Golf V GTI (Update met wat foto's!)
- Macboy
-
- Niels
- Auto: Prius+
Dik hoor 8) precies mooi laag en de kleur in combi met meegespoten delen lijkt erg dik en ergens een beetje meer chique a la R32. Erg mooi! Ik heb laatst in een nieuwe V GTI gereden met de standaard 200pk en ik had het idee dat ie een beetje ademnood had bovenin toeren. Dat zal met een chip en 280pk opgelost zijn

-
Hij trekt nu best goed door tot bovenin de toeren. Al merk je wel dat het vermogen echt bovenin (boven de 6500rpm) iets afneemt. Maar totaal niet meer te vergelijken met standaard, verschil is aanzienlijk.Niels schreef:
Dik hoor 8) precies mooi laag en de kleur in combi met meegespoten delen lijkt erg dik en ergens een beetje meer chique a la R32. Erg mooi! Ik heb laatst in een nieuwe V GTI gereden met de standaard 200pk en ik had het idee dat ie een beetje ademnood had bovenin toeren. Dat zal met een chip en 280pk opgelost zijnWel een rappe wagen al trouwens en echt een lekker ding 8) Welke type schokdemper heb je nu van Bilstein?
Ik rij met een B12 set van Bilstein, dus een vaste set met iets verlaging. Redelijk hard, maar wegligging is totaal getransformeerd ten opzichte van standaard. Verschil in wegligging is nog leuker dan de toename in vermogen! Echt een must voor een GTI, mits je kan leven met een behoorlijk stuggere auto.
-
Zoals ik al zei, ik heb even snel wat foto's geschoten. Forepark ligt om de hoekHans GP1630 schreef:Je ben toch geen ADO fan he, kees(forepark foto's)
Blijft een mooi ding, ik weet alleen niet of ik dit nu mooier vind.. wat ik wel mooi vind is het geluid wat er uit komt! 8)

Het wordt weer eens tijd voor een minimeeting Hans, beetje brullen met die spullen

- MartijnGizmo
Topfoto!k33z schreef:Hierbij nog even een foto die ik vorige week gemaakt heb.
Voor de pixelpeepers, let niet op de ruis maar had geen statief bij me (en niet iets wat daarvoor dienst kon doen) dus hoge ISO en veel ruis.
Ga binnenkort nog wel eens een leuke serie schieten.
[img:800:533]http://www.xs4all.nl/~kvermeer/Golf%20GTI%20(klein).jpg[/img]
- Tristan
+1k33z schreef: Ik rij met een B12 set van Bilstein, dus een vaste set met iets verlaging. Redelijk hard, maar wegligging is totaal getransformeerd ten opzichte van standaard. Verschil in wegligging is nog leuker dan de toename in vermogen! Echt een must voor een GTI, mits je kan leven met een behoorlijk stuggere auto.
Vind de Bilstein B12 de beste optie die ik genomen heb. 280pk is leuk, maar moet het wel kwijt kunnen op de weg. Met de Bilstein's lukt dat, dus daarom de beste mod.

- Macboy
- Macboy
-
Re: Golf V GTI (Update met wat foto's!)
Oh oh, vorige week een BBS wiel kapot gereden op een stoep (bochtje te kort genomen).
Wiel is beschadigd, maar wel te herstellen. Spuiter zegt alleen dat de kleur nooit hetzelfde gaat worden, dus heb ik twee keuzes:
1. Velg repareren en vier wielen spuiten
2. Nieuwe velg kopen
Als ik kies voor optie 1 overweeg ik de wielen glimmend zwart te laten spuiten. Heb hier even een shopje van gemaakt, maar ben er nog niet uit............. Zwarte wielen zijn stoerder, de zilvere wielen sjieker (dat vind ik eigenlijk beter bij de auto passen).

Wiel is beschadigd, maar wel te herstellen. Spuiter zegt alleen dat de kleur nooit hetzelfde gaat worden, dus heb ik twee keuzes:
1. Velg repareren en vier wielen spuiten
2. Nieuwe velg kopen
Als ik kies voor optie 1 overweeg ik de wielen glimmend zwart te laten spuiten. Heb hier even een shopje van gemaakt, maar ben er nog niet uit............. Zwarte wielen zijn stoerder, de zilvere wielen sjieker (dat vind ik eigenlijk beter bij de auto passen).
- Arthur
- Auto: Nr.51
2 wielen spuiten is genoeg en die aan 1 kant monteren. Dan ziet niemand het
En zo als het nu is is het mooier.

- Maik
Hey Kees, alles goed?!
Met je wagen wat minder dus
Om eerlijk te zijn vind ik zilver mooier staan, en zoals Arthur al zegt, je hoeft er maar 2 te laten spuiten.
Hoe duur is een nieuwe velg en hoe duur is spuiten per velg?

Met je wagen wat minder dus

Om eerlijk te zijn vind ik zilver mooier staan, en zoals Arthur al zegt, je hoeft er maar 2 te laten spuiten.
Hoe duur is een nieuwe velg en hoe duur is spuiten per velg?
-
Heb maar een nieuwe velg besteld, uiteindelijke 100 euro (ex BTW) duurder dan 2 velgen spuiten. Wil gewoon dat het weer helemaal in orde is.
Huidige velg heeft nu hele flinke stoeprandschade, misschien nog wel voor weinig te slijten op marktplaats.
Huidige velg heeft nu hele flinke stoeprandschade, misschien nog wel voor weinig te slijten op marktplaats.
-
Goede keus!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ook nu kun je kleurverschil krijgen.