Dat zijn mooie resultaten idd! Dan liever een 320d, scheelt veel tov 325d of 330d. En tov 330d heb je dan toch wat minder gewicht en kun je bijna 1/20 rijden. Dat haalde ik eerder in ieder geval in de sedans waar ik een paar maanden in heb geredenKnot schreef:320d met chip is dan toch de meest voordelige keuze? Alleen je hebt er al 2 gehad zeg je zelf al....
http://www.br-performance.be/nl-be/chip ... 3860-320d/" onclick="window.open(this.href);return false;
220pk/440nm al vind ik er niet heel veel bij komen maar ding zit standard natuurlijk al lekker in zn vermogen.
Het grote F3x (occasion) topic
-
Re: Het grote F30 (occasion) topic
- Knot
Tsja, dat is een keuze die je zelf moet maken.... ik zeg 220d > 320d touring als je niks mee hoeft te nemen (ook geen passagiers)
-
- Auto: GR86|California|Grand Vitara
Is ook de reden dat ik een Mini Cooper S (en een motor) naast m'n V60 PIH heb gekocht, voor de DF. Het stuurgevoel is inderdaad vrij ruk in de V60. De stap destijds van een Golf GTI naar V60 was iets teveel voor mijn DF hart. De financiele voordelen vind ik nog steeds erg lekker maar kan wel begrijpen dat mensen weer voor een auto gaan die meer rijplezier oplevert. Als cruiser is 'ie trouwens wel heerlijk.ErikS schreef:Opvallend, ik hoor dit zo'n beetje van alle V60 plugin berijders die ik ken....Ik ga denk ik afscheid nemen van mijn V60 D6 plug-in (inc polestar chip). Ik vind hem super veilig, luxe en comfortabel, maar toch wel erg zwaar en geeft niet de lol van de besturing van een BMW.
Iedereen begint zoiets te krijgen als; Fuck de centen, ik wil weer lol hebben....![]()
Vriend van me vond z'n A5 sportback Quattro al vele malen leuker. Dan moet zo'n V60 wel heel zwaar aanvoelen. (Ookal rijd een A5 sportback heerlijk sportief)
Ik zal eerdaags 'ns een keer om de sleutels vragen, voordat ie z'n C350 plug in ophaalt en we die V60 nooit meer terug zien.![]()
Is een leuk speeltje ernaast geen optie? Of die had je al natuurlijk....
- Sjoerd
Ik vind de V60 (totaal) geen vergelijk met een BMW maar om het nou een slecht sturende auto te noemen... Ik vind dat wel meevallen. Heb wel de instelbare stuurbekrachtiging op standje zwaar staan.
- Riceaux
@Wouter: als je er een auto en een motor naast moet kopen, wat is dan nog het financiële voordeel?
- Arthur
- Auto: Nr.51
@Twist: ik heb optie 2 voor de deur staan (ongeveer) evenals de BoxsterS
Maar ik zit er wel aan te denken om de 320dA touring in te ruilen op een 5 touring. Maar dan is voor jou het verschil mss weer kleiner tov de V60.

-
Heb je de PHIV? Ik had laatst een D2, dat is een prima sturende auto en zou je zelf een tikkie sportief kunne noemen.. DIe D6 stuurt ook wel OK maar is gewoon veel te zwaar. Om te cruisen wel weer heerlijkSjoerd schreef:Ik vind de V60 (totaal) geen vergelijk met een BMW maar om het nou een slecht sturende auto te noemen... Ik vind dat wel meevallen. Heb wel de instelbare stuurbekrachtiging op standje zwaar staan.
-
Ja, 3 rijdt sportiever dan 5. Maar als ik de 5 neem komt er ook een 2 naast, en die rijdt weer lekker sportief.Arthur schreef:@Twist: ik heb optie 2 voor de deur staan (ongeveer) evenals de BoxsterSMaar ik zit er wel aan te denken om de 320dA touring in te ruilen op een 5 touring. Maar dan is voor jou het verschil mss weer kleiner tov de V60.
- Macboy
Een 325d is denk ik zonde van je geld dan altijd de 320d nemen (al dan niet met chip). Of gewoon schijt aan de wereld en meteen voor de 330d gaan. Is amper te rechtvaardigen denk ik.
Elektrische stoelen is voor mij overigens wel een must. Buiten dat het gewoon handig en preciezer verstellen is, geeft het vooral veel voordeel als je na lang zoeken je perfecte zitpositie ook kan bewaren zodra iemand anders plaatsneemt met een geheel andere zitpositie. In alle andere gevallen is het idd zinloos.
Dat je heel iets hoger zit is amper merkbaar.
Elektrische stoelen is voor mij overigens wel een must. Buiten dat het gewoon handig en preciezer verstellen is, geeft het vooral veel voordeel als je na lang zoeken je perfecte zitpositie ook kan bewaren zodra iemand anders plaatsneemt met een geheel andere zitpositie. In alle andere gevallen is het idd zinloos.
Dat je heel iets hoger zit is amper merkbaar.
- Knot
Voor mij was het mooi meegenomen maar geen showstopper als het er niet op zat. Rijden eigenlijk altijd zelf in de auto en zijn even lang dus niets te verstellen. Als ie voor onderhoud moet even postit op het stuur dat ze er met hun jatten vanaf blijven.
Idd erg vervelend als er meerdere zaken versteld worden en je daarna wekenlang je zit niet meer kunt vinden.
Idd erg vervelend als er meerdere zaken versteld worden en je daarna wekenlang je zit niet meer kunt vinden.
- Knot
De 335i sedan HE bij Ekris Arnhem (61-ZGX-5) is gezakt naar 40.900 (was volgens duizendje duurder gisteren).
Kunnen ze m beter voor 39.900 neerzetten dan kom je tenminste binnen meer zoekresultaten en minder onderhandelingsmarge hanteren.
Kunnen ze m beter voor 39.900 neerzetten dan kom je tenminste binnen meer zoekresultaten en minder onderhandelingsmarge hanteren.
- 964aircooled
- Locatie: ex m5-e39, m3 E36, 335i-e30, Porsche 911 3.2 en 3.6 C2, 350z, C63 amg station
Knot schreef: Als ie voor onderhoud moet even postit op het stuur dat ze er met hun jatten vanaf blijven.
.
Goedemorgen meneer Knot,
U komt de auto voor onderhoud brengen in ons glazen paleis.
Zijn er nog bijzonderheden meneer ?
Knot, Ja de monteur moet met zijn jatten van het stuur afblijven

