpg[/img]

[img:900:600]http://carfreaks.net/g2/23183-8/coupedoor01.jpg[/img]

Plaats reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], JdvPolo, matthyssie en 17 gasten