Laat maar gebeuren allemaal, nog 7 maanden garantie

Mocht wel eens na 3 maanden.....toch 2,5 K Euro die ik nog terugkreeg.
  Mocht wel eens na 3 maanden.....toch 2,5 K Euro die ik nog terugkreeg. 

)
 )mwah, valt me niet echt tegen hoor.Sander Spoolder schreef:Valt me toch nog wel zwaar tegen dat er allemaal stuk is en stuk gaat aan je Coupé.
Dat zie je niet zo vaak.
ff doorbijten en dan zorgeloos rijden
 ) Koppeling na 100K kan. Maar een waterpomp, een thermostaat, een raammechanisme, wat spanrollen, een snaartje. Allemaal niet spannend. Zijn dingen die nu eenmaal slijten. Vervelend is het wel allemaal.
 ) Koppeling na 100K kan. Maar een waterpomp, een thermostaat, een raammechanisme, wat spanrollen, een snaartje. Allemaal niet spannend. Zijn dingen die nu eenmaal slijten. Vervelend is het wel allemaal.  
 Vergeet niet dat Fabian er dermate blij mee is dat ie er 50.000km per jaar mee rijdtSander Spoolder schreef:Valt me toch nog wel zwaar tegen dat er allemaal stuk is en stuk gaat aan je Coupé.
Dat zie je niet zo vaak.
ff doorbijten en dan zorgeloos rijden
 Ding heeft dus nogal wat te lijden
  Ding heeft dus nogal wat te lijden   
  Zo'n raam dat elke keer iets open en dicht gaat bij instappen, elektrisch bedienbare stoelen enz. enz.
  Zo'n raam dat elke keer iets open en dicht gaat bij instappen, elektrisch bedienbare stoelen enz. enz.  

Dat zijn wel kilometers zegFasteddie schreef:Zo is het Niels...goed doorijden met die hap in de garantie...dan weet je dat de kinderziektes eruit zijn en je gewoon door kan blijven knallen NA de garantie.....ik denk dat ik met de M5 in de 6 maanden Beier garantie net de 25.000 niet haal....maar nu al na 18.000km na ruim 4 maanden loopt alles nog steeds als een zonnetje
Have fun !!!
 maar dan weet je ook wel wat je hebt inmiddels
  maar dan weet je ook wel wat je hebt inmiddels   Ik denk dat ik in de garantie periode ongeveer tot 8000km kom aangezien er een vakantie bij zit. Lijkt me ook genoeg en de Z is na bijna 3000km tot op heden probleemloos en zonder olie verbruik dus dat komt wel goed  8)
  Ik denk dat ik in de garantie periode ongeveer tot 8000km kom aangezien er een vakantie bij zit. Lijkt me ook genoeg en de Z is na bijna 3000km tot op heden probleemloos en zonder olie verbruik dus dat komt wel goed  8)  

Andere dealer, eens kijken hoe het er hier aan toe gaat.Dennis van der Schoot schreef:Bij dezelfde dealer Fabian? Of toch maar een andere?
Nee hoor, rijdt prima. Of je nou een 4 of een 6 bak hebt, op top draaien ze allemaal max rpm, dus dat maakt geen flikker uitKnot schreef:Fabian, vind je die 4bak niet vervelend? Ik pak afentoe de starlet 1.0 4bak maar ga eigenlijk niet verder dan 100km/u omdat ie anders toch wat toeren gaat maken. 150 is ook geen probleem maar zuinig en stil is het dan niet echt meer.
Wel grappig, bij 100km/u en bwegen/stad rij je moet dit soort auto's tegen de 1:20, en de wegenbelasting ligt tussen de 11 en de 20 euro
Is ie van voor 1987 dan bij polisdirect of knmv een oldtimerverzekering voor 7 euro per maand afsluiten
 Maar zon 1.1tje is niet echt gemaakt om veel harder als 120 te rijden. En bij 120 is het erg relaxed rijden moet ik zeggen. Misschien wel net zo stil als mn Coupe
 Maar zon 1.1tje is niet echt gemaakt om veel harder als 120 te rijden. En bij 120 is het erg relaxed rijden moet ik zeggen. Misschien wel net zo stil als mn Coupe  
Zo'n Starlet loopt al toch al zo'n 100 in z'n 2?Knot schreef:Fabian, vind je die 4bak niet vervelend? Ik pak afentoe de starlet 1.0 4bak maar ga eigenlijk niet verder dan 100km/u omdat ie anders toch wat toeren gaat maken. 150 is ook geen probleem maar zuinig en stil is het dan niet echt meer.
Wel grappig, bij 100km/u en bwegen/stad rij je moet dit soort auto's tegen de 1:20, en de wegenbelasting ligt tussen de 11 en de 20 euro
Is ie van voor 1987 dan bij polisdirect of knmv een oldtimerverzekering voor 7 euro per maand afsluiten

Ze wisten dus nog precies wie ik was daar
 Ze wisten dus nog precies wie ik was daar   Accoordaanvraag bij Europlus is nu verder in behandeling....
 Accoordaanvraag bij Europlus is nu verder in behandeling....