Ik neem bij alle weertypes die blauwe auto wel mee.
Tenzij het werk is dan neem ik een rode astra! [img:29:25]http://www.seat-online.nl/Smileys/seat-online/rofl.gif[/img]
Ik ga geen extra gewicht voor jou meesleurenHans GP1630 schreef:Als ik de Dax meeneem kunnen dan onze tassen bij jullie ergens in de auto? Beetje weinig ruimte in dat ding..
Of gaat Peter de boel verpesten met zijn italiano ... dan eet ik wel twee keer die dag, heb ik ook geen moeite meeMarkk schreef:Bad MunsterEiffel. Buurt cafe op een hoek. In centrum. Adres weet ik niet. Supergoedkoop. Grote schnitzel. En vanaf Bad Munstereiffel snelweg op.
Peter Pan-Pizza schreef:Om het weekend in sfeer af te sluiten, zullen we rond 16:30 nog met zijn allen gaan dineren in de uitstekende pizzeria Giulia in Adenau (vlakbij Breidscheid).
MacSchnitzelboy schreef:Om het weekend in sfeer af te sluiten, zullen we rond 16:30 nog met zijn allen gaan dineren in de uitstekende pizzeria Giulia in Adenau (vlakbij Breidscheid). Voordat we bij Bad Munstereiffel de snelweg opgaan wachten we nog even tot Ruud en Macboy een schnitzel naar binnen werken.
Jammer man :!: enne gefeliciteerdFlatline schreef:ik zal er helaas niet bij zijn. Ga 1 oktober beginnen in mijn nieuwe functie en gisteren ten gehore gekregen dat ik dat fucking hele weekend cursus heb, GVD!
Je hebt tenminste wel een dak boven je hoofd Berthil, kan niet iedereen zeggenBerthil schreef:Ik heb al betaald dus ik ga ook mee 8)
Ik heb geen keus dus ik 'moet' met de Mini
Als het goed is gaat er volgende week nog een ander nokkenasje in zodat ik het geweld een klein beetje beter kan bijhouden.
Mjah, waarom niet eigenlijk?dinges schreef:Heel jammer maar ik kan hier helaas niet bij zijn.![]()
Hopelijk later een herhaling?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 2 gasten