rechtsbijstand ingeschakeld

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Luco

Re: rechtsbijstand ingeschakeld

Bericht door Luco » 09 aug 2017, 15:34

Tja dat zal de advocaat van Mike ook vast gelezen hebben. Internet kan ook wel eens tegen je werken.

Erik
Auto: BMW ///M

Bericht door Erik » 09 aug 2017, 15:52

Daarom noem ik dit een imbecielen topic. Je gaat jezelf niet in je voet schieten dat doe je vanaf 2013 continue al. Ik wil niet alle ins en outs kennen, Mike ben ik sinds 2013 nog wel eens op de koffie geweest maar geloof me dan hebben we het niet over jou Theo, niet nodig ook. Laatst zei iemand me "heb je het verhaal van Theo al gehoord" Theo Theo ? Jaaa Theo die altijd meer wil. Nog steeds geen lampje branden. Totdat ik getipt werd over dit topic. Schrijnend. Maar zo Theo. En nu dus ook zo Anko. Zoals ik zei jullie verdienen elkaar. Die motor draait straks op een hoop. En daar gaan jullie Mike de schuld van geven. Dat wordt een korte rechtzaak. Die er toch niet gaat komen.....
Laatst gewijzigd door Erik op 09 aug 2017, 16:05, 1 keer totaal gewijzigd.

Sander-E46

Bericht door Sander-E46 » 09 aug 2017, 16:01

Eigenlijk tot de eerste reactie van Erik nooit bij stil gestaan dat dit verhaal ook nog wel eens een andere zijde kan hebben. Dit brengt in ieder geval perpectief. Verder vind ik de laatste post van Theo dreigend overkomen met uitspraken als niet met rust laten van iemand. Toont zwakte en daar laat je je dan toch redelijk kennen Theo. Hopelijk lezen er hier meer mensen mee en loopt dit verhaal eerlijk af...

Mark W. Scholten

Bericht door Mark W. Scholten » 09 aug 2017, 16:27

Twee partijen, twee verhalen. Ben benieuwd waar dit eindigt.

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 09 aug 2017, 16:45

Mark W. Scholten schreef: 09 aug 2017, 11:05
tomgtr schreef: 09 aug 2017, 11:01
Mark W. Scholten schreef: 09 aug 2017, 10:49 Die auto van Allard ken ik ook nog wel :) Was er destijds bij toen meerdere auto's op de rollerbank gingen in Harskamp. Die goeie oude EM tijd haha
Mark had mijn MY03 WRX naar 280 PK gekieteld. Was ik toen zo blij mee. Uiteindelijk wilde ik ook 600 PK en heb toen een GTR gekocht. :tooth:
Mijn voorlaatste Subaru zat op 330 PK maar veel ellende meegehad ivm een slechte tuning. Gelukkig door Wouter Vreedijk goed opgelost maar uiteindelijk wel helaas weg moeten doen. Uiteindelijk ook bij een GT-R uitgekomen ;)
Altijd leuk zo'n rollenbank dagje, veel deceptie ook vaak om het gemeten vermogen vs de verwachtingen ;) ...

Uit de oude doos :wink: (ook met Wouter)

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2017, 16:56

Ik zie tijden van 2.03 voorbij komen op cpz, ik vind het niet bepaald vlot eerlijk gezegd.

smiley
Auto: Opel Speedster Supercharged

Bericht door smiley » 09 aug 2017, 17:14

Rondetijden zijn eerder gelinkt aan skills dan aan pk's.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 09 aug 2017, 17:25

Booooh schreef: 09 aug 2017, 16:45
Mark W. Scholten schreef: 09 aug 2017, 11:05
tomgtr schreef: 09 aug 2017, 11:01

Mark had mijn MY03 WRX naar 280 PK gekieteld. Was ik toen zo blij mee. Uiteindelijk wilde ik ook 600 PK en heb toen een GTR gekocht. :tooth:
Mijn voorlaatste Subaru zat op 330 PK maar veel ellende meegehad ivm een slechte tuning. Gelukkig door Wouter Vreedijk goed opgelost maar uiteindelijk wel helaas weg moeten doen. Uiteindelijk ook bij een GT-R uitgekomen ;)
Altijd leuk zo'n rollenbank dagje, veel deceptie ook vaak om het gemeten vermogen vs de verwachtingen ;) ...

