Koude motor, redelijk luid. Als alles eenmaal op temperatuur is is het goed te doen. Ligt er puur aan hoe subtiel je met het gaspedaal omgaat.
Knot schreef: 29 mar 2017, 17:37 Die middendemper weegt ook wat hoor, die had ik er persoonlijk uitgehaald ipv de einddempers.
Sterkte met de enkel.... lekker kijken naar de auto met een flesje (Imola) Rode wijn![]()
Arthur schreef: 29 mar 2017, 18:31 Riceaux wil er wel wat km's opzetten hoor, als dat het probleem is![]()
Ja, dat was wel echt een vereiste.
Ik heb de standaard uitlaat onder me M3, maar ik moet zeggen, die is wel heel erg stil. Als je ook ziet wat voor een lel van een demper dat ding heeft.mark323ti schreef: 13 apr 2017, 18:38 Hele vette bak in een geweldige kleur.
Qua uitlaat hou ik toch meer van het origineel. Elke uitlaat kan een hoop herrie maken. De uitlaat overstemt het geluid van de motor, die heerlijke V8. Vind ik zonde.
Mijn M3 heeft een after market uitlaat. Was in het begin leuk. Bij langere ritten enorm storend. Ik wil die mooie 6 in lijn horen.
Ik heb altijd auto's gehad met aangepaste uitlaten. Het biedt mij een stuk meer beleving en plezier, aangezien ik mijn auto's altijd puur hobbymatig gebruik. Deze combinatie brengt de V8 echt tot leven.mark323ti schreef: 13 apr 2017, 18:38 Hele vette bak in een geweldige kleur.
Qua uitlaat hou ik toch meer van het origineel. Elke uitlaat kan een hoop herrie maken. De uitlaat overstemt het geluid van de motor, die heerlijke V8. Vind ik zonde.
Mijn M3 heeft een after market uitlaat. Was in het begin leuk. Bij langere ritten enorm storend. Ik wil die mooie 6 in lijn horen.
Mijn M3 E36 had alleen een eisenmann einddemper. Niet te luid en toch lekker aanwezig.MParallel schreef: 13 apr 2017, 19:41Ik heb de standaard uitlaat onder me M3, maar ik moet zeggen, die is wel heel erg stil. Als je ook ziet wat voor een lel van een demper dat ding heeft.mark323ti schreef: 13 apr 2017, 18:38 Hele vette bak in een geweldige kleur.
Gebruikers op dit forum: Andry, Arstey, Bakker, Berry1000RR, Bokkepoot, e30touring1990, EvdP, Fabian, Hitz, Joost H., jvb, Marc Sierra, Mark 320iS, Martijn M, Wimo en 5 gasten