- Knot
Ja, of vooraf afspreken dat er een monteur van 1m85/80kg aan gaat werken 

- 964aircooled
- Locatie: ex m5-e39, m3 E36, 335i-e30, Porsche 911 3.2 en 3.6 C2, 350z, C63 amg station
Knot schreef:Ja, of vooraf afspreken dat er een monteur van 1m85/80kg aan gaat werken
haha.
Bij verkoop over 3 maanden staat er in de advertentie.
Dealer onderhouden door een bmw monteur van mijn postuur

- Sjoerd
Jij niet neeMacboy schreef:Dat je heel iets hoger zit is amper merkbaar.

- dvh
There u have a point.Riceaux schreef:@Wouter: als je er een auto en een motor naast moet kopen, wat is dan nog het financiële voordeel?
Zit veelal tussen de oren meen ik

- Knot
Speelt de CIC navi in de F30 trouwens al 480p mp4 videobestanden of moet je daar weer de NBT voor hebben van 2013/2014/2015?
- veejay
- Locatie: BMW440Xi Cabrio Msport Individual (MPower&SoundKit)
Geen MP4 op de CIC helaas (ook niet via USB). Je moet je MP4 als DVD branden. NBT's kunnen het wel.
- Knot
Hmmz..... speelt ie echt alleen van DVD schijfjes (zooooo 2005
) of ook .vob bestanden via usb (mpeg2 codering)?
Snel weer inruilen die wagen

Snel weer inruilen die wagen

- Arthur
Nòg niet ingeruild dan?

-
Weet iemand nog een goede 220dA coupe / 320dA touring te koop staan?
- Arthur
Jawel hoor, als t zo uitkomt
http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 1#p1039118" onclick="window.open(this.href);return false;
Is van 07-2014 en heeft 29kkm gelopen maar daar komt per maand 2,5/3k bij. Binnenkort nog de 30kkm beurt, bij 15kkm al preventief olie + filter vernieuwd bij BMW. Helemaal fris dus. Fabrieksgarantie is uit te breiden naar 4-5 jaar met max 150kkm.
Ik zou de auto haast smetteloos noemen, misschien een steenslagje of iets anders lichts maar verder niets. Schadevrij en rookvrij
Mag weg voor 38,5k. Heb je een complete uitgeruste auto voor met ook nog wat leuke dingetjes gecodeerd ook nog. Elektrische trekhaak alleen gebruikt voor een fietsendrager.

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... 1#p1039118" onclick="window.open(this.href);return false;
Is van 07-2014 en heeft 29kkm gelopen maar daar komt per maand 2,5/3k bij. Binnenkort nog de 30kkm beurt, bij 15kkm al preventief olie + filter vernieuwd bij BMW. Helemaal fris dus. Fabrieksgarantie is uit te breiden naar 4-5 jaar met max 150kkm.
Ik zou de auto haast smetteloos noemen, misschien een steenslagje of iets anders lichts maar verder niets. Schadevrij en rookvrij

Mag weg voor 38,5k. Heb je een complete uitgeruste auto voor met ook nog wat leuke dingetjes gecodeerd ook nog. Elektrische trekhaak alleen gebruikt voor een fietsendrager.
- Knot
Wat heb je allemaal extra gecodeerd??
-
- Auto: M3P, 130i
Zoals ik schreef is het persoonlijk en Maccie heeft het goed omschreven:Arthur schreef:Indobesar is een klein ventje, dan komt ie niet boven t stuur uit![]()
![]()
Ik heb ze ook niet maar als ze "hoger" zitten had ik wellicht een probleem gehad. Kan ook niet in eentje zitten met een pano of schuifdak. Verstellen is idd niet erg lastig maar wel leuk als ze elektrisch en met geheugen zijn. Dus als t kan...Ik heb ook comfort access, niet noodzakelijk maar als je het hebt is het best handig
Tristan schreef:Ik heb ze ook niet en ook niet nodig. Ik rij er voor 80% alleen in en verstellen doe je in 2 tellen. Tevens zit je zonder elek. stoelen lager. Dus snap imho niet dat dit een afknapper is.
...Buiten dat het gewoon handig en preciezer verstellen is, geeft het vooral veel voordeel als je na lang zoeken je perfecte zitpositie ook kan bewaren zodra iemand anders plaatsneemt met een geheel andere zitpositie....
- Arthur
Achterlichten aan bij DRL. Bochtenverlichting dmv mistlampen. LEDs in de deuren en mistlampen voor aan bij achteruit rijden. Opstarten in comfort met startstop uit. Navi start op met M logo. BC start op met "Motorsport". Digitale snelheid in BC. Kofferbak sluiten dmv knop onder dashboard (standaard is alleen openen). DVD kijken vrijschakelen. Verder weet ik het zo niet. Kan nog veel meer maar dit was eerst wel voldoende.
Knot schreef:Wat heb je allemaal extra gecodeerd??