Uit de oude doos :wink: (ook met Wouter)
Daar was dat trage hok van jou 5 pk minder dan de mijne was het niet? :lollerdelol: :lollerdelol:

Ok, SVM heeft dat gaatje van 5 pk ondertussen er wel uitgemapt zeg maar.

theo300pk+

Bericht door theo300pk+ » 09 aug 2017, 18:37

Riceaux schreef: 09 aug 2017, 15:18 Hee Theo,

Even 1 vraagje. Je zegt dat je vanaf het begin al geen goed gevoel had bij Mike. Waarom heb je em daar nog weer heen gebracht nadat ie veilig draaide op 500 pk? En in dat topic op subaruclub lijkt het ook niet alsof al die vertraging je toen iets uitmaakte. Je praatte het toen zelfs goed voor een groot gedeelte...
Ik begrijp wat je bedoelt. Komt inderdaad tegenstrijdig over.
De realiteit van toen was dat ik aan Mike zat vastgeketend. Weggaan was niet mogelijk. De auto lag meestentijds uit elkaar en alternatieven waren er niet. Weggaan met ontmantelde auto op een trailer met een berg losse onderdelen. Welke tuner wil hieraan zijn handen branden.

Het eerste teken dat Mike niet zuiver op de graat was kwam voor mij met het bewerken van cilinderkoppen.

Een andere klant van Mike had foto's van zijn door Mike bewerkte cilinderkoppen in zijn topic op SCN gezet. Idd heel flink bewerkt maar met nog heel zichtbaar grof met de schoepbewegingen van het frezen. Ik had nog mijn bedenkingen bij die foto's, want die van mij moesten nog aan de beurt komen.
Enfin, hij was er blij mee. En ik dacht dat is idd wel okee. Mijn informeren bij Mike deed hij af als dat grof afwerken niet belangrijk was.

Echter kort daarop liet Mike op zijn eigen topic - 800 of 1000 pk Subaru - foto's van de bewerkte koppen van zijn auto zien; de oppervlakten waren perfect glad afgewerkt zonder enig randje. Het straalde op de foto's er van af.
Kort daarna verscheen er een kort afgemeten bericht van de andere klant over zijn koppen, dat hij dat ook ook wel voor zijn koppen verwachtte.
Met een kort opopvallend antwoordje van Mike dat hij dat uiteraard - ALSNOG - zou doen. Ben benieuwd of Mike dat ook gedaan zou hebben zonder berichtje van de klant.

Omdat ik inmiddels alert was geworden had ik Mike nadrukkelijk gevraagd om mijn bewerkte koppen eerst aan mij te laten zien, alvorens het blok te sluiten. Je raadt het al. Was blok toch gesloten met het verhaal dat die koppen van mij er minstens net zo mooi uitzagen als die van hem. Als doekje voor het bloeden kreeg ik wat onduidelijke foto's op zijn mobiel te zien. Donker en niet te beoordelen.
Die gebeurtenis zette al de toon voor het verdere verloop.
Echter auto en motor lagen al uit elkaar en de boel afblazen zag ik niet zitten.
Ook door het door Mike voorgespiegelde snelle afleveren van de auto/motor.
Dat heb ik uiteindelijke gedurende het hele project gehoord.
Waardoor ik steeds dacht nog even nog even dan ben ik er van af.

