Malaguti was wel de Ferrari onder de scooters. Tot bleek dat er een Motori Morini blok onder hing

Volgens mij wel, je bedoelt die web 1.0 lijst waar je bij wijze van alles aan kon vinken en het dan naar ze toe moest sturen om vervolgens een rekening te krijgen ?TLRS schreef: 11 sep 2020, 13:54 Vroeg me laatst af hoe dat programma heette waar je onderdelen mee kon bestellen.. was dat vdh parts ofzo?
Harrie D schreef: 12 sep 2020, 11:18 Volgens mij wel, je bedoelt die web 1.0 lijst waar je bij wijze van alles aan kon vinken en het dan naar ze toe moest sturen om vervolgens een rekening te krijgen ?
En het was dan altijd weer genieten als je je doosje onderdelen binnen kreeg waar je je waardigheid weer ergens voor eoa kutbaantje had moeten verkopen![]()
Harrie D schreef: 12 sep 2020, 13:49 Nee, ik ken het wel, ben op brommerforum terecht gekomen toen het iets van een half jaar oud was.
Die 16pk reed super relaxed, veel kracht van onderuit en was bizar zuinig (1:30-35 als je niet constant volgas reed)
Inderdaad, zalig! “Klinkt als een crosser als je door de stad rijdt” En veel sterker onderin, vanaf 50 in 6 gasgeven en het kwam nog vooruit ook.MParallel schreef: 12 sep 2020, 13:54 HPI binnenrotor. Mooi betaalbaar ook itt die rebranded versie van Malossi.
Als je wilt weten wat gasrespons is dan was dat het wel.
Minarelli horizontaal lc of Piaggio lc, dan zat je altijd goedKnot schreef: 12 sep 2020, 12:36 Dan was piaggio toch altijd redelijk betrouwbaar zeg. Ik durfde het niet aan een viper of phantom te kopen. Daarom een NRG genomen.
Owja, de citta heeft afgelopen weekend mooi op ergonomische hoogte gestaan om wat dingen te vervangen, vriendin was minder blijMParallel schreef: 18 dec 2017, 14:01Op dat industrieterrein langs het spoor inderdaad, toen was ik d'r met m'n typhoon heen gereden (omdat er wat vrienden heen gingen) en daar ergens over een stuk braakliggend terrein aan het baggeren.Jules schreef: 18 dec 2017, 09:32 Staat me ook nog iets bij van een grote meeting in Oisterwijk ergens 2004.
Bleek dat eoa gast (een stuk meubilair van scooterforum.net bleek achteraf) aan 1 van mn vrienden had gevraagd wie die idioot was![]()
Dat komt waarschijnlijk vooral omdat ze liever heeft dat je eindelijk eens het terras gaat vergroten (hoe lang liggen die tegels al te wachten?) i.p.v. aan al die tweewielers knutselen...Harrie D schreef: 14 sep 2020, 17:42 Owja, de citta heeft afgelopen weekend mooi op ergonomische hoogte gestaan om wat dingen te vervangen, vriendin was minder blij![]()
Die tegels zijn dr eigenlijk uit getrokken om een plakje kunstgras dr in te leggen.SlowCo schreef: 14 sep 2020, 19:19Dat komt waarschijnlijk vooral omdat ze liever heeft dat je eindelijk eens het terras gaat vergroten (hoe lang liggen die tegels al te wachten?) i.p.v. aan al die tweewielers knutselen...Harrie D schreef: 14 sep 2020, 17:42 Owja, de citta heeft afgelopen weekend mooi op ergonomische hoogte gestaan om wat dingen te vervangen, vriendin was minder blij![]()
![]()
Lees dit nu pas, die oude Hamilton heeft toen nog ruzie staan te maken in Acht toen er een taart op een politieauto vielMartijnGizmo schreef: 19 dec 2017, 18:07 Die Xander (van groen/geel) was destijds volgens mij bezig om het geheel omgekeurd te krijgen naar motorfiets.
Inmiddels zijn we ruim tien jaar verder, maar onlangs was ik bij Hamilton Automobielen in Eindhoven, en de eigenaar daarvan was ook volop met scooters bezig eind jaren '90. De hierboven genoemde Ivo is uiteindelijk een scooter-tuning-zaak begonnen daar in de buurt!Michel Huisman schreef: 22 sep 2007, 12:09 lol
Altijd al gedacht dat jij die Martijn was uit Duitsland, destijds van de yahoo mailinglist. Ik ken jou nog wel. Dat was in de tijd van Aidix (Chris) Joor, Ruud , Ivo, Joël, Knot.. Marco Bakker.. om even een paar namen te noemen![]()
Ik had destijds zo'n brons-goudachtige RennertMaar ook een typhoon.. en een NRG en een Zip SP.. ach ja
Veel geld uitgegeven aan die rotzooi
![]()
![]()
Ik werk nu regelmatig samen met iemand die destijds (bij een importeur) veel met Scootin' en Scooter Express deed, mooie verhalen uit die tijd!MParallel schreef: 17 jul 2021, 15:36 Ik heb in mij ouderlijk huis nog een stapel Scootin's liggen, uiteraard ook die van mijn Special Scoot rapportages
Die brommer van hierboven komt me bekend voor.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten