Mark 320iS schreef: 21 mei 2020, 20:16 Heb er wel een Carbon bel op laten zetten.. volgende upgrade wordt een Carbon bagagedrager en daarna adaptieve led met drl denk ik

Mark 320iS schreef: 21 mei 2020, 20:16 Heb er wel een Carbon bel op laten zetten.. volgende upgrade wordt een Carbon bagagedrager en daarna adaptieve led met drl denk ik
Denk dat Jaap meer op zoek is naar een meid die geen kinderen heeft die ze verzwijgt en geen plastische chirurgie gehad waar ze niet eerlijk over is maar wat je direct ziet als je weet waar je op moet letten.Kadett schreef: 23 mei 2020, 16:24 Maar een GT3(RS) vinden zonder de bijhorende gebruiks sporen is als een gigantisch lekkere meid tegenkomen en verwachten dat ze nog maagd is.
Daar is ie toch voor bedoelt?
Ervaring mee???
Fixed en JAKadett schreef: 23 mei 2020, 16:24 Maar een GT3(RS) vinden zonder de bijhorende gebruiks sporen is als een gigantisch lekkere meid tegenkomen en verwachten dat ze nog maagd is.
Daar is ze toch voor bedoelt?
Nou Riceaux , ik wou dat ik dat niet zag want dan stond hier al een Rs.Riceaux schreef: 23 mei 2020, 16:34Denk dat Jaap meer op zoek is naar een meid die geen kinderen heeft die ze verzwijgt en geen plastische chirurgie gehad waar ze niet eerlijk over is maar wat je direct ziet als je weet waar je op moet letten.Kadett schreef: 23 mei 2020, 16:24 Maar een GT3(RS) vinden zonder de bijhorende gebruiks sporen is als een gigantisch lekkere meid tegenkomen en verwachten dat ze nog maagd is.
Daar is ie toch voor bedoelt?
En anders wel een speld
Sprak hij wijs midden in de nacht na dagen en nachten afzienjacobt schreef: 24 mei 2020, 06:48 Ik heb de speld te pakken, nu nog binnenhalen. Ondertussen wordt er per mail en pb toch nog best wel wat aangeboden wat interessant is. Had ik maar het geduld om nog ff een paar maand te wachten .........
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 27 gasten