6 april ook de eerste race van het seizoen???
Zo ja, dan kom ik je wel tegen

Grtz,
S.
Sleepje nodig, Sylvester?SvB schreef:Luco,
Ik rijd in de www.944-basic.nl in de Porsche 944 basic cup.
Vorige week zaterdag nog even wezen "testen" de grindbak bleek goed te werken![]()
![]()
[img:640:480]http://www.944-basic.nl/albums/harc20080308/john.jpg[/img]
Grtz,
S.
Lijkt mij meer Bos In (zoals ik het maar noem), of heb ik het mis? Je hebt trouwens wel mazzel gehad (of het nou de Marlboro/ Masters was of Bos In): als je er hier afgaat heb je een flinke snelheid. Bij overstuur en bij het bijna in de bak komen, corrigeren mensen meestal flink waardoor ze in een 2e slip komen. Die eindigt dan niet zelden hard tegen de vangrail aan de (gek genoeg) binnenkant van de bocht.Maik schreef:En je weet nu ook hoe hard je NIET kan in de Mastersbocht![]()
Das het eerste wat ik leerde, als je niet zeker bent van jezelf, niet corrigeren maar laten gaan, eerste slip ga je namelijk altijd naar buiten.Ben_968CS schreef:Lijkt mij meer Bos In (zoals ik het maar noem), of heb ik het mis? Je hebt trouwens wel mazzel gehad (of het nou de Marlboro/ Masters was of Bos In): als je er hier afgaat heb je een flinke snelheid. Bij overstuur en bij het bijna in de bak komen, corrigeren mensen meestal flink waardoor ze in een 2e slip komen. Die eindigt dan niet zelden hard tegen de vangrail aan de (gek genoeg) binnenkant van de bocht.Maik schreef:En je weet nu ook hoe hard je NIET kan in de Mastersbocht![]()
Hopelijk niet teveel schade?
Gebruikers op dit forum: jvb en 3 gasten