Ik was er niet bijtisserand de lin schreef:Je had zo mee kunnen rijden.Volgende keer dan maar.Groet.

Ik wist het eerst ook niet, tot dat ik 3 jaar geleden deze Exige dakloos tegen kwam op een parkeerplaats. Zelf was ik onderweg naar de Ring voor een CHC/VLN race. Was ergens eind mei. Nog even met die jongens gesproken en zij waren onderweg naar België. Ze hadden het dak thuis gelaten. Logisch, want de hardtop kun je ook nergens kwijt natuurlijkallen schreef:Serieus nooit geweten dat het dak van een Exige eraf kon!!! Wat een hubba bubba hebben gehalte heeft die wagen nu gekregen :!:
JAAAAAA!!!! 8) 8) 8) en we hebben wat mensen die een rondje mee gaan!!!!nou maar hopen op een droge dag,maar dat zit er niet in,geloof ik.....Maik schreef:Leuk, Nobles opduwen 8) 8) 8)
Gaat je pa ook rijden Chris?
AS woensdag is toch een vijverdag op Zandvoort heb ik begrepen??atomchris schreef:A.S. woensdag:lotus trackday op ZV wij gaan in de middag rijden,met zo een 50 andere autoos:lotus/noble/caterham en dat ding met die corvette motor erin.....(weet de naam ffkes niet meer)
Zal wel wat fotoos maken..... 8)
AS woensdag is toch een vijverdag op Zandvoort heb ik begrepen??GTRene schreef:atomchris schreef:A.S. woensdag:lotus trackday op ZV wij gaan in de middag rijden,met zo een 50 andere autoos:lotus/noble/caterham en dat ding met die corvette motor erin.....(weet de naam ffkes niet meer)
lijkt me vreemd...zie kalender vijverberg 30-04 hele dag vijverberg dagtisserand de lin schreef:Dat is zondag,woensdag is voor van der Kooi klanten.Lotus,Noble,Ultima en Caterham.Het is niet echt LOT maar max 50 auto`s is wel top.GTRene schreef:AS woensdag is toch een vijverdag op Zandvoort heb ik begrepen??atomchris schreef:A.S. woensdag:lotus trackday op ZV wij gaan in de middag rijden,met zo een 50 andere autoos:lotus/noble/caterham en dat ding met die corvette motor erin.....(weet de naam ffkes niet meer)
Ik denk het dan, hoorde al iets van 90 inschrijvingen...maarja zandvoort is best groot en verdeeld over de dag kan het, het is alleen te hopen dat het niet regent, want dan voorspellen ze aardig wat ongelukjes...atomchris schreef:Vorig jaar ook op BEA dag op ZV geweest.....dat is dit jaar ook....mischien een combo????? 8) 8)
Maar goed,morgen blazen!!!!HEEEERLIJK! 8) 8) :twisted:
Dat klopt er was een storing....iets met de gasklep....vandaag geen last van gehad....Tristan schreef:Zag de Exige vanmorgen nog rijden in de file op de A4 ri. A'dam.
Gaaf geluid! En wat een rust op de baan...atomchris schreef:Dat klopt er was een storing....iets met de gasklep....vandaag geen last van gehad....Tristan schreef:Zag de Exige vanmorgen nog rijden in de file op de A4 ri. A'dam.
Het was idd iets met vijverberg,druk maar wel te doen...hier het filmpje.....
http://nl.youtube.com/watch?v=k_rPdA6KRmc
Fotoos staan onder vijverberg trofee topic: http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 080#256080