Ik wou heel graag een Z3 QP maar ik ben eigenlijk de roadster meer gaan waarderen, blijft toch leuk een auto zonder dak

De touring heb ik ook nog steeds, ding gaat maar niet stuk haha.
Ik ga langs en rechts de toplagers omdraaien en dan zie ik het wel met uitlijnen.Extra negatief camber toevoegen op de vooras leid tot minder onderstuur over het algemeen.
Plus als onderstuur een probleem was dan word je snelheid in lange doordraaiers ook wat groter maar qua feel word het grensgebied iets vager.
Ook tot minder rechtuitstabiliteit. Je stuur draait die laatste graden niet vanzelf terug naar centre positie.
Die M3 topmounts. Je moet ze neem ik aan van een M3 3.2 hebben omdat die off centre zijn. Bij ons op de E36's is het zo dat als je ze omgekeerd monteerd op een standaard E36 je iets meer als een graadje extra hebt. Als je ze op een M3 3.2 omdraait heb je 2 graden extra omdat die andere draagarmen en fusee's hebben.
Wel gek want volgens mijn vaste uitlijner moet je de hoek van de fusee ten opzichte van de veerpoot niet teveel aan klooien.Crookie schreef: 22 jan 2018, 19:55 Ik was in de veronderstelling dat bij de e36 reeks het camber af te stellen viel dmv de horizontale bout aan de fusee. Zo doet VW het. Het scheelt in elk geval een rondje uitlijnen wanneer de veerpoot verwisseld wordt.
Aha. Tijd om het monster eens te zienJan-Willem schreef: 20 jan 2018, 19:32 haha Jans ik heb een Z3 roadster![]()
Ik wou heel graag een Z3 QP maar ik ben eigenlijk de roadster meer gaan waarderen, blijft toch leuk een auto zonder dak![]()
De touring heb ik ook nog steeds, ding gaat maar niet stuk haha.
Het is jammer dat ze zo groot zijn, naja te groot voor een Z3.Macboy schreef: 11 mar 2018, 00:06
Vind het stuur wel gaaf hoor ! Dat staat ook gewoon in die app. Alleen dunne is denk ik wat mooier.
+1
Ziet er goed uit. Waar heb je die lampen vandaan?Jan-Willem schreef: 12 mar 2018, 15:16 Maar snel doen dan Joost!
De mistlampen had ik veel eerder moeten doen, was binnen 15minuten klaar![]()