in een F430 volgend mij nog niet in gezeten, laat staan in gereden

en ja die wat ik poste is de scuderia, die stond hier destijds... een ubergave achterkant.
Hmm, Dit jaar nog zo'n €3700/mnd bijtellen, maar idd vanaf volgend jaar "maar" 1150....dvh schreef:
'98 .. interessant om op de zaak te kopen....
Pff, da's ToySub GT86/BRZ geld !dvh schreef: Sterker nog.. Gisteren gelijk manisch op marktplaats aan het speuren geslagen:
http://auto.marktplaats.nl/ferrari/5377 ... -rood.html?
Deze had ik een paar maanden terug nog gespot en gepost op het forum.
Enorm machtig ding ! Met prachtig geluid..
De veranderingen zullen subtiel doch opvallend zijn.Dennis Cavallino schreef:Wat ga je veranderen dan?
Geluid van die F355 is echt werelds inderdaad... Alleen daarom zou je zo'n apparaat al kopen. Zie hier:dvh schreef:Er is altijd weer wat mooiers.
Maar zelfs een 355 zou mijn bloed nog harder laten stromen dan een M5.
Sterker nog.. Gisteren gelijk manisch op marktplaats aan het speuren geslagen:
http://auto.marktplaats.nl/ferrari/5377 ... -rood.html?
Deze had ik een paar maanden terug nog gespot en gepost op het forum.
Enorm machtig ding ! Met prachtig geluid..
JWD schreef:De veranderingen zullen subtiel doch opvallend zijn.Dennis Cavallino schreef:Wat ga je veranderen dan?
Als je gaat sleutelen aan een Ferrari werp je al snel heel wat heilige huisjes omver, de bedoeling is om hem ietsjes meer supercar uitstraling te geven op een manier dat zelfs de gevestigde Ferrari community het kan waarderen. (En in NL is dat niet gemakkelijk).
waarschijnlijk bedoeld hij het zo om ook in die klasse klanten te wervenRVV schreef:JWD schreef:De veranderingen zullen subtiel doch opvallend zijn.Dennis Cavallino schreef:Wat ga je veranderen dan?
Als je gaat sleutelen aan een Ferrari werp je al snel heel wat heilige huisjes omver, de bedoeling is om hem ietsjes meer supercar uitstraling te geven op een manier dat zelfs de gevestigde Ferrari community het kan waarderen. (En in NL is dat niet gemakkelijk).
Schijt,, dan meer geen lid van die sekte.. jouw auto, jouw poen.. jouw keuzes
Zou het iets Italiaans zijn? Hebben de Ducatisten ook al zo'n last vanJWD schreef: op een manier dat zelfs de gevestigde Ferrari community het kan waarderen. (En in NL is dat niet gemakkelijk).
Haha, het is toch vaak een apart soort mensen die Italiaanse 'liefhebbers', en natuurlijk doe ik mijn eigen ding ermee maar het moet wel een beetje ingetogen blijven.Emiel schreef:Zou het iets Italiaans zijn? Hebben de Ducatisten ook al zo'n last vanJWD schreef: op een manier dat zelfs de gevestigde Ferrari community het kan waarderen. (En in NL is dat niet gemakkelijk).
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot], Amazon [Bot], Fedmas, Majestic-12 [Bot], S-RS, Sabberjoch en 8 gasten