dat wil niet zeggen dat er niks gebeurt maar.. met wat meer rust.
Er waren nog twee kleine lekkages die ik nu ( denk ik) heb opgelost.
Verder hebben we de bodem in de aanloop van de diffuser nog verder vlak gemaakt. Morgen zal ik een paar goede foto's maken.
Voor morgen heb ik weer een wat drukker programma want de trainingsdagen op Spa komen eraan!
en op Spa wil ik meters gaan maken in de afstelling van de auto.
Wat zijn de plannen ?;
Het installeren van een FIA 4 ltr blusser met een 'ringleiding' ooit wil toch een wedstrijd superarchallenge meerijden en dan heb je hem nodig. daarnaast was het handblusser verlopen. Daar heb ik ze nooit over gehoord bij de keuring maar dat is natuurlijk een kwestie van tijd .
Daarnaast is zo een blusser ook een stukje investering van een hoop tijd en moeite die het bouwen toch heeft gekost.
Verder ga ik het bump steer 'probleem' aanpakken. Hoe het nu zit was ook meer een test (althans voor de gehele auto), maar dat verpest het akkerman principe nogal waardoor de auto slecht wil instuur en nogal onderstuurd is. Dat zit hem overigens ook nog deels in uitlijning.
Momenteel lopen de draagarm en de stuurstang niet onder dezelfde hoek, dit heeft nogal wat negatieve gevolgen. Dat is gekomen door een aangepast Fusee met de set-up die ik nu gaan installeren in gedachte.
Dat ga ik als volgt oplossen ( althans dat heeft BMW motorsport al opgelost)
Even wat fotos geleend van het net:
aan de binnenkant, dus op het stuurhuis, vervalt de binnenste stuurkogel, hier komt in een hevel voor in de plaatst die het binnenste 'pick up' punt 20 mm verhoogt.
Dit is de PTG e46, doormiddel van vulringen (bij deze onder de ball joint gemonteerd). Hierdoor kun je tot 2 cm compenseren aan de fuseezijde.
En dit is het totaalpakket:
Helaas loop je hier schofterig op leeg .. maar goed dit is wel iets dat echt werkt! en als er Motorsport op staat....