1 foto zegt meer dan 1000 woorden...
JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
1 foto zegt meer dan 1000 woorden...
-
OnlineBram
- Berichten: 16621
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
4x ID 2000
Hoeveel brandstof gaat dat apparaat verbruiken? Bij 120 in zes 1 op 3 en bij serieus gasgeven 5 op 1?
Maar veel belangrijker, wat gebeurde er toen je op die knop drukte

Hoeveel brandstof gaat dat apparaat verbruiken? Bij 120 in zes 1 op 3 en bij serieus gasgeven 5 op 1?
Maar veel belangrijker, wat gebeurde er toen je op die knop drukte

- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
-
- Berichten: 734
- Lid geworden op: 31 okt 2011, 14:19
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Machtig project.
Hulde voor de professionaliteit van opbouw.
Zojuist het hele topic doorgelezen, Ik vond m in het blauw met grote remmen en aangepast onderstel ook al niet verkeerd
Hulde voor de professionaliteit van opbouw.
Zojuist het hele topic doorgelezen, Ik vond m in het blauw met grote remmen en aangepast onderstel ook al niet verkeerd

- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Ik zie dat je er gewoon niet van kon slapen, dat moet dus echt een driedubbeldikke kick gegeven hebben
Nu nog afstellen denk ik en kijken of alles naar behoren functioneert? Zeg ff tegen Mark dat hij bij het taxibedrijf aangewaaid komt op de proefrit


Nu nog afstellen denk ik en kijken of alles naar behoren functioneert? Zeg ff tegen Mark dat hij bij het taxibedrijf aangewaaid komt op de proefrit

- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Thnx allemaal!
Vandaag uitgelijnd en BIJNA APK gehaald, motor weigerde enkel constant statinair te lopen, en omdat we afspraak bij de uitlijner hadden staan en geen laptop bij hadden om het op te lossen, hebben we het helaas moeten verzetten. Morgen wordt het probleem opgelost en maandag hebben we de APK.

Ik moet zeggen dat de auto nu al mijn verwachtingen waarmaakt, je kunt elkaar binnen niet verstaan als de auto al enkel stationair loopt, en we hebben nog stock uitlaat erop... Verder voelt de auto ERG licht aan, je kunt die ook met één hand van zijn plaats afduwen zonder veel moeite, maar dat merk je bij het rustig optrekken al...
De planning nu:
- morgen teller aansluiten, en stationair probleem verhelpen
- maandag APK en in de avond naar EMS brengen voor inrijmap (nee deze is nog niet optimaal voor hoge snelheden e.d.) en ook "de goede" pijp monteren *schrik*
- dinsdagavond de auto ophalen en dan heb ik 36 uur om 1500 km te rijden en om 8 uur 's morgens donderdag staat deze bij The Autosport Company op de dyno...
Wat verdere toekomstvisie: 29e testrijden op CPZ, 30e aju paraplu ik ben naar Moskou, 8e terug voor DUMPd, 16e Time Attack. Druk druk...
Vandaag uitgelijnd en BIJNA APK gehaald, motor weigerde enkel constant statinair te lopen, en omdat we afspraak bij de uitlijner hadden staan en geen laptop bij hadden om het op te lossen, hebben we het helaas moeten verzetten. Morgen wordt het probleem opgelost en maandag hebben we de APK.
Ik moet zeggen dat de auto nu al mijn verwachtingen waarmaakt, je kunt elkaar binnen niet verstaan als de auto al enkel stationair loopt, en we hebben nog stock uitlaat erop... Verder voelt de auto ERG licht aan, je kunt die ook met één hand van zijn plaats afduwen zonder veel moeite, maar dat merk je bij het rustig optrekken al...
De planning nu:
- morgen teller aansluiten, en stationair probleem verhelpen
- maandag APK en in de avond naar EMS brengen voor inrijmap (nee deze is nog niet optimaal voor hoge snelheden e.d.) en ook "de goede" pijp monteren *schrik*
- dinsdagavond de auto ophalen en dan heb ik 36 uur om 1500 km te rijden en om 8 uur 's morgens donderdag staat deze bij The Autosport Company op de dyno...
Wat verdere toekomstvisie: 29e testrijden op CPZ, 30e aju paraplu ik ben naar Moskou, 8e terug voor DUMPd, 16e Time Attack. Druk druk...
-
OnlineBram
- Berichten: 16621
- Lid geworden op: 03 nov 2006, 15:04
- Auto: Skoda SuperB gezinscontainer
- Locatie: Breda
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Eeeh, als je elkaar nu al niet verstaat, gaat die auto met de niet-standaard pijp dan wel voldoen aan de geluidseisen op bijvoorbeeld Zandvoort?
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Ik voorzie een Impreza versie van dat Audi Le Mans reclamefilmpje waar een Le Mans prototype iets van een meter van zijn plaats geblazen wordMisha schreef:Verder voelt de auto ERG licht aan, je kunt die ook met één hand van zijn plaats afduwen zonder veel moeite, maar dat merk je bij het rustig optrekken al...

- Tim R
- Berichten: 849
- Lid geworden op: 07 jun 2009, 18:52
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Ik ben heel benieuwd naar de sound en performance. Leuk dat je de 29ste ook op CPZ bent!
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Geluid binnenin wordt alleen maar versterkt door kale blikwerk, buiten klinkt het nu alleen nog als een muscle car.partyondude schreef:Eeeh, als je elkaar nu al niet verstaat, gaat die auto met de niet-standaard pijp dan wel voldoen aan de geluidseisen op bijvoorbeeld Zandvoort?
Bij (heel veel) meer ervaring en iets meer nullen voor de komma op mijn bankrekening wil ik wel aan een pro endurance race wagen.InjectTheVenom schreef:Ik voorzie een Impreza versie van dat Audi Le Mans reclamefilmpje waar een Le Mans prototype iets van een meter van zijn plaats geblazen wordMisha schreef:Verder voelt de auto ERG licht aan, je kunt die ook met één hand van zijn plaats afduwen zonder veel moeite, maar dat merk je bij het rustig optrekken al...
Ik ook! Dan hoef je niet meer met de telefoon langs de baan te staan, want ik hem dan mijn dash in met live GPS timingTim R schreef:Ik ben heel benieuwd naar de sound en performance. Leuk dat je de 29ste ook op CPZ bent!

- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Echt supergaaf geworden! Spuugt deze auto ook vlammen als hij straks gemapt is? 
- InjectTheVenom
- Berichten: 4264
- Lid geworden op: 09 jun 2007, 12:21
- Locatie: Import-Limburger
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Zo erg hoeft het nou ook niet meteen inderdaad, deze bedoelde ik dus:
http://www.youtube.com/watch?v=QFGtpdmLbeI
http://www.youtube.com/watch?v=QFGtpdmLbeI
Misha schreef:Geluid binnenin wordt alleen maar versterkt door kale blikwerk, buiten klinkt het nu alleen nog als een muscle car.partyondude schreef:Eeeh, als je elkaar nu al niet verstaat, gaat die auto met de niet-standaard pijp dan wel voldoen aan de geluidseisen op bijvoorbeeld Zandvoort?
Bij (heel veel) meer ervaring en iets meer nullen voor de komma op mijn bankrekening wil ik wel aan een pro endurance race wagen.InjectTheVenom schreef:Ik voorzie een Impreza versie van dat Audi Le Mans reclamefilmpje waar een Le Mans prototype iets van een meter van zijn plaats geblazen wordMisha schreef:Verder voelt de auto ERG licht aan, je kunt die ook met één hand van zijn plaats afduwen zonder veel moeite, maar dat merk je bij het rustig optrekken al...
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Dat zien we donderdag wel tijdens het banken, al denk ik dat het erg mee gaat vallen ivm E85Petrolhead Tom schreef:Echt supergaaf geworden! Spuugt deze auto ook vlammen als hij straks gemapt is?
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Wat acoustische verbeteringen enzo...
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Filmpjes, verhaal e.d. volgen nog, ben doodop, maar het was het waard:

Toch wil ik Jeroen(tje), Mark (EMS) en Jarno van Autosport Company alvast bedanken voor het mogelijk maken hiervan.
Toch wil ik Jeroen(tje), Mark (EMS) en Jarno van Autosport Company alvast bedanken voor het mogelijk maken hiervan.
- Erik dB
- Berichten: 2489
- Lid geworden op: 06 mei 2006, 04:16
- Locatie: Amsterdam
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Hij staat nog wel voor 76kw op kentekenMisha schreef:Filmpjes, verhaal e.d. volgen nog, ben doodop, maar het was het waard:
Toch wil ik Jeroen(tje), Mark (EMS) en Jarno van Autosport Company alvast bedanken voor het mogelijk maken hiervan.

-
- Berichten: 4209
- Lid geworden op: 02 feb 2009, 20:44
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Behoorlijk power heeft ie. Hoe loopt de vermogens curve ?
Nu nog een paar kwalitatief goede schokdempers eronder dan word het helemaal feest met dat ding.
Nu nog een paar kwalitatief goede schokdempers eronder dan word het helemaal feest met dat ding.
- Martijn M
- Berichten: 3666
- Lid geworden op: 30 dec 2011, 21:55
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Maar 700 

- Tim R
- Berichten: 849
- Lid geworden op: 07 jun 2009, 18:52
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Heerlijk hoor, wat een geweld. Ik ga het zien de 29ste.
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Vermogenscurve komt eraan, zal deze dalijk inscannen!Emiel schreef:Behoorlijk power heeft ie. Hoe loopt de vermogens curve ?
Nu nog een paar kwalitatief goede schokdempers eronder dan word het helemaal feest met dat ding.
Overigens moet ik bij vermelden dat ik zoiets nog nooit heb meegemaakt kwa vermogen, al ik heb gelijkwaardige autos gereden met soms meer vermogen, Switzer GTR, X6M met 730 pk, R8 V10, etc. Er is echter één groot verschil: de eerdergenoemde zijn vaak zo gebouwd dat zelfs mijn oma mee boodschappen zou moeten kunnen doen, en je voelt de pk's wanneer ze nodig zijn, maar toch gebeurt het wat "rustiger" dan mijn monster door het lage gewicht en geen safety electronica. Momenteel is de auto op 1.8 afgesteld, omdat op straat/buiten de turbodruk meer kan zijn dan op de bank. Anyways, toen ik het gaspedaal voor het eerst intrapte, werd mijn telefoon welke op mijn dashboard lag, gelanceerd en tegen het achterraam gedrukt... Het heeft hem geen goed gedaan, want nu begint ie een eigen leven te leiden. Maar het was het waard geweest, want ik heb nog nooit zo hard gelachen! Ik kan niet wachten tot woensdag!
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Grafiekje

- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
pfff na de 3500 toeren breekt de hel los of niet?
- Misha
- Berichten: 147
- Lid geworden op: 01 jun 2010, 19:56
- Locatie: Tilburg
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Dat kan mijn telefoon stotterend bevestigen 

-
- Berichten: 6767
- Lid geworden op: 03 sep 2009, 11:29
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
- Locatie: Emmen e.o.
Re: JT/EMS 2.35 GC8 2k12 TA build
Vetttttt!!!
:banging:

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Google [Bot], TurboClouseau, Zed240 en 7 gasten