SBS6 Wegmisbruikers 26 aug as.
- Jorrit
Wat is wegmisbruikers toch een ontiegelijk slecht TV programa. **kots smilie**
Genoeg gezegt over deze zware criminelen, slechte bestuurders en knap stukje politie werk.
Om het nog ff bij de porsche achtervolging te houden. Waarom 300.000x half laten zien? Waarom 1 of ander "spannend" muziekje er onder monteren??? Waarom deze criminelen (drugs/wapens e.d.) vergelijken met normale weggebruikers? enz enz
Afgelopen vrijdag nog een kwartiertje van wegmisbruikers gekeken. Man o man wat heb ik mij kapot lopen ergeren.
Presenteren ze een item over remmen mbt tot veiligheid. Wordt er zo half half een beetje uitgelegt over hoe dat nu werkt en gaan ze na de tijd een vergelijkende test laten zien wat slechte remmen doen.
Zetten ze 2 oude Pugs 405 naast elkaar. 1tje met nieuwe remschijfen en blokken, 1tje met oude remschijfen en blokken. Samen naast elkaar 50kmh rijden. Beide maken een noodstop. BEIDE AUTO'S BLOKEREN DIRECT ALLE 4 DE WIELEN. En de auto op oude remschijven schiet 5 meter veder door. "kijk dit gebeurt er met oude versleten remmen" is het comentaar wat ze geven. NEEN DOMBO!!! DAT GEBEURT ER MET OUDE VERROTTE BANDEN Ahhhh wat kan ik daar slecht tegen
Veder nog zo'n item dat ze rijden bij de slipschool van slote makers. Ik trek me de haren uit de kop als ik zie hoe die kleine kabouter die kinderwagen met pop (met precisie waar het americaanse leger trots op zou zijn) voor de auto mikt terwijl die bbeunhaas van de slipschool schreeuwt geef gas, gas, gas.
Bah wat een vies indoctrinatie programa dat wegmisbruikers. Macht misbruikers zul je bedoelen.
Genoeg gezegt over deze zware criminelen, slechte bestuurders en knap stukje politie werk.
Om het nog ff bij de porsche achtervolging te houden. Waarom 300.000x half laten zien? Waarom 1 of ander "spannend" muziekje er onder monteren??? Waarom deze criminelen (drugs/wapens e.d.) vergelijken met normale weggebruikers? enz enz
Afgelopen vrijdag nog een kwartiertje van wegmisbruikers gekeken. Man o man wat heb ik mij kapot lopen ergeren.
Presenteren ze een item over remmen mbt tot veiligheid. Wordt er zo half half een beetje uitgelegt over hoe dat nu werkt en gaan ze na de tijd een vergelijkende test laten zien wat slechte remmen doen.
Zetten ze 2 oude Pugs 405 naast elkaar. 1tje met nieuwe remschijfen en blokken, 1tje met oude remschijfen en blokken. Samen naast elkaar 50kmh rijden. Beide maken een noodstop. BEIDE AUTO'S BLOKEREN DIRECT ALLE 4 DE WIELEN. En de auto op oude remschijven schiet 5 meter veder door. "kijk dit gebeurt er met oude versleten remmen" is het comentaar wat ze geven. NEEN DOMBO!!! DAT GEBEURT ER MET OUDE VERROTTE BANDEN Ahhhh wat kan ik daar slecht tegen
Veder nog zo'n item dat ze rijden bij de slipschool van slote makers. Ik trek me de haren uit de kop als ik zie hoe die kleine kabouter die kinderwagen met pop (met precisie waar het americaanse leger trots op zou zijn) voor de auto mikt terwijl die bbeunhaas van de slipschool schreeuwt geef gas, gas, gas.
Bah wat een vies indoctrinatie programa dat wegmisbruikers. Macht misbruikers zul je bedoelen.
- Downforce Hans
- Michel P
Ik kijk het programma ook nooit, maar door de aankondiging van de GT3 het laatste stukje bij toeval gezien. Sluit me aan bij Jorrit, dit soort programma's passen goed in het nieuwe burgelijke droeve Nederland. Spee heeft niet voor niets een lintje gekregen...... Rouvoet, Balkenende en consorten kicken op dit soort mannetjes!
Michel
Michel
- Kasteel
Was er laatst niet bekend gemaakt hoeveel politie mensen schade rijden? Percentage was hoger dan bij een gemiddeld blinde 16 jarige pillenslikkerAndre schreef:Ja de gestapo moet vooral sukkel roepen.
Hoeveel melkert soldaten hebben we al niet gezien die de politiewoage in de schade rijden of totallos.
Dus maar effe dimme sukkels.

