KTM X- BOW Clubsport, Update p7
-
Re: KTM X- BOW Clubsport, Circuitvideo p6
Voor mij het mooiste wat er op autogebied is. Geweldig!!!!
- Roy RS
Hier zie je een beetje hoe laag de KTM eigenlijk is, de spiegels komen nauwelijks boven de klink van een normale auto uit...een SUV lijkt soms wel een vrachtwagen en een vrachtwagen lijkt soms...een hele grote berg vrachtwagen

en zo koud was het vanmorgen

dadelijk even de remolie verversen

en zo koud was het vanmorgen
dadelijk even de remolie verversen
-
2 graden. Weet niet of je een kachel erin hebt zitten, maar kan je anders wel een skibroek aanraden. Vind ik zelf voor de winter meestal erg prettig. 

- Paskal
- Auto: meerdere
Eergister op de Ring reed er ook weer eentje rond met iets van een bagage-box erop.

- Roy RS
Geen kachel, ben geen watje! Tot 5 graden lukt t met skijack en kol, racehandschoenen, daaronder vrees ik dat de skibroek erbij komt inderdaad.
Met die bagagedrager is n gt, die hebben ramen rondom en er kan idd n kofferset op.
Technisch zijn die gelijk en ik zie dat hij wat clubsport goodies erop heeft, dus die zal wel wat getweaked zijn. Is ook nodig want ze zijn wat zwaarder.
Met die bagagedrager is n gt, die hebben ramen rondom en er kan idd n kofferset op.
Technisch zijn die gelijk en ik zie dat hij wat clubsport goodies erop heeft, dus die zal wel wat getweaked zijn. Is ook nodig want ze zijn wat zwaarder.
-
Worden ze zo verkocht met die raam partij? Ik vindt het niet lelijk.
Er kan geen dak op toch?
Er kan geen dak op toch?
-
OnlineWJ
Ja, dat is de GT uitvoering.jacobt schreef:Worden ze zo verkocht met die raam partij? Ik vindt het niet lelijk.
Er kan geen dak op toch?
http://www.ktm.com/x-bow/x-bow-gt/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Wel vet zo hoor ...

