Laat maar gebeuren allemaal, nog 7 maanden garantie

mwah, valt me niet echt tegen hoor.Sander Spoolder schreef:Valt me toch nog wel zwaar tegen dat er allemaal stuk is en stuk gaat aan je Coupé.
Dat zie je niet zo vaak.
ff doorbijten en dan zorgeloos rijden
Vergeet niet dat Fabian er dermate blij mee is dat ie er 50.000km per jaar mee rijdtSander Spoolder schreef:Valt me toch nog wel zwaar tegen dat er allemaal stuk is en stuk gaat aan je Coupé.
Dat zie je niet zo vaak.
ff doorbijten en dan zorgeloos rijden
Dat zijn wel kilometers zegFasteddie schreef:Zo is het Niels...goed doorijden met die hap in de garantie...dan weet je dat de kinderziektes eruit zijn en je gewoon door kan blijven knallen NA de garantie.....ik denk dat ik met de M5 in de 6 maanden Beier garantie net de 25.000 niet haal....maar nu al na 18.000km na ruim 4 maanden loopt alles nog steeds als een zonnetje![]()
Have fun !!!
Andere dealer, eens kijken hoe het er hier aan toe gaat.Dennis van der Schoot schreef:Bij dezelfde dealer Fabian? Of toch maar een andere?
Nee hoor, rijdt prima. Of je nou een 4 of een 6 bak hebt, op top draaien ze allemaal max rpm, dus dat maakt geen flikker uitKnot schreef:Fabian, vind je die 4bak niet vervelend? Ik pak afentoe de starlet 1.0 4bak maar ga eigenlijk niet verder dan 100km/u omdat ie anders toch wat toeren gaat maken. 150 is ook geen probleem maar zuinig en stil is het dan niet echt meer.
Wel grappig, bij 100km/u en bwegen/stad rij je moet dit soort auto's tegen de 1:20, en de wegenbelasting ligt tussen de 11 en de 20 euro
Is ie van voor 1987 dan bij polisdirect of knmv een oldtimerverzekering voor 7 euro per maand afsluiten
Zo'n Starlet loopt al toch al zo'n 100 in z'n 2?Knot schreef:Fabian, vind je die 4bak niet vervelend? Ik pak afentoe de starlet 1.0 4bak maar ga eigenlijk niet verder dan 100km/u omdat ie anders toch wat toeren gaat maken. 150 is ook geen probleem maar zuinig en stil is het dan niet echt meer.
Wel grappig, bij 100km/u en bwegen/stad rij je moet dit soort auto's tegen de 1:20, en de wegenbelasting ligt tussen de 11 en de 20 euro
Is ie van voor 1987 dan bij polisdirect of knmv een oldtimerverzekering voor 7 euro per maand afsluiten
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Bing [Bot], liquidpopcorn, TurboClouseau en 2 gasten