Ohwja, zal ook ff vermelden op wat voor brommer ik mee rij

1. Thommy -
2. Romo - BMW S1000RR
3. Knot - Honda Fireblade
4. Frank - Suzuki GSXR 750 SRAD Mivv GP editie

5. WJN -
6. Max - Kawasaki ZX-6R Ninja
Nee sorry. Dit weekend gaat mij niet lukken en volgend weekend ook niet. Dan zit ik al met mijn motor ergens in limburgromo schreef:Roy, Niels, Wouter?
frank de jonge schreef:
1. Thommy - Ducati 1099 StreetFighter S
2. Romo - BMW S1000RR
3. Knot - Honda Fireblade
4. Frank - Suzuki GSXR 750 SRAD Mivv GP editie![]()
5. WJN -
6. Max - Kawasaki ZX-6R Ninja
7. Ronald Poulina - Suzuki GSXR 1000 K6
Voor dat snellezen moet ik toch nog maar een keer op cursus...............Knot schreef:Mag je ook nog 2 uur extra slapen om uit te rusten
Regio Utrecht?Mr. Blue Eyes schreef:iemand die mee rijdt uit zuid-holland ?
Ik kom vanaf de utrechtse heuvelrug.Thommy schreef:Regio Utrecht?Mr. Blue Eyes schreef:iemand die mee rijdt uit zuid-holland ?
Ik vertrek vanuit Vianen, misschien kunnen we ergens treffen...
ik weet niet hoe je wilt rijden?
Grt Thomas
wjn schreef:Ik kom vanaf de utrechtse heuvelrug.Thommy schreef:Regio Utrecht?Mr. Blue Eyes schreef:iemand die mee rijdt uit zuid-holland ?
Ik vertrek vanuit Vianen, misschien kunnen we ergens treffen...
ik weet niet hoe je wilt rijden?
Grt Thomas
Als jullie via de A12 / A50 / A1 (of alternatief A12, Doesburg, binnendoor naar Enschede etc.) rijden, kom je langs Maarsbergen. Daar direct aan de afslag is een carpoolplaats, kunnen we elkaar treffen.
Vanaf daar is het regulier (normale snelheid en zo) een kleine 1,5 uur naar de Lutte over de snelweg. En wat langer binnendoor.
P.S. trouwens over de A28 via Amersfoort is voor jullie korter denk ik.
Die carpool plek is niet meer, alle asfalt is er weg.wjn schreef:Dat is idd de carpoolplaats die ik bedoelde.
Ze zijn langs de A12 wel bezig met de voorbereidingen van de verbreding, ik kom er morgen of zaterdag sowieso langs en zal kijken of het nog kan. Anders bij hotel Maarsbergen (aan de andere kant van de snelweg), daar is plek zat.
10:30 is prima.
Van af Deventer 25-35 min rijden tot aan De Lutte, afhankelijk van drukte, en gashendel beheersing………………..Knot schreef:Net ff stukje geknord, maar route langs de A1 onderlangs vanaf Deventer is ook alleen maar rechtdoor. Ga langs het water naar beneden en bij Deventer lekker de A1 op.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 17 gasten