-
Supergaaf.
- Roy RS
Is wel ok idd, maar ik prefereer de hardcore versie!
Als je op de eerste pagina kijkt,zie je dat ik een imitatie GT vooruit heb, maar die heb ik er nooit op, misschien probeer ik dat als t echt koud wordt toch eens
Als je op de eerste pagina kijkt,zie je dat ik een imitatie GT vooruit heb, maar die heb ik er nooit op, misschien probeer ik dat als t echt koud wordt toch eens
- Roy RS
Voor degene die het nog steeds leuk vinden om te bekijken, ik ben zondag met Hans R en een maatje met een Donkervoort naar Spa geweest met LOT. Er mag dan alleen op het recht en alleen links ingehaald worden, bij voorkeur alleen als de voorganger aangeeft je gezien te hebben, op zich wel een leuk principe, het voelt allemaal wat veiliger aan en er waren dan ook leuk wat relatief exotische auto's aanwezig zoals een McLaren, MP4-12c (?), een 458, wat Porsches, een Ariel Atom (deze man heeft ook naar de mijne gekeken destijds), een Vanquish, CSL, M3 performance pack( of hoe heet zo'n frozen grey apparaat) en natuurlijk een berg Lotussen waaronder een paar 2-11's, Exiges van nieuwe en oude soort met 4 en 6 cilinders.
Het ging hartstikke lekker, ochtend was gewoon nat, compleet met spray enzo, rest van de dag kwam er een droge lijn, maar in de schaduwstukken bleef het wat listig met vochtige gladde stukken in de remzones. Ik durfde iig de curbs aan de buitenkant van de baan niet te gebruiken en heb gewoon voorzichtig aan zo vlot mogelijk geprobeerd te rijden.
In het nat ging het eigenlijk heel leuk, dan leer je de baan echt "goedkoop", dus op lage snelheid goed kennen, je kunt mooi lijnen oefenen en je voelt elk hobbeltje, kantelingetje enz in de baan, want bij het minste foutje schuift hij weg. Erg leuk en de balans bleek weer erg goed, want toen het tempo wat opliep waren remfoutjes en andere verkeerde inschattingen die wat glijen tot gevolg hadden perfect op te vangen.
Ik heb genoten in ieder geval, de video's:
hier wordt ik op Kemmel straight voorbij gebulderd door een McLaren, altijd mooi:
Hier op 2 minuten kom ik achter een Vanquish van het nieuwe type, erg cool om te zien:
Hier kom ik bij uitrijden pits achter de Atom, die had ik in het nat erg makkelijk te pakken, dus ik wilde er weer voor gaan, maar ik verremde in mijn enthousiasme (en omdat ik nog niet gewend was aan een passagier) en toen was de hoop al aardig vervlogen:
Dit is nog redelijk vroeg op de dag waar het nog redelijk nat is en ik de lijnen een beetje probeer meester te maken, een CSL komt me voorbij zeilen en ik kon hem niet bijhouden...hij zal wel beter rijden, maar op een droge baan en met de kennis van nu zal ik wel wat beter blijven plakken denk ik. Ik moet zeggen dat ik me verbaasde hoe veel grip hij leek te hebben
Verder komt de 458 ook nog voorbij geblazen
Hier was het lekker rustig op de baan, aan het eind kom ik achter een gele Exige van het oude type en die kom ik niet voorbij, op het recht moet ik welliswaar van het gas af, maar mijn cohones waren te klein om op het natte deel te gaan om te passeren en daarbij zou hij dan toch in de bochten weer op mijn kont zitten, leuk om te zien hoeveel het kan schelen als je gewoon wat beter stuurt en misschien wat meer baankennis toepast.
Later bij Hans in de Elise zag ik ook dat het best wat scheelt hoe mooi hij hem rondstuurt, hij leek helemaal niet bang om op het nat te remmen of bochten te nemen, dus dat zit vast vooral tussen mijn oren.
Het ging hartstikke lekker, ochtend was gewoon nat, compleet met spray enzo, rest van de dag kwam er een droge lijn, maar in de schaduwstukken bleef het wat listig met vochtige gladde stukken in de remzones. Ik durfde iig de curbs aan de buitenkant van de baan niet te gebruiken en heb gewoon voorzichtig aan zo vlot mogelijk geprobeerd te rijden.
In het nat ging het eigenlijk heel leuk, dan leer je de baan echt "goedkoop", dus op lage snelheid goed kennen, je kunt mooi lijnen oefenen en je voelt elk hobbeltje, kantelingetje enz in de baan, want bij het minste foutje schuift hij weg. Erg leuk en de balans bleek weer erg goed, want toen het tempo wat opliep waren remfoutjes en andere verkeerde inschattingen die wat glijen tot gevolg hadden perfect op te vangen.
Ik heb genoten in ieder geval, de video's:
hier wordt ik op Kemmel straight voorbij gebulderd door een McLaren, altijd mooi:
Hier op 2 minuten kom ik achter een Vanquish van het nieuwe type, erg cool om te zien:
Hier kom ik bij uitrijden pits achter de Atom, die had ik in het nat erg makkelijk te pakken, dus ik wilde er weer voor gaan, maar ik verremde in mijn enthousiasme (en omdat ik nog niet gewend was aan een passagier) en toen was de hoop al aardig vervlogen:
Dit is nog redelijk vroeg op de dag waar het nog redelijk nat is en ik de lijnen een beetje probeer meester te maken, een CSL komt me voorbij zeilen en ik kon hem niet bijhouden...hij zal wel beter rijden, maar op een droge baan en met de kennis van nu zal ik wel wat beter blijven plakken denk ik. Ik moet zeggen dat ik me verbaasde hoe veel grip hij leek te hebben

