ook geen scherp beeld dus wist niet wie nou wat was

maar wel gekeken en 6de plek is super, op naar plek 4 of 5 in de volgende race.
Niemand?Luco schreef:Wat is de beste tribune in Barcelona A of H??
Ik was in februari daar, hele circuit paar keer rondgelopen en alle tribunes wel gehad. Ik zou voor A gaan, mooi gedeelte daar en die chicane bij H is wel erg langzaam en niet spannend imo. En anders eens op het forum van F1fanatic.co.uk vragen, daar kun je vaak ook wel goeie tips over de beste plekken krijgen.Luco schreef:Nee, ik ga naar Barcelona en twijfel tussen A of H.
Wouter81 schreef:Ik was in februari daar, hele circuit paar keer rondgelopen en alle tribunes wel gehad. Ik zou voor A gaan, mooi gedeelte daar en die chicane bij H is wel erg langzaam en niet spannend imo. En anders eens op het forum van F1fanatic.co.uk vragen, daar kun je vaak ook wel goeie tips over de beste plekken krijgen.Luco schreef:Nee, ik ga naar Barcelona en twijfel tussen A of H.
Idd, bij H zie je ze best lang maar ik vind het gedeelte te langzaam daar, bij A meer snelheid en kans op uitremacties einde rechte stuk. Een F1 auto op snelheid vind ik verder ook leuker om te zien dan dat langzame gepriegel bij die chicane en in dat stadiondeel maar da's persoonlijk. Inhaalacties ga je in dat stadiondeel ook niet of amper zien denk ik.Luco schreef:Wouter81 schreef:Ik was in februari daar, hele circuit paar keer rondgelopen en alle tribunes wel gehad. Ik zou voor A gaan, mooi gedeelte daar en die chicane bij H is wel erg langzaam en niet spannend imo. En anders eens op het forum van F1fanatic.co.uk vragen, daar kun je vaak ook wel goeie tips over de beste plekken krijgen.Luco schreef:Nee, ik ga naar Barcelona en twijfel tussen A of H.
Ja had al gezocht enzo, meningen zijn verdeeld over A en H
bij A zie je ze aanremmen en bij H zie je het hele stadiumgedeelte, lastige.
Volgens mij is de 'klassieke' motor bij geen enkele fabrikant een groot probleem(behalve de ploffende Renault vooral de eerste helft vorig jaar). De grote winst (en dus ook verlies) zit hem in alle terugwin componenten het opslaan van de energie en de mogelijkheid deze energie weer gedoseerd op de weg te krijgen. En ook voor het laden(harvesten) geldt dat de auto dan ook bestuurbaar moet blijven. En natuurlijk zonder dat het je veel conventioneel vermogen kost.Luco schreef:Ik snap werkelijk niet wat red bull met de renault motor heeft gedaan, blijkbaar was die in de basis niet zo slecht, zouden de kers systemen dan zoveel verschil maken?
Want intern is er volgens mij niks veranderd.
Max Verstappen staat er goed op bij Helmut Marko, de grote baas van het autosportproject van Red Bull. De Oostenrijker laat in het Duitse Auto Bild doorschemeren dat de Nederlander aan het eind van dit seizoen een goede kans maakt op promotie van Scuderia Toro Rosso naar Red Bull Racing.
Verstappen debuteerde in 2015 in de Formule 1 en maakte sindsdien veel indruk. Vorig jaar behaalde hij twee vierde plaatsen in de Toro Rosso en ook in de eerste Grands Prix van dit seizoen waren de prestaties van de 18-jarige Nederlander uitstekend te noemen. Een derde jaar bij Scuderia Toro Rosso ligt niet voor de hand, geeft Marko toe. Hij erkent dat Red Bull Racing lonkt voor de Limburger. "Heel goede coureurs hebben altijd maximaal twee jaar bij Toro Rosso gereden en maakten daarna promotie. En Verstappen is extreem goed."
De grote vraag lijkt vooral wat Red Bull gaat doen als Verstappen inderdaad doorschuift. Daniel Ricciardo en Daniil Kvyat vormen momenteel het rijderspaar van Red Bull Racing. Aan Ricciardo wordt flink getrokken door Ferrari, maar volgens Auto Bild heeft Marko inmiddels aan de Italianen laten weten dat de Australiër niet beschikbaar is. "Het is geen geheim dat Ferrari al in 2015 in Daniel geïnteresseerd was", zegt Marko. Het contract van de drievoudig Grand Prix-winnaar bij Red Bull Racing loopt door tot het eind van 2017.
Kvyat, de tweede coureur van Red Bull Racing, werd afgelopen weekend derde in de Grand Prix van China. Ricciardo kwam in Melbourne, Bahrein en China als vierde over de finish en staat derde in het WK.
Dat zou wat zijn, dan ben ik er live bijErikS schreef:Zou 't?
Volgend raceweekend verstappen @rb?
Max Verstappen rijdt mogelijk vanaf volgende week in de GP van Spanje voor het topteam van Red Bull Racing. Dat meldt website motorsport.com. De 18-jarige Limburger zou Daniil Kvyat vervangen bij Red Bull.
Kvyat crashte de afgelopen week nogal eens in de GP van Rusland en Helmut Marko, de teambaas van Red Bull, zou nu besloten hebben om Verstappen de plek van Kvyat te geven bij het topteam van Red Bull. Kvyat zou dan weer de plek van de Nederlander overnemen bij Toro Rosso.
Gebruikers op dit forum: Marc Sierra en 2 gasten