Yep
Alfa Romeo 4C
-
- Berichten: 55347
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 15:51
- Auto: Fun Damn Mentally
- Locatie: Where the neons turn to wood
Re: Alfa Romeo 4C
Wat een gedoe, ik zou er allang klaar mee zijn man:)
Maar de aanhouder wint. Feli, prachtkar!
Maar de aanhouder wint. Feli, prachtkar!
- Mark 320iS
- Berichten: 2888
- Lid geworden op: 25 okt 2008, 14:23
Re: Alfa Romeo 4C
Prachtig! Hopelijk heb je snel de papieren binnen zodat je er eindelijk van kan genieten.
- Marsnel
- Berichten: 456
- Lid geworden op: 11 aug 2008, 22:19
- Auto: Civic B18c | E91 335D
- Locatie: Waddinxveen
Re: Alfa Romeo 4C
Mooi ding hoor! Veel rijplezier ermee!
-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: Alfa Romeo 4C
wat een feest zo'n auto!
-
- Berichten: 1403
- Lid geworden op: 07 jul 2013, 00:15
Re: Alfa Romeo 4C
Echt een gaaf ding. Heel veel plezier!
- Tristan
- Berichten: 13427
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Alfa Romeo 4C
Eindelijk! Zou niet kunnen wachten. 

- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Alfa Romeo 4C
Hoewel het soms bizar verloopt zoals in dit geval, zijn het wel geweldige anekdotes voor later. En de beloning is natuurlijk nog veel groter na dat lange wachten. Jammer dat ik er niet bij kon zijn deze keer !!
- Philipoo
- Berichten: 4981
- Lid geworden op: 17 jan 2017, 00:09
Re: Alfa Romeo 4C
Hé hé, het werd tijd!
Maar gaaf dat je 'm eindelijk hebt!

- Robin Hartog
- Berichten: 8474
- Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
Re: Alfa Romeo 4C
Gaaf ding Tom! Wanneer betere foto's? 

-
- Berichten: 22314
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alfa Romeo 4C
Zojuist betaalverzoek ontvangen en gelijk de BPM betaald, met een beetje geluk (RDW zegt maximaal 5 werkdagen) dus voor het weekend kenteken binnen 
Meer foto's uiteraard zodra ik ermee de weg op kan/mag.

Meer foto's uiteraard zodra ik ermee de weg op kan/mag.
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: Alfa Romeo 4C
Mooi man. Dat wordt een goede weekend 

- Tristan
- Berichten: 13427
- Lid geworden op: 10 feb 2006, 15:06
Re: Alfa Romeo 4C
Nou, dan lijkt me de weekend plannen al ingevuld.
- Martijn_bmw
- Berichten: 28660
- Lid geworden op: 22 nov 2009, 13:32
- Locatie: Randstad
- Riceaux
- Berichten: 8202
- Lid geworden op: 24 sep 2009, 19:41
Re: Alfa Romeo 4C
Halfords velgen? 

-
- Berichten: 22314
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alfa Romeo 4C
Yep, elke auto lijkt haast een SUV 

- Tim N
- Berichten: 7750
- Lid geworden op: 24 mei 2008, 17:37
Re: Alfa Romeo 4C
Prachtig Tom, hopelijk morgen of zaterdag post op de deurmat
- MParallel
- Berichten: 8792
- Lid geworden op: 23 mei 2009, 01:04
- Auto: BMW
Re: Alfa Romeo 4C
Importeren zelf stelt niks voor. Hier kwamen heel wat andere zaken bij die wat uitdagingen betekenden om de auto in NL te krijgen. Maar dat heeft niks met het importeren te maken.Knot schreef: 27 mei 2017, 00:12 Heel gedoe dat importeren maar je moet wat voor zo'n auto over hebben inderdaad, prachtbak!
@ TS. Apart verhaal van dat typeplaatje/VIN. Hoe anders inderdaad. Je kan moeilijk in het carbon gaan graveren oid.
Hoe zit dat dan bij NL 4C's? Of heeft de RDW het nooit eerder onder ogen gehad?
Veel plezier ermee.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: Alfa Romeo 4C
Waar blijven de foto's !!
- romo
- Berichten: 27067
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: Alfa Romeo 4C
Foto`s???
Ik verwacht eerdaags een uitnodiging om eens even te komen buurten en proeven

Ik verwacht eerdaags een uitnodiging om eens even te komen buurten en proeven


-
- Berichten: 22314
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alfa Romeo 4C
Gisteren rond de middag eindelijk het kenteken binnen 
's Middags gelijk even naar de dealer om na te vragen of ze iets van een kentekenplaathouder voor de voorzijde hadden. Ze hadden pas een andere leverancier voor dat spul en de verkoper (dezelfde die zo'n 14 jaar geleden de aflevering van m'n Alfa 147 deed!) raadde mij een ander type aan. Alleen konden zij die niet leveren. Daar moet ik nog even achteraan. Voorlopig aan de voorkant dus even geen kenteken, die zit met tape aan m'n voorruit geplakt. Met mooie foto's wacht ik nog even. Daarna kort langs een maat gereden om te laten zien. 's Avonds wel even in de directe omgeving op pad geweest. Het is allemaal nog aftasten, weggedrag, hoe over drempels, hoe werkt die TCT-bak etc. Die avond heb ik dus wel ermee gereden, maar moest ik vooral alles op mij laten inwerken.
Vanmiddag in de omgeving van Cuijk (langs de Maas) afgesproken met Xave30 (met z'n nieuwe E39) en Michel P (Lotus Exige 111R). Vanaf daar met twee auto's verder. Helaas hadden we niet echt een route om te rijden dus zijn we daar maar binnendoor gereden, niet altijd succesvol (sommige wegen lagen vol met drempels) maar uiteindelijk wel leuk kunnen sturen. Voor mij nog altijd aftasten maar vandaag de auto weer iets beter leren kennen. De Lotus en 4C zijn erg aan elkaar gewaagd, sowieso ontzettend gaaf om ze zo bij elkaar te zien staan. Ik blijf een zwak houden voor Lotus. Michel heeft ook nog even gestuurd en was, ondanks dat er ook verschillen zijn, onder de indruk.
Ik kan er verder nog niet veel over vertellen, het is allemaal nog nieuw en aftasten. Het rijd ook weer heel anders dan de Boxster S. Bij de stap van een Z4 naar een Boxster S vond ik dat een stap omhoog. Qua engineering zit het bij Porsche beter in elkaar.
Van een Boxster S naar een 4C is het niet 'beter', dat is vooral heel 'anders'. Van een geweldige atmo naar een turbo is compleet anders, van handbak naar flippers, van normaal sturen naar onbekrachtigd sturen, van 1355kg naar 895kg. De Porsche was absoluut de betere auto, dit is gewoon anders, het prikkelt je zintuigen nog meer en maakt je nog meer betrokken bij autorijden en dat maakt het ding zo speciaal. En de lijnen in die auto, bloedmooi