- GTRene
Het rijden op een afgesloten baantje is ook heel wat anders dan de continu veranderende echte wereld met echte mensen en voertuigen, daarbij oefenen ze vaak niet met de voertuigen waar ze dagelijks mee rijden dus ervaren chauffeurs? beter rijden dan "gewone" mensen? dacht het niet(uitzonderingen daar gelaten) en dat van, ja maar wij zijn daarop getraindKasteel schreef:Was er laatst niet bekend gemaakt hoeveel politie mensen schade rijden? Percentage was hoger dan bij een gemiddeld blinde 16 jarige pillenslikkerAndre schreef:Ja de gestapo moet vooral sukkel roepen.
Hoeveel melkert soldaten hebben we al niet gezien die de politiewoage in de schade rijden of totallos.
Dus maar effe dimme sukkels..

- Michel P
Maar was bijvoorbeeld die man in de pasaaaaaaaaaaaat nu zo levensgevaarlijkcrimineel bezig............. lutsers........ ben benieuwd waneer KooSSpee een verzoek doet de doodstraf in te voeren voor snelheidsterroristen....... want het is natuurlijk veel erger dan die bomgordelfreakjes, dat is namelijk slechts een modegrill, welke steeds populairder aan het worden is.
- Jelmer850i
-
Jelmer, 2x zo hard betekent een 4x zo lange remweg
En trouwens, je banden zijn vaak eerder aan hun grens, zelfs met gewone remmen. Het gaat om de combinatie goed rubber, beetje downforce, goede remverdeling (normale autos zullen ongetwijfeld een sterke neiging hebben voor als eerst te blokkeren omdat dat veiliger is), en goede remmen.

En trouwens, je banden zijn vaak eerder aan hun grens, zelfs met gewone remmen. Het gaat om de combinatie goed rubber, beetje downforce, goede remverdeling (normale autos zullen ongetwijfeld een sterke neiging hebben voor als eerst te blokkeren omdat dat veiliger is), en goede remmen.
- Knot
-
Andre schreef:Ik kijk altijd naar allo allo en zap dan heen en weer naar wegmisbruikers. Tot me verbazing sluiten die programma s precies bijelkaar aan.
LOL
Ik heb vandaag een boete gekregen voor rijden zonder gordel.
500 meter vanaf de zaak. 75 euri.
Ik vraag me alleen af waarom ze op het laatst telkens vragen of ik nog een verklaring wil afleggen waarom ik de gordel (nog) niet om had ?
Ik zal maar achterwege laten wat ik daarop geantwoord heb.
- Peter Tunissen
Omdat op het moment dat je een reden opgeeft je meteen al bekent dat je zonder gordel hebt gereden en het wel kunt vergeten om er voor een rechter ooit nog onderuit te komen.Rebel schreef:Ik vraag me alleen af waarom ze op het laatst telkens vragen of ik nog een verklaring wil afleggen waarom ik de gordel (nog) niet om had ?
Is gewoon uit efficiency oogpunt dus, niet dat je denkt dat ze je een gunst doen.

- Jorrit
Ik heb 3x geprobeerd. Maar videos van streetfire doen het nooit. Site is zo rete traag. Niet alleen hier geprobeerd. Ook bij een vriend en bij m'n oom. Geprobeerd met internet explorer en firefox.Elmar schreef:http://videos.streetfire.net/video/3f4d ... 0d6eb0.htm
Meer mensen problemen met streetfire?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
-
Kasteel schreef:Nieuwe campagne dan zeker, want vandaag was het hier ook op meerdere plekken raak voor gordel controle (was er laatst niet een onderzoek dat steeds minder mensen er 1 om hebben).
Agent in burgerkleding stond met een mobilofoon op de rotonde, en aan 2 kanten vingen ze de rijders op in een fuik.
Geen ontkomen aan.
Overigens blijft t een klucht om jezelf terug te zien, als je ze in de verte ziet staan en dan onopvallend doch enigszins gehaast je gordel alsnog wilt omdoen.
Dat F*cking-klere-ding blokkeert dan iedere keer. Terwijl ik voor mijn gevoel kalm bleef.
Probeer je het na je aanhouding nog eens over te doen, blijkt hij ineens wel te werken