Het gaat al weer hard in dit topic!
Gisteravond niet meer aan toe gekomen iets te posten, dus bij deze.
's Ochtends om 7:15 aangekomen in Landsmeer met Niels mee in de auto. We troffen daar de R32 HGP Turbo net als Fasteddie met de M5 en Marc met de RS4, Tristan met zijn strakke Leon, Frank met zijn indrukwekkende M6 en Nandor met de mooie blauwe M3 sedan.
Ook de 2 leuke dames Simone & Yourie hebben zich hard gemaakt en waren stipt op tijd!
Tegen 8-en vetrokken we richting Duitsland, Tristan moest helaas nog even spoorzoeken naar zijn olievuldop maar had hem gelukkig al snel gevonden en kon weer aanhaken.
Onderweg had ik nog even contact met Habib (E60 M5) hij melde ons dat we bij Apeldoorn even moesten inhouden om zo daar bij de grote groep aan te sluiten. Het kostte even moeite iedereen voor dat punt achter me te houden zodat ons groepje daar veilig kon uit voegen. Want Fasteddie kent volgens mij maar 1 stand van het gas in zijn M5, en dat is VOLgas

Iedere keer als ik even naar links wilde om rustig een auto in te halen moest ik erg goed spiegelen of de M5 niet met +200 aan kwam vliegen LOL Onderweg nog een kort sprintje gedaan tegen de M5 en ging redelijk gelijk op.
Onderweg zo'n 30min voor Duitsland werd ik gebeld door Rico met de mededeling: "het gaat waarschijnlijk niet door" Sjeise! dacht ik maar er was een lichtpuntje zei Rico dat we wel individueel zoveel en zo hard mochten rijden als we wilden.
Op de A31 nog flink door kunnen rijden met de zeer snelle STI van Bram in mijn kielzog, iets meer dan 280 op de teller.
Op de Parkplatz aangekomen werden we goed ontvangen door o.a. Rico en Dexter en hielden ons uiteraard koest.
Na de duidelijke uitleg van Dexter(staat op film!) kon er dan gelukkig toch nog gereden worden.
Elmar was (een van) de eerste die het spits afbeet en ging met de Viper brullend de A31 op. Na een aantal minuten keerde hij grijnsend terug en volgde er meerdere.
Elmar,
de Viper en zonnebril staan supercool bij jou, op maat gemaakt?

?
Nou dan zelf maar eens de baan op kijken wat m'n E36 M3 nou halen kan, vorig jaar zat de begrenser er immers nog op. Eerst maar eens windje mee richting het Noorden. Daar kwamen we niet veel verder dan 274km/u op de GPS, te druk. Dan maar naar het zuiden proberen en het gevecht met de wind aan gaan. Dat viel me zeker niet tegen van de auto na lang aandringen schreeuwde Niels enthousiast
283 op de GPS! Toen moesten we van het gas af precies bij de invoegstrook van de Parkplatz. Later nog even met Tristan in mijn auto gereden, ook toen kwamen we niet verder dan zo'n 280. Tristan, je (teller) filmwerk is best goed gelukt hoor!
Toen het moment wat voor mij diepe indruk heeft gemaakt, ik mocht mee met de Über M6 van Frank!
Wat wagen zeg, de auto voelt heel solide, sterk en vertrouwd aan daarvoor hoefde ik niet eens achter het stuur de zitten. Wat een rust en kalmte in de auto. Mijn collega's op het werk hebben het over de F16 van Erik als ze over mijn auto praten. Nou deze M6 is dan een opgevoerde Concorde, gaat nog veel harder en in alle rust. Frank en ik zaten rustig te praten over koetjes en kalfjes met de airco aan toen 300km/u ineens op de teller stond en Frank doorschakelde naar 7. De M6 trok rustig verder en ik werd daar toch wel even stil van en Frank ook, wat een gemak en rust. De M6 draaide zijn hand daar niet voor om en stoomde onverstoord verder en als snel stond
325km/u op de klok! Jammer Frank moest het gas liften omdat het te druk begon te worden er had zeker 340 in gezeten! Op de Parkplatz even bijkomen hoor van die ervaring. Ik liep even richting Simone & Yourie en die konden aan mijn smile van oor tot oor

al zien dat ik met M6 mee was geweest en begonnen ook te lachen. Frank, nogmaals bedankt echt supergaaf!
Na hier en daar nog wat rond gekeken te hebben en de T-shirts van Peter te hebben ontvangen zijn Niels en ik via de A31 terug gevlogen naar het Noorden. En dat ging hard in de M3, heel hard! Ik heb mijn record nog kunnen verbreken en zette
290km/u op de GPS! De teller stond echt helemaal stijf in de hoek! Man man wat was dat kicke om zelf zo hard te rijden en het gebrul van de 6-in lijn icm de Hamann demper aan te horen.
In Friesland de auto nog even gewassen in een wasbox om zo de muggen niet in te laten branden. De auto moest immers meteen weer naar de stalling om daar zo'n 4 weken te moeten logeren.
Al met al een zeer geslaagde dag en iedereen bedankt voor de gezelligheid al geposte foto's!
Foto's en video's van mijn kant volgen nog!