[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=LuANURnB ... re=related[/youtube]
Even met deze kletsen: http://www.eu-import.nl/Maus335i schreef:Is mij ook niet bekend. Het enige wat ik onder "slimme" import versta is dingetjes als velgen wisselen etc. bij invoer. Maar dan kan je de bijtelling nog eens met een paar k verlagen misschien, maar das een druppel op de gloeiende plaat als je het mij vraagt.
Bij vd Akker staat een toffe A8 voor 89 met werkelijk alles er op en er aan. 20dkm gelopen en 2 jaar oud, maar bijtelling over 188k.... brrrr. Verhoudingen zijn compleet zoek.
Dat ligt eraan wat je zoekt. Als je een wat lichtvoetiger auto zoekt is het juist weer een enorme stap voorwaarts.Rebel schreef:Als je jaren lang in een redelijk nieuwe A8/S8 hebt gereden, dan valt een nieuwe A6 of nieuwe 5 serie altijd tegen. Appels met peren vergelijken. Het is namelijk een flinke stap terug/achteruit. Zit ook maar liefs een verschil in van pak hem beet 80K.
Inderdaad. Ik herinner me nog de test tussen de nieuwe F10 530d en de F07(?) huidige 7er 730d in Auto Motor und Sport. Zelfs de kofferbak van de 5er was groter en alleen voor de 'prestige' en het idee dat je een 7er rijdt ipv een 5er was de 5er in alles de betere en veel voordeligere keus. Dus.Petrolhead Tom schreef:Dat ligt eraan wat je zoekt. Als je een wat lichtvoetiger auto zoekt is het juist weer een enorme stap voorwaarts.Rebel schreef:Als je jaren lang in een redelijk nieuwe A8/S8 hebt gereden, dan valt een nieuwe A6 of nieuwe 5 serie altijd tegen. Appels met peren vergelijken. Het is namelijk een flinke stap terug/achteruit. Zit ook maar liefs een verschil in van pak hem beet 80K.
Prima. Dat zegt dan inderdaad dat er mensen zijn die óf voor 'n A6 gaan, óf voor 'n A8 hè.Arthur schreef:Een A6 of 5-serie? Ik meen echt tussen de regels door te lezen dat Maurice eigenlijk weer een A8 wil?
Dan heb ik me verkeerd uitgedrukt. Iemand die een NIEUWE A8 overweegt zal deze niet afwegen tegen een NIEUWE A6. Buiten het feit dat het twee verschillende auto's zijn, zit er een gigantisch prijsverschil tussen beide. Een gebruikte A8 is een geheel andere verhaal.Macboy schreef:Robin heeft gewoon gelijk. Een autoliefhebber heeft schijt aan datgene wat Rebel vanuit het niets van "zal altijd" naar "ik denk" degradeert. Kiezen binnen alles wat financieel mogelijk is.
Ben het niet vaak met Robin eens. Nu wel.Robin schreef:Rebel, geloof 't of niet, je denk teveel aan hoe JIJ er tegenover staat. En er zijn aardig wat miljard meer mensen dan JIJ die NIET zo denken als JIJ, oolk die WEL zo denken als JIJ(ben het niet helemaal met je oneens overigens)
Voorbeeld bij MIJ. Ik kickte nogal op de M5 die uitkwam. Topkar etc etc. Prijs was fiks. Maar een droom voor wat ie kan. Zou ik 'n 760i twinturbo V12 kiezen(de top van BMW en irl niet veel trager dan de M5) of de M5? M5 dus.
Nog gekker, ik was/ben ook gek van de 1M, maar wat onpraktischer dan 3/5/7.
En nu komt ie: De nieuwe M3.
Dus dan zit ik te prakkizeren welke van 't rijtje M5/M3/1M. M3 fully loaded . No contest. Waarom?
Lichter agiler en snel zat etc.
Zo is 'n A6 ook lichter en agiler en snel luxe en stl comfy zat tov een A8 die de meerprijs eigenlijk gewoon niet helemaal waard is, buiten de 'prestige' en 'kijkmijnou'factor, maar ja als iemand die centen meer wil uitgeven voor DAT, ok....
Maar bedenk wel dat er velen winkelen in verschillende klasses en series in autoland.
Maurice, ik en zo zijn er nog wel meer. Ook verschillende merken duh.
991S vs M5 of M3 nieuw straks? Ik ben d'r één van bij wijze van....
Ergo: Nissan GTR lijkt me ook welwat:)
f11 535d met 20" Breyton GTS
Gebruikers op dit forum: RJK en 7 gasten