Ray stelt zich ook even netjes voor.

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
RVV

Re: Ray stelt zich ook even netjes voor.

Bericht door RVV » 31 mei 2011, 08:26

Herkenbaar inderdaad. Ik vind dat we dit nu ook maar even lekker moeten laten rusten. Elk zeikopmerking die hierna komt gooi ik dan ook weg :D Ray hoe houd de F458 op snelle autobahn ritten?

Snipe

Bericht door Snipe » 31 mei 2011, 08:32

Captain_Kirk schreef:@ Macboy : stond er gisteren ook niet al GTI?
Nee, toen stond er nog Golf GTI. Nu staat er alleen nog GTI en dat staat voor the Great Threecylinder Inferno

david.

Bericht door david. » 31 mei 2011, 09:46

autobahn richting Zweden/Denemarken= drama... overal zijn ze bezig met de weg ;-). Ik was blij dat ik in rs6 tufte met cruisecontrol.
trouwens zit er uberhaubt een cruisecontrol op zo'n 458?

Ray, welkom hier!

Metchu

Bericht door Metchu » 31 mei 2011, 09:57

Ray, mocht Macboy de aanbieiding van het stoeltje niet aanemen, dan is hier zijn dunnere/knappere broertje die maar al te graag meegaat met de ferrari! 8) :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

(doet vast camera in z'n tas en wat voorbehoedsmiddelen)

Captain_Kirk

Bericht door Captain_Kirk » 31 mei 2011, 15:03

RVV schreef:Herkenbaar inderdaad. Ik vind dat we dit nu ook maar even lekker moeten laten rusten. Elk zeikopmerking die hierna komt gooi ik dan ook weg :D Ray hoe houd de F458 op snelle autobahn ritten?
Ik laat het je weten als er weer gevoel in mijn achterste zit. De R8 is veel beter geschikt voor lange afstanden.

Misschien een kwesitie van wennen. Ik moet zeggen dat de geluidsbeleving en de acceleratie het gebrek aan comfort meer dan goed maakt. Je koopt een 458 ook niet voor het comfort. Het schakelen gaat zo snel en soepel en dat is een absoluut genot. Ik ben nog bezig met alle settings dus wellicht is er nog iets meer comfort te behalen. Wellicht maakt de grotere bandenmaat ook een verschil. Daar zal ik eens onderzoek naar gaan doen.

RVV

Bericht door RVV » 31 mei 2011, 15:32

Je ziet dan dat Audi met zo'n R8 zich veel meer richt op dagelijke bruikbaarheid. Geen idee of dat een voordeel is, want lijkt me ook flink ten koste gaan van beleving en vooral emotie.

JWD

Bericht door JWD » 31 mei 2011, 16:20

Haha heerlijk deze discussie, ik heb afgelopen weekend ook aan een stuk door de vraag moeten beantwoorden, "is deze auto dan van jou?" ik denk dat het niet zozeer aan niet gunnen ligt maar meer aan ongeloof.
NL staat nu eenmaal niet bekend om het uitgebreide bestand aan supercar eigenaren, en dan is iemand met een 458 toch wel ineens een vreemde eend in de bijt.

Ik heb tot op heden ook nooit zo'n interesse gehad in de 458, waarschijnlijk door de saaie kleuren die ik tot nu toe heb gezien, maar dit weekend hadden we een gele 458 met een zwart interieur en gele stiksels, WAT EEN BAK!

Binnen 1 klap in de top 3 van mijn favoriete auto's, dus..... ben ik nu wel heel benieuwd naar een wit exemplaar van de 458.
Al jaren ben ik opzoek naar de perfecte witte 355 GTB (nog steeds mijn #1) maar aangezien er maar een handvol zijn gemaakt bijna onvindbaar.

Om een lang verhaal kort te maken... tijd voor een meeting! :df:

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 31 mei 2011, 17:14

JWD schreef:Haha heerlijk deze discussie, ik heb afgelopen weekend ook aan een stuk door de vraag moeten beantwoorden, "is deze auto dan van jou?" ik denk dat het niet zozeer aan niet gunnen ligt maar meer aan ongeloof.
NL staat nu eenmaal niet bekend om het uitgebreide bestand aan supercar eigenaren, en dan is iemand met een 458 toch wel ineens een vreemde eend in de bijt.

Ik heb tot op heden ook nooit zo'n interesse gehad in de 458, waarschijnlijk door de saaie kleuren die ik tot nu toe heb gezien, maar dit weekend hadden we een gele 458 met een zwart interieur en gele stiksels, WAT EEN BAK!