Idem dito over het vlakken van blokhelften wat ik heb gevraagd.
Weet nog steeds niet of Mike dat idd heeft gedaan.
Alleen ja ik heb het gedaan want ik heb het helemaal gepolijst. Maar dat is wat anders. Vlakken van blokhelften heb je een bepaalde machine voor nodig die hij zelf niet heeft. Zelfs recht op de man af mijn vraag of ie het nu wel of niet heeft gedaan, geen ja of nee, maar ontwijkend antwoord dat hij heeft gepolijst.
Uiteindelijk zei Mike dan maar dat hij de blokken elders had laten vlakken. Op zijn voormalige adres. Ik het echter nooit gehoord dat hij mijn blokken daar heeft laten vlakken. Ook nooit specificatie van nota aldaar gehad alleen hem betaald.
Steeds maar weer in de trant van, alles is goed en niet meer vragen.
Echter voor mij is het belangrijk. Want met zo'n machine kan je het blok zo fixeren dat precies met een hoek van 90 graden wordt afgeslepen. Glad zijn is een ding, hoek van 90 graden voor helemaal recht op elkaar is wat anders.
Ik heb ook daar Mike van zijn oneerlijke kant meegemaakt.

En nog talloze andere misleidingen en leugens.

Maar ik mijn positie was ik min of meer gegijzeld om me alles te laten welgevallen. Stront maken zou echt niet bijdragen aan een goed resultaat.
Daarom doorlopend contre coeur alles geslikt en naar de buitenwereld Mike veren in zijn kont steken.
Is een ijdeltuit en is erg gevoelig daarvoor. Daarmee kon hij zich naar iedereen op de borst slaan.
En hoog opgeven van zijn geniale technische kennis en de superieure zuigers en drijfstangen etc etc.
Ook op zijn eigen topic kan je lezen hoe hoog hij van de toren blaast en zich overschreeuwt.
Hiermee trachtte ik met gewekte verwachtingen op het forum Mike aan te zetten om verder te werken.
En ook om met hem door een deur te kunnen blijven gaan.
Want kritiek is Mike niet van gediend met alle gevolgen voor de voortzetting van het project en daarmee de investeringen in tijd en geld die ik inmiddels had gedaan.
Naarmate de tijd verstreek had ik steeds meer tijd en geld geinvesteerd. De noodzaak tot het afronden van het project was haast ondraaglijk. Als ik z'n hol had moeten likken had ik dat nog gedaan. Alleen maar om hem gunstig te stemmen.

Dus ik heb me idd laten afschepen en liet het voorkomen alsof ik dat allemaal wel goed vond. Echter dat was niet vrijwillig.
Ik kan niet zoals voor andere consumenten produkten naar een andere winkel gaan als de ene het niet goed doet.

En zo ben ik al die jaren financieel en mentaal tandenknarsend leeggezogen.

Theo

Booooh
Auto: BMW 1M / Nissan GT-R

Bericht door Booooh » 09 aug 2017, 18:49

tomgtr schreef: 09 aug 2017, 17:25 Daar was dat trage hok van jou 5 pk minder dan de mijne was het niet? :lollerdelol: :lollerdelol:

Ok, SVM heeft dat gaatje van 5 pk ondertussen er wel uitgemapt zeg maar.
Volgens mij was het zelfs 10 pk :devil: , gekke was wel dat ik 30 Nm meer koppel had weet ik nog :mrgreen: ...

Maar lekker belangrijk zou ik vandaag zeggen :lollerdelol: ...

Sander-E46

Bericht door Sander-E46 » 09 aug 2017, 19:10

Of dat Mike uberhaupt de fout in gegaan daargelaten, maar toegeven dat je een paar jaar lang alle fouten hebt laten gaan en er nu achteraf over bent gaan klagen is echt een rete domme strategie...

Eric Z
Auto: BMW E46 330i, E46 323Ci

Bericht door Eric Z » 09 aug 2017, 19:20

:hmmm: Eerst de naam niet willen noemen, maar nu ineens geen probleem meer?