Hier was het lekker rustig op de baan, aan het eind kom ik achter een gele Exige van het oude type en die kom ik niet voorbij, op het recht moet ik welliswaar van het gas af, maar mijn cohones waren te klein om op het natte deel te gaan om te passeren en daarbij zou hij dan toch in de bochten weer op mijn kont zitten, leuk om te zien hoeveel het kan schelen als je gewoon wat beter stuurt en misschien wat meer baankennis toepast.
Later bij Hans in de Elise zag ik ook dat het best wat scheelt hoe mooi hij hem rondstuurt, hij leek helemaal niet bang om op het nat te remmen of bochten te nemen, dus dat zit vast vooral tussen mijn oren.
- Vanreijmersdal
Re: KTM X- BOW Clubsport, VIDEO SPA francorchamps op p7

Met welke banden reed je daar?
- Roy RS
Vanreijmersdal schreef:ik blijf dat leuk vinden.
Met welke banden reed je daar?
Dat zijn federal 595 rs-r banden, daar laat ik het nodige liggen, met r888 had ik stukken meer grip, maar ze zitten erop en ik vond t te ver gaan ze alle 4 te wisselen terwijl ze nog goed zijn. Slijten doen ze weinig...meestal zou ik dat fijn vinden, nu even niet

-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Ha, je was tweety @7min goed zat zie ikRoy RS schreef:Dit is nog redelijk vroeg op de dag waar het nog redelijk nat is en ik de lijnen een beetje probeer meester te maken, een CSL komt me voorbij zeilen en ik kon hem niet bijhouden...hij zal wel beter rijden, maar op een droge baan en met de kennis van nu zal ik wel wat beter blijven plakken denk ik. Ik moet zeggen dat ik me verbaasde hoe veel grip hij leek te hebben![]()

Wat was het ook weer?......oh ja: niet rechts inhalen, niet in de bochten, niet uitremmen, en niet zonder toestemming.

Goed te zien dat je vanaf 14:24 toch nog even moest werken om het opeltje te verschalken

- Roy RS
Ha, je was tweety @7min goed zat zie ik
Wat was het ook weer?......oh ja: niet rechts inhalen, niet in de bochten, niet uitremmen, en niet zonder toestemming.
Goed te zien dat je vanaf 14:24 toch nog even moest werken om het opeltje te verschalken
[/quote]
Tweety, tja, ik dacht dat ie me voorbij liet door midden op het recht te gaan remmen
Opeltje, dat was altijd al goed qua prijs/kwaliteit, loopt lekker door! Jouw ervaring zal natuurlijk ook wat helpen!

Tweety, tja, ik dacht dat ie me voorbij liet door midden op het recht te gaan remmen

Opeltje, dat was altijd al goed qua prijs/kwaliteit, loopt lekker door! Jouw ervaring zal natuurlijk ook wat helpen!
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Wat een geweldige auto, het rijplezier straalt er vanaf in die filmpjes.
Veel puurder dan dat wordt het volgens mij niet...

- Mathieu
SUPER gave ervaring afgelopen zondag, Roy

- Jules
- Auto: F31 320d|1100 Evo SP|848Evo
Wat een vet apparaat 

- GTRene
kijk Roy, jou auto komt ook voor in het lijstje die ze getest hebben door de jaren
http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... 08900.html" onclick="window.open(this.href);return false;Top 50 Supertest
Die schnellsten Sportwagen in Hockenheim
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Van de winter een andere supercharger erop, en dan ben ik weer in jouw categorie pk per ton.Roy RS schreef:Opeltje, dat was altijd al goed qua prijs/kwaliteit, loopt lekker door!
Dan gaan we het nog een keer proberen.

