FOCUS ST 225 bj 2008
- Luca
Moet zeggen dat ik de laatste tijd niet zoveel meer heb gereden. Erg druk met mijn werk........ Woon-werk in mijn sunny en verder is het erg slecht weer......... Dus laat de ST dan lekker onverdekt staan
Omdat ik er niet zoveel in rij is het wel steeds een hele belevenis. Vooral van dat geluid krijg nog steeds een
Gisteren zag ik nog een zwarte rijden en dan ben ik toch wel heel blij met de ST!!
Niks ter nadelen van de CUPRA maar ik vind de ST toch wat mooier mbt het uiterlijk.
Morgen ben ik vrij maar helaas wordt het morgen ook weer heel slecht weer......... Nadeel van mijn sunny, ik ben NOOOOOOOG zuiniger geworden

Heb wel voor de Touran van mijn vrouw 18 inch S4 (model 2008) besteld
Binnenkort gaan de winterbanden er onderuit en dan de nieuwe eronder icm VW-teken. Moet strak staan. Ben benieuwd.

Omdat ik er niet zoveel in rij is het wel steeds een hele belevenis. Vooral van dat geluid krijg nog steeds een

Gisteren zag ik nog een zwarte rijden en dan ben ik toch wel heel blij met de ST!!
Niks ter nadelen van de CUPRA maar ik vind de ST toch wat mooier mbt het uiterlijk.
Morgen ben ik vrij maar helaas wordt het morgen ook weer heel slecht weer......... Nadeel van mijn sunny, ik ben NOOOOOOOG zuiniger geworden

Heb wel voor de Touran van mijn vrouw 18 inch S4 (model 2008) besteld

- Luca
- Dennis van der Schoot
- Luca
- Dennis van der Schoot
- Luca
- Dennis van der Schoot
- Luca
Dacht mensen die een mini rijden geen echte BMW kunnen betalen?Hans GP1630 schreef:Als je geld retour wil hebben kan je beter maar niet voor een Mini kiezen.. die zijn duurder dan dat hok wat je nu rijd..

Ben ook niet van plan om een nieuwe te kopen.
Misschien koop ik ook wel niks nadat ik hem ST heb verkocht.
- Luca
Heb div mogelijkheden maar een Triumph Speed Triple / Ducati Monster / Bulldog vind ik erg mooi maar het wordt zeker een naked bike!Niels schreef:Wat voor motor gaat er komen Ruud? Je gaat wel weer moeilijke handel aan lijkt me zo maar dat is jouw sport juist of niet
Heb er geen haast mee eerst nog examen doen

-
Heeft nog lang geduurd 
Als je een Mini koopt, koop dan een R53 (de 'oude' nieuwe zeg maar). Veel meer fun dan de nieuwe R56, ook al gaat die misschien harder door een bocht.
Hans is inmiddels gehersenspoelt, dus daar moet je niet meer naar luisteren. Die heeft de uber Mini ingeruild voor een verhuis Mini.

Als je een Mini koopt, koop dan een R53 (de 'oude' nieuwe zeg maar). Veel meer fun dan de nieuwe R56, ook al gaat die misschien harder door een bocht.
Hans is inmiddels gehersenspoelt, dus daar moet je niet meer naar luisteren. Die heeft de uber Mini ingeruild voor een verhuis Mini.
-
kawa z1000 super fiets.Luca schreef:Heb div mogelijkheden maar een Triumph Speed Triple / Ducati Monster / Bulldog vind ik erg mooi maar het wordt zeker een naked bike!Niels schreef:Wat voor motor gaat er komen Ruud? Je gaat wel weer moeilijke handel aan lijkt me zo maar dat is jouw sport juist of niet
Heb er geen haast mee eerst nog examen doen
enne wanneer gaat de st in de verkoop