Binnen 1 klap in de top 3 van mijn favoriete auto's, dus..... ben ik nu wel heel benieuwd naar een wit exemplaar van de 458.
Al jaren ben ik opzoek naar de perfecte witte 355 GTB (nog steeds mijn #1) maar aangezien er maar een handvol zijn gemaakt bijna onvindbaar.

Om een lang verhaal kort te maken... tijd voor een meeting! :df:
Scoor je een andere kleur en wrap je hem wit, wat is het probleem? :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 31 mei 2011, 17:22

kleine ,meeting in het oosten en ik doe mee :mrgreen:

SteV6

Bericht door SteV6 » 31 mei 2011, 21:55

Hé Ray,

Allereerst welkom hier. Ik hoop binnenkort je 458 dan wel een keertje te spotten in Hengelo e.o. Ik ken wel een witte F430 die regelmatig op de Deldenerstraat rijdt. Gisteren nog een zwarte 599 gespot tussen Delden en Hengelo.
Volgens mij heb ik ook wel een keertje een Merksteijn zien rijden met een zwarte 458 op Zwitsers kenteken ...
Captain_Kirk schreef:Scepsis is niks mis mee, maar daar bestaat ook een PM knop voor. Het lullige is dat ik de eigenaar van een erg mooie Gallardo had uitgenodigd op het forum. Hij leest 3 pagina's mee en besluit dat dit niks voor hem is. Zo sta ik voor aap terwijl dit niet nodig was geweest.
Toevallig een zwarte die via Snellers geleverd is?

Gr. Stephan

Macboy

Bericht door Macboy » 31 mei 2011, 21:59

Witte 458 is subliem, maar ook een gele met zwart interieur en gele stiksels.

http://www.driving-fun.com/forum/viewto ... &start=375" onclick="window.open(this.href);return false;

Niels v D

Bericht door Niels v D » 31 mei 2011, 22:14

Ik lees eigenlijk liever mooie verzonnen verhalen over een verzonnen 458 dan echte waargebeurde verhalen over een echt bestaand schraapdieseltje.. Dus wat dat betreft hoeft niemand iets te bewijzen.
:angel:

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 31 mei 2011, 22:15

Als je dus een beemer wrapt is het ineens een supercar :roflol: :thumbup:

Rupie

Bericht door Rupie » 31 mei 2011, 22:50

Niels v D schreef:Ik lees eigenlijk liever mooie verzonnen verhalen over een verzonnen 458 dan echte waargebeurde verhalen over een echt bestaand schraapdieseltje.. Dus wat dat betreft hoeft niemand iets te bewijzen.
Stiekem is dit een serieuze post denk ik, waar ik me bij aansluit. Ik begrijp de scepsis hier op DF niet. Vind iemand die bij wijze van spreken faked dat ie autoliefhebber is (cq zijn centen aan een auto uitgeeft) meer waard dan iemand die alleen maar proefritten maakt en als het erop aankomt het circuit mijdt als de pest (metafoor). Kan me werkelijk verbazen over de achterlijkheid bij deze scepsis.

Metchu

Bericht door Metchu » 01 jun 2011, 00:59

Ray, ik zag vandaag toevallig een witte 458 in de buurt van Doetinchem/arnhem... Er reed een zwarte porsche voor... was jij dat toevallig?? We keken je nog na vanuit een gare mx5 :mrgreen:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 01 jun 2011, 07:34

Ruben schreef:
Niels v D schreef:Ik lees eigenlijk liever mooie verzonnen verhalen over een verzonnen 458 dan echte waargebeurde verhalen over een echt bestaand schraapdieseltje.. Dus wat dat betreft hoeft niemand iets te bewijzen.
Stiekem is dit een serieuze post denk ik, waar ik me bij aansluit. Ik begrijp de scepsis hier op DF niet. Vind iemand die bij wijze van spreken faked dat ie autoliefhebber is (cq zijn centen aan een auto uitgeeft) meer waard dan iemand die alleen maar proefritten maakt en als het erop aankomt het circuit mijdt als de pest (metafoor). Kan me werkelijk verbazen over de achterlijkheid bij deze scepsis.
Als mensen al niet eerlijk zijn over zoiets als de auto waar ze in rijden, dan vraag ik me al af waar ze dan wel eerlijk over zijn.
Blijkbaar vind jij vertrouwen en geloofwaardigheid niet zo belangrijk, maar veel andere mensen wel.