Leegezogen worden heb je deels zelf in de hand gehad ga ik vanuit. Doelen stellen en vast leggen met je monteur maar ja is allemaal achteraf dus schiet je niets mee op.
Als je pech hebt zuigt nu een advocaat je leeg...

Luco

Bericht door Luco » 09 aug 2017, 19:21

Ja nogal en eerst zeg je alles ligt uit elkaar en vervolgens heeft die alles in elkaar gezet zonder dat je het hebt gezien en twee regels verder ligt het blok weer uit elkaar.
Het wordt er iig niet duidelijker van.
Nu snap ik de terughoudendheid van je rb ook wat beter.
En gevolgschade is men vaak niet verantwoordelijk voor, alleen de werkelijke materiele schade.

Als ik vraag/opdracht geef mij eerst iets te laten zien voor het dichtgezet wordt en men doet het niet dan maakt men het maar weer open. geen discussie mogelijk.

Nutkees
Auto: Dodge Viper

Bericht door Nutkees » 09 aug 2017, 19:35

Wat een verhaal dit zeg! Afgezien dat er 2 kanten zijn aan het verhaal en ik nooit een 1 kant zal kiezen vind ik het toch niet netjes om alles nu bij naam te noemen.

Nog erger vind ik eigenlijk dat Anko het werk van andere in beeld brengt en zich daar negatief over uit laat. Je hebt naar horen zeggen veel in de keuken kunnen kijken bij jerry, mike en weet ik veel waar nog meer en misschien ook de fouten die hun hebben gemaakt kunnen zien. Dit zorgt er misschien wel voor dat jij niet die exact dezelfde fout gaat maken, maar fouten maken ga je zeker doen en heb je vast ook al gedaan.

Je probeert nu deels concurrentie aan te gaan met de mensen waar je misschien veel hebt kunnen afkijken. Op zich prima, maar brand diezelfde mensen dan niet af op internet.

Puur zo mijn mening in deze. Ik ken je verder niet, ook al zit je gevestigd in mijn woonplaats. Haha

Uitgaan van eigen kracht en niet te veel op je borst kloppen dat je beter bent dan een ander is een goede strategie

328Ti

Bericht door 328Ti » 09 aug 2017, 21:10

En zo is het. Kappen met dat online getrol. Regel het lekker offline en loop niet te janken op het internet. Echt zo verschrikkelijk sneu, wat wil je er nu eigenlijk mee bereiken?...

Daag betreffende voor de rechter of slik het. Punt.

MarkS

Bericht door MarkS » 09 aug 2017, 21:15

Het leest bijna als een spannend jongensboek. Ben totaal niet bekend in het Subaru tuningswereldje maar goed advies is (ook) daar kennelijk lastig te vinden. Denk dat Tom de spijker op z'n kop slaat, goede samenvatting imho van waar het eigenlijk misgaat.
tomgtr schreef: 09 aug 2017, 10:01De tjoener zou misschien een realistischer verwachtingspatroon moeten geven of plannen iets temperen maar aan de andere kant is dat een cash cow vragen te stoppen geld naar je te brengen.

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 09 aug 2017, 21:34

328Ti schreef: 09 aug 2017, 21:10 En zo is het. Kappen met dat online getrol. Regel het lekker offline en loop niet te janken op het internet. Echt zo verschrikkelijk sneu, wat wil je er nu eigenlijk mee bereiken?...

Daag betreffende voor de rechter of slik het. Punt.
Nee joh, beetje reuring :P
:coffee:

Erik

Bericht door Erik » 09 aug 2017, 22:40

theo300pk+ schreef: 09 aug 2017, 18:37
Riceaux schreef: 09 aug 2017, 15:18 Hee Theo,

Even 1 vraagje. Je zegt dat je vanaf het begin al geen goed gevoel had bij Mike. Waarom heb je em daar nog weer heen gebracht nadat ie veilig draaide op 500 pk? En in dat topic op subaruclub lijkt het ook niet alsof al die vertraging je toen iets uitmaakte. Je praatte het toen zelfs goed voor een groot gedeelte...
Ik begrijp wat je bedoelt. Komt inderdaad tegenstrijdig over.
De realiteit van toen was dat ik aan Mike zat vastgeketend. Weggaan was niet mogelijk. De auto lag meestentijds uit elkaar en alternatieven waren er niet. Weggaan met ontmantelde auto op een trailer met een berg losse onderdelen. Welke tuner wil hieraan zijn handen branden.

