Thys jij zegt het, ik dacht het.
Ben wel benieuwd wat de reden is van gebruik van zo'n oud blok.
BMW E30 325i Rallyspec, complete heropbouw!
- bartb
-
Re: BMW E30 325i Rallyspec, complete heropbouw!
Nog makkelijk aan te komen en bekende vertrouwde techniek wat ik gehoord heb. Daarnaast hebben ze in rallyland alles wat boven de 2,5 liter uitkomt verboden. Dit heeft ze veel spectaculaire auto's gekocht. Reden dat ze nu alles op andere klasses willen gaan indelen. Soort van mosterd na de maaltijd.bartb schreef: 10 mei 2017, 11:02 Thys jij zegt het, ik dacht het.
Ben wel benieuwd wat de reden is van gebruik van zo'n oud blok.
- bartb
Dan ben ik toch meer voor de klasse die Andre aan het opstarten is. Als dat lukt heb je meteen weer een veel mooier rijders veld.
- Linc (Bas)
Ja zou mooi zijn als Andre het voor elkaar krijgt, maar het één hoeft het andere niet uit te sluiten.
Ik heb heel veel plezier met mijn redelijke standaard rally E30 zoals ik hem nu heb, maar het leukste is als er ook nog een beetje competitie is. Helaas lijkt er wel een einde te komen aan de 325i challenge. Als dan de 125i challenge ongeveer evenveel gaat kosten met die oudere motor dan zie ik mijzelf ook wel zo'n auto bouwen. Ik vind het gewoon mooi om met eerlijke gelijke auto's tegen elkaar te strijden waarbij het niet zo is dat degene met het meeste geld wint.
Als mijn budget wat groeit dan zie ik mezelf ooit ook nog wel overstappen op een nieuwere betere auto, maar het moet wel betaalbaar blijven voor mij.
Ik heb heel veel plezier met mijn redelijke standaard rally E30 zoals ik hem nu heb, maar het leukste is als er ook nog een beetje competitie is. Helaas lijkt er wel een einde te komen aan de 325i challenge. Als dan de 125i challenge ongeveer evenveel gaat kosten met die oudere motor dan zie ik mijzelf ook wel zo'n auto bouwen. Ik vind het gewoon mooi om met eerlijke gelijke auto's tegen elkaar te strijden waarbij het niet zo is dat degene met het meeste geld wint.
Als mijn budget wat groeit dan zie ik mezelf ooit ook nog wel overstappen op een nieuwere betere auto, maar het moet wel betaalbaar blijven voor mij.