Als je de OEM isolatie wilt hebben, mag je de OEM isolatie uit mijn Rallye wel hebben. Die zit nog onder het tapijt nu maar toch

Lijkt me een goed plan, dan heb ik inmiddels jouw halve autoMartijn M schreef: 05 jan 2021, 10:29 Wat klote zeg.
Als je de OEM isolatie wilt hebben, mag je de OEM isolatie uit mijn Rallye wel hebben. Die zit nog onder het tapijt nu maar toch![]()
Ik riep al heel gauw ‘Nee’ op de suggestie van het verwijderen van de achterbank, maar vanmiddag heb ik het interieur verder gedemonteerd en wellicht staat het me wel aanKoenM schreef: 30 dec 2020, 22:57 Gewoon die 2 sport stoelen er in zetten en de achterbank verwijderen?
Overigens wel benieuwd hoe je het nu vindt om naast de dikke leaseback een leuke hot hatch te rijden, waar je door de ouderdom wel vaker iets mee hebt, maar je ook meer naar je hand kunt zetten.
Dat is het inderdaad exact! Ron was denk ik iets te goed van vertrouwen in de verkoper van het onderdeel...Rogerb schreef: 30 jan 2021, 21:34 Welleens bij een saxo meegemaakt(en daarna gebeurd het je niet meer) ene type as valt haaks tegen naaf/wiellager en andere heeft een conisch vlakje wat in de naaf glijd. Bij verkeerde combi word je lager niet goed aangehaald en draai je in een paar km een lager verrot.
Ik denk dat je daar de verkoper en TEG wel erg mee te kort doet, in basis heb je volgens mij een prima nette rally gekocht.Godspeed schreef: 31 jan 2021, 11:54 Ik ging er niet vanuit zo’n belachelijke bak ellende te hebben gekocht, maar eerlijk is eerlijk, het rijden maakt alles goed!
En inmiddels zie ik er de lol wel van in om praktisch alles aan te (moeten) pakken.
Niks ten nadele van Ivo en TEG. Maar juist omdat er al zoveel is gebeurd aan de auto vorig jaar, ben ik verbaasd over wat ik nu nog allemaal tegen kom.Martijn_bmw schreef: 31 jan 2021, 12:06Ik denk dat je daar de verkoper en TEG wel erg mee te kort doet, in basis heb je volgens mij een prima nette rally gekocht.Godspeed schreef: 31 jan 2021, 11:54 Ik ging er niet vanuit zo’n belachelijke bak ellende te hebben gekocht, maar eerlijk is eerlijk, het rijden maakt alles goed!
En inmiddels zie ik er de lol wel van in om praktisch alles aan te (moeten) pakken.
Het zijn kleine ongemakkelijkheden die je tot nu toe hebt wat had je anders verwacht van een oud (Frans) autootjedie auto’s hebben gewoon altijd wat, dat moet je idd als deel van de hobby en lol zien anders ben je het snel zat.
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Google [Bot], Hellracer, ivo-b, Semrush [Bot], Streamline, TurboClouseau en 4 gasten