RVV

Bericht door RVV » 01 jun 2011, 07:46

Hallo wat schreef ik nou hierboven :wink: Eric ik stuur je nog een PB over de cbr :wink:

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 01 jun 2011, 08:52

RVV schreef:Hallo wat schreef ik nou hierboven :wink: Eric ik stuur je nog een PB over de cbr :wink:
Mijn welgemeende excuus Rico........ :bag:

Ray, mocht ik de pb ontvangen van Rico, dan kom ik natuurlijk, als rechtgeaarde Ferraristi, wel even buurten.
( ook jouw kant op excuses, maar laten we zeggen dat ik door schade en schande wijs geworden ben )

Rupie

Bericht door Rupie » 01 jun 2011, 09:24

Eric H schreef:
Ruben schreef:
Als mensen al niet eerlijk zijn over zoiets als de auto waar ze in rijden, dan vraag ik me al af waar ze dan wel eerlijk over zijn.
Blijkbaar vind jij vertrouwen en geloofwaardigheid niet zo belangrijk, maar veel andere mensen wel.
Dat laatste mag je voor jezelf bepalen. Ik neem internet niet zo serieus als jij waarschijnlijk. Jij leest een post van iemand op een forum en je hebt meteen de behoefte om dit serieus te nemen? Waarom? Heb je dat nodig voor jezelf, voor je wereldbeeld?

Ik word overigens niet graag in een hoekje gestopt over geloofwaardigheid en vertrouwen. In zoverre neem ik internet en jouw post wel serieus. Maar ik blijf erbij, ik vind het achterlijk de reacties. Ray is nieuw hier, als ie niet eerlijk is valt ie vanzelf door mand. Jammer dat jij het op de persoon speelt, dat deed ik namelijk niet.

Snipe

Bericht door Snipe » 01 jun 2011, 09:52

Downforce Hans schreef:Als je dus een beemer wrapt is het ineens een supercar :roflol: :thumbup:
Zou het voor een Corvette ook werken? :wink:

VLA

Bericht door VLA » 01 jun 2011, 12:25

Erg mooie wagen, en helemaal in het wit. Ben benieuwd naar de foto's.

Petrolhead Tom

Bericht door Petrolhead Tom » 01 jun 2011, 13:31

Downforce Hans schreef:Als je dus een beemer wrapt is het ineens een supercar :roflol: :thumbup:
Nee dan is het een carbon met oranje M5. :evil: :mrgreen:

Marc R

Bericht door Marc R » 01 jun 2011, 14:37

Ik volg dit topic vanaf het begin,alleen de afgelopen dagen was ik (ook) even voor arbeid in denemarken...(geen grap)

Maar ik wilde even zeggen dat ik niet in het minst het gevoel heb dat Ray alhier een faker zou zijn en dat komt geheel door zijn manier van communiceren die bij mij volwassen genoeg over komt om hem serieus te nemen,k kan wel snappen dat MB een foto wil zien maar dat is toch echt aan Ray zelf.

K denk dat er na de CBR er geen twijfel meer zal zijn.

Oh jah...vannacht op "der Bahn" voor het eerst de 300 aangetikt met de RS,ging makkelijker dan ik dacht. :thumbup:

Zit zeker nog wel meer in...

Jurrian

Bericht door Jurrian » 01 jun 2011, 20:13

Snipe schreef:
Captain_Kirk schreef:@ Macboy : stond er gisteren ook niet al GTI?
Nee, toen stond er nog Golf GTI. Nu staat er alleen nog GTI en dat staat voor the Great Threecylinder Inferno
haha! lol. Maar "great" is niet correct, daar moet staan "greenpeace"

Verder een vermakelijk topic, er zouden meer mensen met ferrari's aan moeten melden :hosanna:
Ben zelf ook groot fan van de 458, zondermeer de mooiste ferrari van de laatste 10-15 jaar. Alleen jammer dat het zich niet zo goed vertaalt naar de GT2 racer, daarvan was de 430 toch iets mooier, voor zover dat van belang is bij een racewagen......

even ter ilustratie:
Afbeelding

In ieder geval welkom, voor zover ik dat kan zeggen als mede df-groentje

Macboy

Bericht door Macboy » 03 jun 2011, 13:53

Ben zelf nooit helemaal kapot geweest van de race Ferraris. Vind de originele 458 veel mooier. Dat vond ik toen ie uitkwam helemaal niet trouwens, maar dat terzijde.

Nogmaals aan een ieder sorry dat ik mijn twijfels openbaar gooide dat had ik niet moeten doen. Had het voor me moeten houden of per PB. En nu niet meer zeiken aub.

Plaats reactie