Het eerste teken dat Mike niet zuiver op de graat was kwam voor mij met het bewerken van cilinderkoppen.

Een andere klant van Mike had foto's van zijn door Mike bewerkte cilinderkoppen in zijn topic op SCN gezet. Idd heel flink bewerkt maar met nog heel zichtbaar grof met de schoepbewegingen van het frezen. Ik had nog mijn bedenkingen bij die foto's, want die van mij moesten nog aan de beurt komen.
Enfin, hij was er blij mee. En ik dacht dat is idd wel okee. Mijn informeren bij Mike deed hij af als dat grof afwerken niet belangrijk was.

Echter kort daarop liet Mike op zijn eigen topic - 800 of 1000 pk Subaru - foto's van de bewerkte koppen van zijn auto zien; de oppervlakten waren perfect glad afgewerkt zonder enig randje. Het straalde op de foto's er van af.
Kort daarna verscheen er een kort afgemeten bericht van de andere klant over zijn koppen, dat hij dat ook ook wel voor zijn koppen verwachtte.
Met een kort opopvallend antwoordje van Mike dat hij dat uiteraard - ALSNOG - zou doen. Ben benieuwd of Mike dat ook gedaan zou hebben zonder berichtje van de klant.

Omdat ik inmiddels alert was geworden had ik Mike nadrukkelijk gevraagd om mijn bewerkte koppen eerst aan mij te laten zien, alvorens het blok te sluiten. Je raadt het al. Was blok toch gesloten met het verhaal dat die koppen van mij er minstens net zo mooi uitzagen als die van hem. Als doekje voor het bloeden kreeg ik wat onduidelijke foto's op zijn mobiel te zien. Donker en niet te beoordelen.
Die gebeurtenis zette al de toon voor het verdere verloop.
Echter auto en motor lagen al uit elkaar en de boel afblazen zag ik niet zitten.
Ook door het door Mike voorgespiegelde snelle afleveren van de auto/motor.
Dat heb ik uiteindelijke gedurende het hele project gehoord.
Waardoor ik steeds dacht nog even nog even dan ben ik er van af.

Idem dito over het vlakken van blokhelften wat ik heb gevraagd.
Weet nog steeds niet of Mike dat idd heeft gedaan.
Alleen ja ik heb het gedaan want ik heb het helemaal gepolijst. Maar dat is wat anders. Vlakken van blokhelften heb je een bepaalde machine voor nodig die hij zelf niet heeft. Zelfs recht op de man af mijn vraag of ie het nu wel of niet heeft gedaan, geen ja of nee, maar ontwijkend antwoord dat hij heeft gepolijst.
Uiteindelijk zei Mike dan maar dat hij de blokken elders had laten vlakken. Op zijn voormalige adres. Ik het echter nooit gehoord dat hij mijn blokken daar heeft laten vlakken. Ook nooit specificatie van nota aldaar gehad alleen hem betaald.
Steeds maar weer in de trant van, alles is goed en niet meer vragen.
Echter voor mij is het belangrijk. Want met zo'n machine kan je het blok zo fixeren dat precies met een hoek van 90 graden wordt afgeslepen. Glad zijn is een ding, hoek van 90 graden voor helemaal recht op elkaar is wat anders.
Ik heb ook daar Mike van zijn oneerlijke kant meegemaakt.

En nog talloze andere misleidingen en leugens.