- Roy RS
eigenlijk weinig updates, het is zo'n beetje kerst en ik heb nog gewoon lekker zonder sjaal of handschoenen rondgereden, wel even wat minder ivm kerstdrukte, maar dan is het extra fun als het zover is.
Volgende week ga ik voor de winter de voorruit er toch maar weer eens opzetten, dat houdt je lekker uit de wind, dus dan kan ik als het wel koud wordt ook nog gewoon rijden, mits geen pekel of ranzigheid op de weg.
Binnenkort ook de nodige sapjes en filters bestellen en het beestje eens wat onderhoud gaan geven, dat is ook altijd leuk...
Volgende week ga ik voor de winter de voorruit er toch maar weer eens opzetten, dat houdt je lekker uit de wind, dus dan kan ik als het wel koud wordt ook nog gewoon rijden, mits geen pekel of ranzigheid op de weg.
Binnenkort ook de nodige sapjes en filters bestellen en het beestje eens wat onderhoud gaan geven, dat is ook altijd leuk...
- Roy RS
Laatste update is alweer lang geleden, nu heb ik inmiddels ook wat zinnigs te melden.
De grote beurt is gegeven en toen is het netjes maken begonnen. Ik had een stukje wrap op mijn anti wheel-bang druppel zitten omdat een steen een gat erin geslagen had. Dat komt heel veel voor, men ziet het als een soort slijtdeel, die stenen komen tegen het 'goedkope' glasfiber ipv tegen de carbon monocoque. Toch zag ik er wel hobby in om het deel te repareren en te laten spuiten.
Gat

Uiteinden van de scheurtjes ingeboord tegen doorscheuren

Scheurtjes ingeveil zodat er pasta tussen kan, voor wat meer stevigheid

Dichtgezet met 2 componenten poly plamuur

Geschuurd

De spuitplamuur en zijdeglans lak heb ik de spuiter laten doen, autoschade Verbakel levert mij altijd mooi werk met aandacht.

Even beetje carbon folie aan de binnenzijde tegen de ergste steenslag

Rollover bars waren dof, wellicht iemand stickers verwijdert met verkeerd spulleke ofzo

Nieuw in de hoogglans

Nieuw ori KTM "rauleder" ( is dat alcantara suede ofzo?) stuur gekocht en omgezet

De grote beurt is gegeven en toen is het netjes maken begonnen. Ik had een stukje wrap op mijn anti wheel-bang druppel zitten omdat een steen een gat erin geslagen had. Dat komt heel veel voor, men ziet het als een soort slijtdeel, die stenen komen tegen het 'goedkope' glasfiber ipv tegen de carbon monocoque. Toch zag ik er wel hobby in om het deel te repareren en te laten spuiten.
Gat
Uiteinden van de scheurtjes ingeboord tegen doorscheuren
Scheurtjes ingeveil zodat er pasta tussen kan, voor wat meer stevigheid
Dichtgezet met 2 componenten poly plamuur
Geschuurd
De spuitplamuur en zijdeglans lak heb ik de spuiter laten doen, autoschade Verbakel levert mij altijd mooi werk met aandacht.
Even beetje carbon folie aan de binnenzijde tegen de ergste steenslag
Rollover bars waren dof, wellicht iemand stickers verwijdert met verkeerd spulleke ofzo
Nieuw in de hoogglans
Nieuw ori KTM "rauleder" ( is dat alcantara suede ofzo?) stuur gekocht en omgezet
- Riceaux
Re: KTM X- BOW Clubsport, Update p7
Netjes weer Roy! Nu weer km's vreten met dat ding? 

-
Heb je mooi opgelost en heeft Twan weer mooi gespoten 

- Roy RS
Ik heb wat minder tijd, nieuwe drukke baan, maar de nodige km's gaan wel komen idd! Cars&coffee dusseldorfop 29 mei en dagje Zolder in juni, maar vooral vaak even knallen in de avonduren natuurlijk.