http://www.auto-motor-und-sport.de/news ... ntent=html" onclick="window.open(this.href);return false;
Unter der Haube bleibt jedoch alles beim Alten. Der Rimac Concept One wird von vier Elektromotoren, je zwei an einer Achse, angetrieben. Zusammen sollen die wassergekühlten E-Motoren eine Leistung von 1.088 PS bereitstellen. Das maximale Drehmoment wird mit 1.600 Nm angegeben. Spurtete das 2011er-Modell in 2,8 Sekunden auf 100 km/h so braucht das Serienmodell 0,2 Sekunden weniger. Tempo 200 soll bei 6,2 Sekunden erreicht sein, die 300-km/h-Marke fällt bei 14,2 Sekunden. Ob es bei V-max 305 km/h (elektronisch abgeregelt) bleibt, wurde nicht genannt. Für die negative Beschleunigung sorgt eine Carbon-Keramik-Bremsanlage.
At motorway speeds, the two pumps provide a continual supply of electrolyte to the flow cell, while the nanoFlowcell tirelessly converts the chemical energy into electricity.
Het kantelpunt is simpel, als 't 'niks' kost ben je er al bijna. Zie Teslas en andere electrozooi en hun subsidies hier paar jaar terug en nu zonder subsidie/meer bijtelling stort de teringbende qua verkopen weer in.RutgerK schreef: De vraag is eigenlijk waar het kantelpunt ligt voor de massa om elektrisch te gaan rijden en hebben we die binnen 1-2 jaar al bereikt.
Coole tech! Maar hij heeft dan ook 2 tanks van 159 liter aan boordGTRene schreef:coole tech met zo'n nanoFlowcell, 1167-kilometre-test-drive-in-the-quantino
http://emagazine.nanoflowcell.com/techn ... -quantino/" onclick="window.open(this.href);return false;
At motorway speeds, the two pumps provide a continual supply of electrolyte to the flow cell, while the nanoFlowcell tirelessly converts the chemical energy into electricity.
Ik heb een paar keer met zo'n telsa gereden en idd 0-100 is bizar, blijft een onwerkelijke ervaring helemaal omdat je niks hoort behalve de banden.Robin schreef: ↑07 aug 2017, 08:58 Schop.
Die tering Tesla zooi ook:)
Allememachies hoe extreem dat ding 0-100 gaat. 100-200 in 9 voor 782 basispks en 612 aan de wielen kan sneller:)
Maar compleet 0-200 zeer zeer impressive zonder gedoe(en da's meteen ook 'n minpunt)
Wat kost zo'n ding eigenlijk in NL))
EDIT:
Minder dan deze denk ik:)
Achterwielaandrijving en atmo benzine, hier sta ik echt versteld van. Tractieproblemen? Waar?
Gebruikers op dit forum: Semrush [Bot] en 19 gasten