's Middags gelijk even naar de dealer om na te vragen of ze iets van een kentekenplaathouder voor de voorzijde hadden. Ze hadden pas een andere leverancier voor dat spul en de verkoper (dezelfde die zo'n 14 jaar geleden de aflevering van m'n Alfa 147 deed!) raadde mij een ander type aan. Alleen konden zij die niet leveren. Daar moet ik nog even achteraan. Voorlopig aan de voorkant dus even geen kenteken, die zit met tape aan m'n voorruit geplakt. Met mooie foto's wacht ik nog even. Daarna kort langs een maat gereden om te laten zien. 's Avonds wel even in de directe omgeving op pad geweest. Het is allemaal nog aftasten, weggedrag, hoe over drempels, hoe werkt die TCT-bak etc. Die avond heb ik dus wel ermee gereden, maar moest ik vooral alles op mij laten inwerken.
Vanmiddag in de omgeving van Cuijk (langs de Maas) afgesproken met Xave30 (met z'n nieuwe E39) en Michel P (Lotus Exige 111R). Vanaf daar met twee auto's verder. Helaas hadden we niet echt een route om te rijden dus zijn we daar maar binnendoor gereden, niet altijd succesvol (sommige wegen lagen vol met drempels) maar uiteindelijk wel leuk kunnen sturen. Voor mij nog altijd aftasten maar vandaag de auto weer iets beter leren kennen. De Lotus en 4C zijn erg aan elkaar gewaagd, sowieso ontzettend gaaf om ze zo bij elkaar te zien staan. Ik blijf een zwak houden voor Lotus. Michel heeft ook nog even gestuurd en was, ondanks dat er ook verschillen zijn, onder de indruk.
Ik kan er verder nog niet veel over vertellen, het is allemaal nog nieuw en aftasten. Het rijd ook weer heel anders dan de Boxster S. Bij de stap van een Z4 naar een Boxster S vond ik dat een stap omhoog. Qua engineering zit het bij Porsche beter in elkaar.
Van een Boxster S naar een 4C is het niet 'beter', dat is vooral heel 'anders'. Van een geweldige atmo naar een turbo is compleet anders, van handbak naar flippers, van normaal sturen naar onbekrachtigd sturen, van 1355kg naar 895kg. De Porsche was absoluut de betere auto, dit is gewoon anders, het prikkelt je zintuigen nog meer en maakt je nog meer betrokken bij autorijden en dat maakt het ding zo speciaal. En de lijnen in die auto, bloedmooi

-
- Berichten: 15240
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 02:13
- Locatie: Niet ver van Zandvoort
Re: Alfa Romeo 4C
gaaf man! ik voel het helemaal, dat het niet perse beter is... maar daar gaat het toch om bij driving FUN! fun moet het zijn met zo'n bak. En doe macboy een lol en maak verdomme meer foto's (en vooral interieurfoto's ) 

-
- Berichten: 22314
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: Alfa Romeo 4C
Beter is zeker niet leuker. Een willekeurige Audi is ook ontzettend goed, maar daar is ook veel emotie weggepoetst, daar heb ik weinig mee. Het moet allemaal in balans zijn. De Z4 en Boxster S zijn ook veel meer directe concurrenten waardoor je ze beter met elkaar kunt vergelijken en dan vallen die verschillen op (nu lijkt het alsof ik de Z4 helemaal afzeik, maar dat is het niet..). Deze auto wordt ook vergeleken met de Cayman, maar ook met de Lotus. Ik vind 'm dichter bij de Lotus in de buurt zitten. Grootste verschil tussen de 4C en een Lotus is het interieur, de 4C is wat beter aangekleed, iets bruikbaarder voor normaal.
Meer foto's komen nog. Kenteken aan de voorkant zit nog lelijk met tape vast, dus mooie foto's maken schiet momenteel niet zo op.
Meer foto's komen nog. Kenteken aan de voorkant zit nog lelijk met tape vast, dus mooie foto's maken schiet momenteel niet zo op.
- gerard lubbe
- Berichten: 318
- Lid geworden op: 19 aug 2006, 10:59
Re: Alfa Romeo 4C
Heel veel plezier ermee.
- Will F.
- Berichten: 2352
- Lid geworden op: 10 okt 2006, 20:09
Re: Alfa Romeo 4C
Rijden er veel met sticker zie hier: https://youtu.be/F5ljvLgBVOA
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: 328Ti, Bjeffindividual, erwin20vt, Fabian, Wout309t en 4 gasten