On board camera
- Michel P
Re: On board camera
Lachen, waar monteer jij de beelden mee?
Michel
Michel
- JoostSchouten
Pinnacle Studio (14), die laad het bestand mooi snel in en je kunt hem redelijk eenvoudig draaien/bijsnijden.Michel P schreef:Lachen, waar monteer jij de beelden mee?
Michel
- Michel P
Komt nu binnen via de newsserverJoostSchouten schreef:Pinnacle Studio (14), die laad het bestand mooi snel in en je kunt hem redelijk eenvoudig draaien/bijsnijden.Michel P schreef:Lachen, waar monteer jij de beelden mee?
Michel

- WJ
Ik probeerde het met vegas, maar die herkende/laade de beelden niet.
(geluid wel, maarja..)

- Weiqun W.
- Auto: 200sx S14a, E87 118d
Binnekort ook een aantal bestellen!
Leuk voor op straat en drift sessies
Leuk voor op straat en drift sessies

- Stéphane
@Joost: Leuke beelden!
Ik hoop dat-ie het bij mij wel doet met Vegas. Zal aan de codec liggen misschien. De mijne zijn vandaag pas verstuurd heb ik uit een mailtje begrepen dus ik moet nog even geduld hebben...WJ schreef:Ik probeerde het met vegas, maar die herkende/laade de beelden niet.(geluid wel, maarja..)
- turbofries
Zonet ook eindelijk 1 weten te bestellen via ebay en paypal. € 8,22 :banaan: Die chinees kan er nooit een knaak aan verdienen lijkt het.
Als deze binnen is bestel ik er gelijk 10.
Op elke hoek van de auto 1, zullen wel geweldige driftbeelden opleveren.
Als deze binnen is bestel ik er gelijk 10.
Op elke hoek van de auto 1, zullen wel geweldige driftbeelden opleveren.
- SvB
Hoezo bestel je d'r eerst maar ééntje danturbofries schreef: Als deze binnen is bestel ik er gelijk 10

Wat een bluffert, toen je die 309 GTI van me kocht had je ook al zoveel praatjes

- WJ
Ik ben aan het zoeken naar een codec op het moment, maar op het moment kom ik alleen maar op sites/links uit waar ik niet op durf te klikken.Stéphane schreef:Ik hoop dat-ie het bij mij wel doet met Vegas. Zal aan de codec liggen misschien. De mijne zijn vandaag pas verstuurd heb ik uit een mailtje begrepen dus ik moet nog even geduld hebben...WJ schreef:Ik probeerde het met vegas, maar die herkende/laade de beelden niet.(geluid wel, maarja..)

- WJ
Heb nu met virtualdub (http://virtualdub.sourceforge.net/) de avi omgezet. Daarmee kan ik hem dan in vegas afspelen en editen.
Nu moet ik alleen nog uit zien te vinden hoe ik het geluid gelijk krijg. Na harde geluiden is alles opeens heel zacht en vice versa..
edit:
even wat geupload. Moet nog beetje klooien met de positie etc.
Kwaliteit is een stuk beter op de comp, dus misschien wat verkeerd gedaan met uploaden? of moet ik het anders renderen? (Sony Vegas)
Geluid gaat ook harder en zachter, is er misschien een programma waarmee ik dat op een lijn kan trekken?
Tips zijn welkom.
Nu moet ik alleen nog uit zien te vinden hoe ik het geluid gelijk krijg. Na harde geluiden is alles opeens heel zacht en vice versa..
edit:
even wat geupload. Moet nog beetje klooien met de positie etc.
Kwaliteit is een stuk beter op de comp, dus misschien wat verkeerd gedaan met uploaden? of moet ik het anders renderen? (Sony Vegas)
Geluid gaat ook harder en zachter, is er misschien een programma waarmee ik dat op een lijn kan trekken?
Tips zijn welkom.

