330i Exit: Ik heb hem verkocht!
- RVV
Advetentie klopt dus wel, alleen had er in moeten staan deels lederen bekleding.
HALLO BETER EN GOEDKOPER WORD HET NIET Peter 15K bijleggen op de Alfa en je bent blij
HALLO BETER EN GOEDKOPER WORD HET NIET Peter 15K bijleggen op de Alfa en je bent blij
Laatst gewijzigd door RVV op 27 okt 2006, 13:36, 1 keer totaal gewijzigd.
- Peter Tunissen
- Macboy
Wie twijfelt nou man !!! Gaat mij niet om geld, waar vind je ÜBERHAUPT nog een M3 uit 2002 met 34.000 km !!!!!!!!!!!!!!!!
Trouwens, leer was zeker niet standaard. Half leer/half stof is juist mooi, want het is geruit ! Echt mooi vind ik dat.
Bovendien: bij occassion is géén leer altijd een verademing vind ik. Leer vind ik alleen nieuw echt wat (of zéér goed onderhouden)
Trouwens, leer was zeker niet standaard. Half leer/half stof is juist mooi, want het is geruit ! Echt mooi vind ik dat.
Bovendien: bij occassion is géén leer altijd een verademing vind ik. Leer vind ik alleen nieuw echt wat (of zéér goed onderhouden)
- Michel P
Zal wel weer fappen worden morgenMacboy schreef:Wie twijfelt nou man !!! Gaat mij niet om geld, waar vind je ÜBERHAUPT nog een M3 uit 2002 met 34.000 km !!!!!!!!!!!!!!!!

- Peter Tunissen
Mijn M3 plannen staan even op een (heel) laag pitje.
Eerst een EVO, dan kijken of we wat autosportplannen waar kunnen maken en dan zal het al wel weer diep in 2007 of 2008 zijn. En dan staat de nieuwe M3 in de showroom te blinken, da's pas timing om een nette deal op een E46 te kunnen maken.
Dus Tom, sla je slag!
Eerst een EVO, dan kijken of we wat autosportplannen waar kunnen maken en dan zal het al wel weer diep in 2007 of 2008 zijn. En dan staat de nieuwe M3 in de showroom te blinken, da's pas timing om een nette deal op een E46 te kunnen maken.

Dus Tom, sla je slag!

- Macboy
-
Stof/leder (geruite stof met lederen zijwangen) is standaard op een E46M3 > maar als het klopt is dit zelfs Alcantara/Leder en dat zou de bekleding zijn die ik zelf zou prefereren boven vol-leder (want stroef)
M Textur Alcantara/Nappaleder heet dat (zoals in de advertentie te zien is) Volgens mij heeft een M3 CS dat ook? Alcantara op het middendeel en zijwangen in Nappaleder.
M Textur Alcantara/Nappaleder heet dat (zoals in de advertentie te zien is) Volgens mij heeft een M3 CS dat ook? Alcantara op het middendeel en zijwangen in Nappaleder.
-
- RVV
Martijn ik heb er geen alcantara inzitten. een zwarte "flachgewebe"Martijn schreef:Stof/leder (geruite stof met lederen zijwangen) is standaard op een E46M3 > maar als het klopt is dit zelfs Alcantara/Leder en dat zou de bekleding zijn die ik zelf zou prefereren boven vol-leder (want stroef)
Marcel, 3 eigenaren, slechts 34K km. Als de staat perfect is?, waarom niet. Kijk voor 39K val je er gewoon geen buil aan met 2 jaar huisselectie. De afschrijving is acceptabel, als je er 2 jaar in rijd dan krijg je er nog 28K 30K voor.
- RVV
Precies dat bedoel ik, Macboy, Als we nieuw 39K voor een M3 moesten betalen, dan reden we allemaal in zo'n ding, deze is nieuw !Macboy schreef:Wie twijfelt nou man !!! Gaat mij niet om geld, waar vind je ÜBERHAUPT nog een M3 uit 2002 met 34.000 km !!!!!!!!!!!!!!!!
Tom ben je al onderweg ? Peter wil hem niet en Marcel wacht op een 2007 Evo IX MR RS