Maar ik mijn positie was ik min of meer gegijzeld om me alles te laten welgevallen. Stront maken zou echt niet bijdragen aan een goed resultaat.
Daarom doorlopend contre coeur alles geslikt en naar de buitenwereld Mike veren in zijn kont steken.
Is een ijdeltuit en is erg gevoelig daarvoor. Daarmee kon hij zich naar iedereen op de borst slaan.
En hoog opgeven van zijn geniale technische kennis en de superieure zuigers en drijfstangen etc etc.
Ook op zijn eigen topic kan je lezen hoe hoog hij van de toren blaast en zich overschreeuwt.
Hiermee trachtte ik met gewekte verwachtingen op het forum Mike aan te zetten om verder te werken.
En ook om met hem door een deur te kunnen blijven gaan.
Want kritiek is Mike niet van gediend met alle gevolgen voor de voortzetting van het project en daarmee de investeringen in tijd en geld die ik inmiddels had gedaan.
Naarmate de tijd verstreek had ik steeds meer tijd en geld geinvesteerd. De noodzaak tot het afronden van het project was haast ondraaglijk. Als ik z'n hol had moeten likken had ik dat nog gedaan. Alleen maar om hem gunstig te stemmen.

Dus ik heb me idd laten afschepen en liet het voorkomen alsof ik dat allemaal wel goed vond. Echter dat was niet vrijwillig.
Ik kan niet zoals voor andere consumenten produkten naar een andere winkel gaan als de ene het niet goed doet.

En zo ben ik al die jaren financieel en mentaal tandenknarsend leeggezogen.

Theo
Jezelf een slachtofferrol aanmeten is een kunst.
Maar zoals jij het doet verdien je een standbeeld.
Echt geloofwaardig is het allemaal niet Theo en dan druk ik me voorzichtig uit.
Mentaal gegijzeld.
Dat is nogal wat voor een vent die ouder is dan mijn vader.
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

theo300pk+

Bericht door theo300pk+ » 09 aug 2017, 22:51

Je bijdragen op mijn topic zeggen meer over jezelf dan over mij. :kikker:

Erik

Bericht door Erik » 09 aug 2017, 22:55

Post dan ook maar even hoeveel je bij Mike hebt achtergelaten, vind je ook niet ?
En dat je het buskruit niet hebt uitgevonden weten we al jaren. Maar dat het zo erg was ?
Jij gaat enorme spijt krijgen en nog vragen aan de moderators of dit topic aub weg kan.
Theo ! Gedraag je nu eens als een volwassen vent en niet als een 16jarige met een Cita Gilera die 120kmh moet gaan rijden.

tomgtr

Bericht door tomgtr » 09 aug 2017, 22:59

Is Theo René?????

Bram
Auto: Skoda SuperB gezinscontainer

Bericht door Bram » 09 aug 2017, 23:00

Nee

Erik

Bericht door Erik » 09 aug 2017, 23:02

Oh ja, op het moment dat je dit topic opende met zeer eenzijdige berichtgeving, met bovendien maar 1 doel (een ander in discredit brengen) was het niet meer jouw topic, maar werd het ons topic. Dat begrijp je vast wel. Alhoewel...
Laatst gewijzigd door Erik op 09 aug 2017, 23:03, 1 keer totaal gewijzigd.

WJ

Bericht door WJ » 09 aug 2017, 23:03

Rene lijkt een mooi rijdende V8 weer te hebben, als ik FB mag geloven. :D

Lol @ Cita die 120km/h moet.
De link naar het andere topic heeft bij mij ook wel wat vragen opgeroepen, maar de rechter zal vast wel weten wat die er mee aan moet. :) Ben benieuwd!

Erik

Bericht door Erik » 09 aug 2017, 23:04

WJ schreef: 09 aug 2017, 23:03 De link naar het andere topic heeft bij mij ook wel wat vragen opgeroepen, maar de rechter zal vast wel weten wat die er mee aan moet. :) Ben benieuwd!
Ja maar dat was allemaal tijdens een mentale gijzeling lees ik net :tooth:

Plaats reactie