Laatst gewijzigd door WJ op 14 apr 2010, 15:39, 1 keer totaal gewijzigd.
- Stéphane
@WJ: Welke versie van Vegas heb je?
Normaal gesproken kun je in Vegas onderin het scherm onder de lijn van de beelden een geluidslijn zien. Als je daar dan links naast het begin van de regel op klikt zie je het geluidsniveau. En daar kun je dan dus ook spelen met het volume.
Normaal gesproken kun je in Vegas onderin het scherm onder de lijn van de beelden een geluidslijn zien. Als je daar dan links naast het begin van de regel op klikt zie je het geluidsniveau. En daar kun je dan dus ook spelen met het volume.
- WJ
9.0 pro.
Ik heb de audio lijn maar kan alleen het volledige volume voor de hele stream regelen. Ik ik zie ook geen mogelijkheid om met timestamps het volume hier en daar op het zelfde niveau te brengen.
Ben nu op youtube opzoek naar een tutorial, hehe
Ik heb de audio lijn maar kan alleen het volledige volume voor de hele stream regelen. Ik ik zie ook geen mogelijkheid om met timestamps het volume hier en daar op het zelfde niveau te brengen.
Ben nu op youtube opzoek naar een tutorial, hehe
- Geelhoed
Hee een video topic!
Ik heb inmiddels meer dan 400 op youtube staan!
De opvallendste:
Ik heb inmiddels meer dan 400 op youtube staan!

De opvallendste:
- Booooh
- Auto: BMW 1M / Nissan GT-R
Cameraatjes ook binnen, was net te laat om even de MicroSD'tjes te gaan halen dus dat wordt na de Pasen
...
Ben

Ben
- JoostSchouten
Vanavond in de 'schemering' nog even wat beelden geschoten.
Nu ook in oorspronkelijke kwaliteit geupload naar Youtube. (480p) Komt nu wat meer overeen met de kwaliteit op de computer.
Cameraatje op de tellerkap geplakt, prima positie.
Wel jammer dat de gevoeligheid van de microfoon z'n eigen aanpast aan het geluidsniveau. Hierdoor wisselt dit constant.
Misschien dus toch een idee om tijdens 'serieuze opnames' (circuit ofzo) gewoon met m'n telefoon een duidelijke geluidsband te maken en die eronder te monteren. Kun je ook mooi switchen tussen de verschillende cameraatjes.
-
Heren,
Ben ik zo dom, of zijn jullie zo slim? Wanneer ik mijn Mini DVK808 aanzet, gaat er een geel lampje braden. Voor de rest kan ik op knoppen drukken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Klopt het dat micro-sd-kaartje ondersteboven in het apparaat moet worden geschoven?
Tot zover mijn vragen
Ben ik zo dom, of zijn jullie zo slim? Wanneer ik mijn Mini DVK808 aanzet, gaat er een geel lampje braden. Voor de rest kan ik op knoppen drukken wat ik wil, maar er gebeurt niets. Klopt het dat micro-sd-kaartje ondersteboven in het apparaat moet worden geschoven?
Tot zover mijn vragen

- WJ
Micro SD kaartje kan er (volgensmij) maar op 1 manier in.
Zet het dingetje aan. Daarna de mode button heel even indrukken tot het gele lampje snel gaat knipperen, op dat moment begint die met opnemen. (dan brand er dus helemaal niks meer)
Zet het dingetje aan. Daarna de mode button heel even indrukken tot het gele lampje snel gaat knipperen, op dat moment begint die met opnemen. (dan brand er dus helemaal niks meer)
- JoostSchouten
Toen mijn gele lampje blééf branden (wat ik ook deed) bleek dat m'n kaartje vol was.
Wellicht dus dat er iets met het kaartje aan de hand is.
Wellicht dus dat er iets met het kaartje aan de hand is.

-
Mijn lampjes bleven ook branden en het apparaat kon niet meer uit.
Het reset knopje indrukken deed wonderen.
Het reset knopje indrukken deed wonderen.
-
http://www.youtube.com/watch?v=FoY9lHjuRGA
Dit deed ik dus ook. Mijn kaartje heb ik al geformatteerd, maar dat mocht ook niet baten. Het lampje gaat gewoon niet knipperen.
Dit deed ik dus ook. Mijn kaartje heb ik al geformatteerd, maar dat mocht ook niet baten. Het lampje gaat gewoon niet knipperen.

- RJK
Nog niet makkelijk dat ding recht op je achterbumper plakken.

-
Wat is bij de sleutelhanger de bovenkant tijdens het filmen?
De platte/grote kant of het smalle stuk?
De platte/grote kant of het smalle stuk?
- Michel P
grote platte onderkant.
- Linc (Bas)
Ik heb dit filmpje vandaag gemaakt met de Vholdr Contour HD 1080p. Bewerkt met Vegas gerenderd naar 720p:
- Peter-Paul
VWK met de spycam op pad.