-
- Auto: Fun Damn Mentally
- RVV
Robin schreef:D'r staat lederen bekleding, terwijl ie half leer heeft(zie interieurfoto dat stukje) dus wat klopt er dan wel?Rico v Velzen schreef:Advetentie klopt dus wel, alleen had er in moeten staan deels lederen bekleding.
:
Je hebt gelijk het is ook een beetje verwarrend.
Ik weet dat M textur de benaming voor het stof is op de stoelen en op de deurpanelen, iemand anders waarschijnlijk niet.Bekleding M Textur Alcantara Nappaleder Anthrazit
Uitrusting Alarm klasse III , Lederen bekleding , Park Distance Control , Regensensor , Spiegelpakket , Xenon licht , Hifi luidsprekersysteem , Koplampsproeiers , Middenarmsteun , Metallic lak
Anyway het is de originele standaard stoel/interieur afwerking van een M3. En stof in het midden is wel prettig, schuift niet zo snel.
Heeft iemand hem al gekocht ?

- Remy
Dat staat er waarschijnlijk zodat deze auto wordt meegenomen in de zoekopdrachten voor auto's met lederen bekleding.Robin schreef:D'r staat lederen bekleding, terwijl ie half leer heeft(zie interieurfoto dat stukje) dus wat klopt er dan wel?Rico v Velzen schreef:Advetentie klopt dus wel, alleen had er in moeten staan deels lederen bekleding.
:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Volgens mij is Topaz blauw geen originele M3 kleur, althans niet in Nederland.
Tevens vind ik op de foto het stuur er nogal glad, zeg maar "versleten " uitzien, het leer dus, het glanst nogal. Op mijn eigen M3 inmiddels 77K gereden, is dit zeker niet het geval, nogal dubieus naar mijn smaak.
Mocht je serieus belangstelling voor een M3 hebben, ik overweeg om hem particulier te verkopen.............................ik hoor het wel.
Tevens vind ik op de foto het stuur er nogal glad, zeg maar "versleten " uitzien, het leer dus, het glanst nogal. Op mijn eigen M3 inmiddels 77K gereden, is dit zeker niet het geval, nogal dubieus naar mijn smaak.
Mocht je serieus belangstelling voor een M3 hebben, ik overweeg om hem particulier te verkopen.............................ik hoor het wel.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Even de E46 M3 folder er maar bij gepakt;
Leverbare kleuren zijn; Uni
1 Schwarz 668
2 Imolarot 405
3 Alpinweiss 300
Metallic;
1 Titansilber 354
2 Phoenixgelb 445
3 Carbonschwarz 416
4 Silbergrau A08
5 Mysticblau A07
Topazblauw werd wel op overige E46 modellen geleverd, imo wel een heel mooie kleur. Blijft dus een raar verhaal.
Leverbare kleuren zijn; Uni
1 Schwarz 668
2 Imolarot 405
3 Alpinweiss 300
Metallic;
1 Titansilber 354
2 Phoenixgelb 445
3 Carbonschwarz 416
4 Silbergrau A08
5 Mysticblau A07
Topazblauw werd wel op overige E46 modellen geleverd, imo wel een heel mooie kleur. Blijft dus een raar verhaal.
- Bert ///M3
Ik wel. Een E46 M3 zou ik alleen met SMG2 willen hebben. Ik heb nu in mijn E36 SMG1 en in de racer een handbak, en dat SMG systeem rijd toch wel een stukje fijner ook al is het de eerste versie. Als er dan toch bijna 40K op tafel zou moeten komen voor een E46 M3 dan zeker 1 met SMG voor mijRico v Velzen schreef:Ik kan niet zeggen wat beter is, SMG is wel erg prettig en matched goed perfect bij de auto. Maar ik zou om eerlijk te zijn nooit de keuze voor een M3 af laten hangen van de bak (handbak of SMG)

Kan je zeggen dat een handbak nog 'echt autorijden' is maar ik vind SMG ideaal.