Klote iphone
- RVV
Re: Klote iphone
En je krijgt WEL koffie 

- HansD
Gewoon 149 euro aftikken
Zo werkt het dus niet. Garantie stopt niet ineens na 2 jaar. Nog nooit van non conformiteit gehoord? http://www.allesoverrechten.nl/particul ... formiteit/Ik heb zelf de keus om het niet of wel te doen, garantie was verlopen, zo simpel is het.
Geen zin om terug te lezen hoe oud dat baggerding

Apple staat niet bekend om hun goede (wettelijk verplichte!!) garantie maar zolang er, geschat, een kleine € 200 wordt uitgegeven door consumenten waar je je vraagtekens bij kunt zetten kan BMW er nog wat van leren

- Luco
Tja Hans, ik heb hem niet gekocht bij Apple zelf, dus zou ik dat via de kpn moeten doen.
Daar heb ik dus helemaal geen zin in, dan heb ik over drie jaar nog geen telefoon.
Overigens is die als ondernemer gekocht.
Daar heb ik dus helemaal geen zin in, dan heb ik over drie jaar nog geen telefoon.
Overigens is die als ondernemer gekocht.
Laatst gewijzigd door Luco op 07 nov 2013, 18:32, 1 keer totaal gewijzigd.
- JP
Ik wacht met spanning op hèt "soon to be' epic topic over een man, met een snor, die al 40jaar tegen BMW aanschopt, die dan eind 2013 toch overstag gaat voor een E39 520d Touring…….Luco schreef:Ongeveer net zo epic als jouw topic over transvetten en voedingsleer na eerst 40 jaar je lichaam naar de klote te hebben geholpen en dan ineens de gezondheidsfreak uithangenRVV schreef: LOL dit topic is gewoon epic

- Luco
Ja dat is pas nieuwsJP schreef:Ik wacht met spanning op hèt "soon to be' epic topic over een man, met een snor, die al 40jaar tegen BMW aanschopt, die dan eind 2013 toch overstag gaat voor een E39 520d Touring…….Luco schreef:Ongeveer net zo epic als jouw topic over transvetten en voedingsleer na eerst 40 jaar je lichaam naar de klote te hebben geholpen en dan ineens de gezondheidsfreak uithangenRVV schreef: LOL dit topic is gewoon epic

3 serie is voor klootjesvolk

- smiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
Metchu schreef:Rico neemt gebruikte, vergeelde matrassen in en refurbished deze dan en verkoopt ze voor 149... hij laat je ondertussen wel even wachten, dat je nog even kan liggen op andere duurdere matrassen en wat kussentjes kan testen.
En smiley kan zijn toetsenbord laten refurbishen na deze

-
Idd, net als dat ze bij Sony ook niet alles wegdonderen wat ze terug krijgen. Onder garantie krijg je dus oude onderdelen in een nieuwe behuizing alleen moet je er in dit geval wat langer op wachten dan bij Apple. Zonder garantie gaat Sony je helemaal geen aanbod doen om tegen betaling een andere te krijgen.Metchu schreef:hij is helemaal niet nieuw! haha hij is referbished
dat zijn mensen geweest die hun stukke toestel hebben ingeleverd en 149 euro hebben bijbetaald en dan een telefoon hebben gekregen die gerepareerd zijn
en zo is het cirkeltje weer rond, veel plezier ermee Luco! je had natuurlijk ook gewoon een cloud moeten maken, was er niets aan de hand geweest... ik ben moeiteloos overgestapt naar Xperia Z
Gewoon even Xperia Z inknallen in Google en wat staat er bijna bovenaan de lijst?
Deze link: http://www.consumentenbond.nl/actueel/n ... martphone/" onclick="window.open(this.href);return false;

Iedereen kan elk ander merk wel blijven afzeiken, maar een feit is dat al die smartphones wel hun kuren hebben. Als het echt betrouwbaar moet zijn kun je beter investeren in een paar vulpennen, stukjes papier en 1.000 postduiven.
-
WHY SO SERIOUS!? haha
-
Omdat jij Luco waarschijnlijk net zo goed als ik kent. Morgen verpatst hij een iPhone en haalt hij zo'n klotedinge als jij.
Begint dit hele verhaal weer opnieuw.
Probleem is dat Sony hem 6 weken tot 3 maanden laat wachten en dan kun je wel raden hoeveel pagina's onzin we dan krijgen!
Probleem is dat Sony hem 6 weken tot 3 maanden laat wachten en dan kun je wel raden hoeveel pagina's onzin we dan krijgen!
- Luco
nokia 6310 jonguh
Overigens maak ik er geen probleem van, kloteding was kapot heb nu een andere en gelijk een update op mijn google gegooid en klaar.

Overigens maak ik er geen probleem van, kloteding was kapot heb nu een andere en gelijk een update op mijn google gegooid en klaar.
-
Ik zie het probleem niet?allen schreef:Omdat jij Luco waarschijnlijk net zo goed als ik kent. Morgen verpatst hij een iPhone en haalt hij zo'n klotedinge als jij.

jij wil zeggen dat luco makkelijk beinvloedbaar is door middel van dit forum?

- Sjoerd
Iphone 5S
Vanochtend nog wel de wekker; ik kijk nog even in email. Iphone was al aan de warme kant. Vervolgens scherm uit; geen reactie van knoppen en Iphone wordt warm/heet.
Ik heb net gebeld; gaat wel over maar komt niets op het scherm. Ook de blauwe tand in de auto werkte niet. Iemand een idee?
Vanochtend nog wel de wekker; ik kijk nog even in email. Iphone was al aan de warme kant. Vervolgens scherm uit; geen reactie van knoppen en Iphone wordt warm/heet.
Ik heb net gebeld; gaat wel over maar komt niets op het scherm. Ook de blauwe tand in de auto werkte niet. Iemand een idee?
- Barend
- Auto: F20 m135i
Je kunt het volgende proberen: Zowel de aan/uit knop als de homeknop ingedrukt houden totdat het Apple logo weer in beeld komt.. Dat is een harde herstart.Sjoerd schreef:Iphone 5S
- Sjoerd
Raar maar waar; hij doet het weer.
De Iphone was dus bloedheet; hard reset geen reactie. Rond 10h30 koelde die weer af; hard reset gedaan en melding dat de batterij leeg was. Weer aan de lader gezet en hij doet het weer... Vanochtend dus wel volle batterij...
De Iphone was dus bloedheet; hard reset geen reactie. Rond 10h30 koelde die weer af; hard reset gedaan en melding dat de batterij leeg was. Weer aan de lader gezet en hij doet het weer... Vanochtend dus wel volle batterij...
- Luco
Dat gaat niet lang goed, als die te heet wordt is er iets goed fout.
-
zat je er een viez filmpje op te kijken? 

- matthyssie
- Auto: F11 520d & E86 3.0si
JP stuurde hem wat van zijn collectie.Metchu schreef:zat je er een viez filmpje op te kijken?