Helaas “te duur” en “teveel vermogen”..
Ja een ouwe Saab of volvo durf ik ook wel te verzekeren

Why not? ik zit nu in exact dezelfde situatie dat ik tot 50K iets leuk sportiefs zoek, en dan met name een R8. schijnt prima als daily te gebruiken te zijn.
Pohh das flink pm, ik betaalde voor mn E92 M3 all risk nog geen 50 eu per maand (regio hoofddorp, met 4 schadevrije jaren, en was 27 jaar)Emilio schreef: 22 dec 2021, 13:29 Pricewise en Independer.
1 schadevrij jaar, 31 jaar oud en woonachtig in de randstad.
Mijn 435i kost me €206 per maand.
M3/m4 dus het dubbele en inderdaad moet ik er nog een klasse 5 inzetten.
Dat laatste moet sowieso bij alle auto’s wil ik een beetje fatsoenlijke premie krijgen.
50k voor een R8 als daily? Pfoe.... SuccesBaboulah schreef: 23 dec 2021, 15:41Why not? ik zit nu in exact dezelfde situatie dat ik tot 50K iets leuk sportiefs zoek, en dan met name een R8. schijnt prima als daily te gebruiken te zijn.
Pohh das flink pm, ik betaalde voor mn E92 M3 all risk nog geen 50 eu per maand (regio hoofddorp, met 4 schadevrije jaren, en was 27 jaar)Emilio schreef: 22 dec 2021, 13:29 Pricewise en Independer.
1 schadevrij jaar, 31 jaar oud en woonachtig in de randstad.
Mijn 435i kost me €206 per maand.
M3/m4 dus het dubbele en inderdaad moet ik er nog een klasse 5 inzetten.
Dat laatste moet sowieso bij alle auto’s wil ik een beetje fatsoenlijke premie krijgen.
Dat had ik toen ik mijn Alfa wilde verzekeren 10 jaar geleden.matthyssie schreef: 23 dec 2021, 14:41 Haha ja, mijn auto heeft teveel vermogen om bij hun te verzekeren.![]()
Ik lees vaak bijzonder lage bedragen aan verzekeringen, maar deze spant voor mij even de kroon!Baboulah schreef: 23 dec 2021, 15:41
Pohh das flink pm, ik betaalde voor mn E92 M3 all risk nog geen 50 eu per maand (regio hoofddorp, met 4 schadevrije jaren, en was 27 jaar)
Nope die haal je al op voor minder dan 40k. Zat daarom ook in mijn lijstje, toen ik een hothatch zocht. Ik ben uiteindelijk voor de Focus RS gegaan.Knot schreef: 23 dec 2021, 21:10 Die A45 lijkt me serieus gaaf en lange termijn inzetbaar maar volgens mij flink duurder dan 50k nog.
Gebruikers op dit forum: Eric Z, Marc Sierra en 11 gasten