niet te smal heMJvanBlokland schreef: 06 mar 2019, 16:48Minder rechte stukken en smallere wegen, dan kan ik met de zakjapanner de Porkers beter bijbenen![]()

niet te smal heMJvanBlokland schreef: 06 mar 2019, 16:48Minder rechte stukken en smallere wegen, dan kan ik met de zakjapanner de Porkers beter bijbenen![]()
Die Leopard X5 walst nu overal doorheen met die extra pk'sLuco schreef: 06 mar 2019, 17:17niet te smal heMJvanBlokland schreef: 06 mar 2019, 16:48Minder rechte stukken en smallere wegen, dan kan ik met de zakjapanner de Porkers beter bijbenen![]()
![]()
Dan ga je maar met een Renault i.p.v. met de vrachtwagen.
Hij is iets anders dan de vorige keer. Eigenlijk had ik hem gemaakt om hem met de Bugracer 500 te rijden. Dus zelfs onverhard zit er tussen.MJvanBlokland schreef: 06 mar 2019, 16:48Minder rechte stukken en smallere wegen, dan kan ik met de zakjapanner de Porkers beter bijbenen![]()
mag je achter mij rijdenJoël D. schreef: 06 mar 2019, 20:23 Ach, de voorkant van m'n Alfa moet toch nog overgespoten worden.![]()
Rijdt die 5 ook nog steeds niet?Luco schreef: 06 mar 2019, 17:50 Lol, dan moet de restaurateur opschieten, dan kan ik met de Alpine, maar ik vrees het ergste![]()
Zal het het eens vragen, kan hij mooi ff met die ouwe Kadett over de ringElmar schreef: 06 mar 2019, 19:38Hij is iets anders dan de vorige keer. Eigenlijk had ik hem gemaakt om hem met de Bugracer 500 te rijden. Dus zelfs onverhard zit er tussen.MJvanBlokland schreef: 06 mar 2019, 16:48Minder rechte stukken en smallere wegen, dan kan ik met de zakjapanner de Porkers beter bijbenen![]()
MJ, gaat de havik ook mee?
Arnhem -->Ruhrgebiet(Düsseldorf richting Keulen)----> Adenau Toch? Zo ging ik er altijd heen...ArjandeV schreef: 07 mar 2019, 10:31 Dikke groep hoorkomt de groep uit Heerenveen/noorden langs Arnhem of wat is het plan? En gaan wij dan door naar Venlo?
Volgens de OP: Arnhem -> Venlo -> NS.
Ik/wij kom(en) sws langs Heerenveen!ArjandeV schreef: 07 mar 2019, 10:31 Dikke groep hoorkomt de groep uit Heerenveen/noorden langs Arnhem of wat is het plan? En gaan wij dan door naar Venlo?
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], jos_br, Semrush [Bot] en 10 gasten