Uitlaat is echt heerlijk, stiller en loopt prettiger in het middengebied door betere gasrespons, verder kan je lekker met elkaar blijven pratenRuben schreef:Ziet er goed uit Michel. Helemaal heppie met de uitlaat?

Michel
Uitlaat is echt heerlijk, stiller en loopt prettiger in het middengebied door betere gasrespons, verder kan je lekker met elkaar blijven pratenRuben schreef:Ziet er goed uit Michel. Helemaal heppie met de uitlaat?
Jacco, voor trackdays te luid, dus dan rap een zwarte vlag, en een stukje stiller zonder een Prius te zijn is best fijn.duifjes.com schreef:Stiller???? Huh....is dat de bedoeling....
Stephan, dank je voor de link, had het progje al gevonden, ga er mee aan de slag.SteV6 schreef:Michel,
http://www.tyre.tk al geprobeerd om via maps.google kaartinfo de route als .itn file (TomTom) in te voeren?
Gr. Stephan
Dat wil je niet, dan mikt ie 'm deze week nog in de gracht om er maar vanaf te zijn. (Misschien is dat trouwens de oplossingallen schreef:Doe me een lol Tom. Ga Vdk voor me stalken!
949kg ofzo?Michel Huisman schreef:Wat is eigenlijk het maximumgewicht om alszijnde 'lightweight' aangemerkt te worden ?
Idd 4 april, wil rond een uur of 10 starten, starten in omgeving Deventer, verdere details volgen, ben nog even met het progje Tyre aan het stoeien om de route helemaal goed erin te krijgen, ga daar vanavond mee verder.Stéphane schreef:Had het er net over met Hans. Als het goed is 4 april.
Is er al iets bekend over tijd en plaats precies?
Damn, heeft Ruben eindelijk een Elise, mag hij alsnog niet meedoen.Michel P schreef: Max gewicht 900kg lijkt me wel de grens, als we een grens moeten trekken.
Michel
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 4 gasten