maar begrijp ongeveer wat je bedoelt, zo'n motorfiets blok is wel racy in zo'n lichte kar, dat zie je ook wel in dat fimpje

op een speelterrein lijkt het me wel heel gaaf en intens.
Klopt de Turbo 1 is leuk omdat ie behoorlijk anders is van binnen e.d. maar de witte turbo 2 is iets mooier en rustiger zeg maar, doch wel saai interieur ook bij het schaal modelRoy RS schreef:waar heb je deze besteld? ik vind de witte echt heel netjes, de blauwe is gewoon heel cool, maar vind ik minder mooi om dagelijks tegenaan te kijken.
Als in het lijstje opties code 220 en code 650 stonden (sperretje en dakje) was ik gaan kijken.Nieuwe banden, koppeling, schokdempers, remmen gereviseerd, stuurhuis gereviseerd, dynamo gereviseerd, nieuwe accu, nieuwe radiator, kachelbesturing volledig gereviseerd[nieuwe membraanventielen], alle rubbers waren na 25 jaar aan vernieuwing toe en is uitgevoerd[ook motor], nieuwe lagers wielen en centrale aandrijfbuis, verbeterde geluidsisolatie, veel onderdelen wielophanging vernieuwd, nieuwe distributieriem met waterpomp en alle geledingen en nog veel meer.
Alles reparaties, onderhoud en modificaties kunnen aangetoond worden met rekeningen en zijn de laatste 5 jaar uitgevoerd.
Sper moet te realiseren zijn, lijkt me. Dakje: catalogus Webasto?FreudeamFahren schreef: Als in het lijstje opties code 220 en code 650 stonden (sperretje en dakje) was ik gaan kijken.
Tristan schreef:Jezus, Rene! Moet nou overal een V8 of een Supercharger in?
niet perse, in deze S4 zit al wel een V8(das al goedTristan schreef:Jezus, Rene! Moet nou overal een V8 of een Supercharger in?
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Wout309t en 4 gasten